Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Skunk/afghan x herijuana met biogenetic voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x Skunk/afghan x herijuana met biogenetic voeding

    Korting op 420shop
    Beste blowers en growers

    Ik ben al ondertussen al ruim 66 dagen bezig met deze ronde.

    Dus nu een klein verslag van de afgelopen weken

    Maar eerst de set up

    De dames staan in mijn tentje van 60x60x160
    Mars hydro 48 (98watt) als verlichting
    buisafzuiger van 185m3 met can lite 150m3
    scrognetje wat bij de tent meegeleverd is
    En als voeding heb ik nu de complete biologische lijn van biogenetic
    voeding 3.jpg
    Deze lijn bevat Rhizo roots(zorgt voor een goede start en wortelontwikkeling)
    Growth accelerator(groeivoeding)
    Bloom stimulator(bloei voeding)
    Flower finisher (Dit rijpt de plant en moet zorgen voor hogere opbrengst en compacte bloemen)
    voeding2.jpg
    En de volgende boosters zitten erbij
    Magnesium(voorkomt te korten en zorgt voor aanmaak van bladgroen en enzymen)
    Organic silicon(remt kou en warmte stress en verhoogt de weerstand tegen schimmels en insecten)
    Mineral boost(hierin zitten 85 natuurlijke mineraalsoorten)
    Regulator(groeihormonen voor de plant zoals auxine cytokinne,wat resulteert in grotere en bredere planten)
    Fulvine en humuszuur(zorgt ervoor dat moeilijk opneembare spoorelementen snel opneembaar wordt )

    De dames zijn op 29 jan in kleine potjes gezaaid
    Op 3 februari kwamen de twee dametjes boven
    15 dagen foto 2.jpg
    dag 15 foto 1.jpg
    op 20 februari zijn ze verhuisd naar de 11 liter potten,deze zijn eerst gevuld met light mix van plagron vermengd met 200 gram lavameel en ongeveer 4gr mycorrhiza schimmels en ingewaterd met een liter water met 1 gram bacto en 2.5ml rhizoroots.

    Op 10 maart hebben ze voor het eerst weer water gehad
    Water aangemaakt met1.5ml groeivoeding op 500ml water samen met alle boosters behalve de magnesium(die is pas voor de bloeiperiode)0.5ml.
    Beide dames 250ml gegeven.
    37 dagen foto 1.jpg
    37 dagen foto 2.jpg
    op 13 maart beide dames 250ml water gegeven
    .
    op 17 maart beide dames 500ml water gegeven 1 liter water met 3ml groeivoeding en alle boosters 1ml en een eetlepeltje bacto.
    43 dagen dame 1 1.jpg 43 dagen dame 1 2.jpg
    43 dagen dame 2 1 .jpg 43 dagen dame 2 2.jpg
    op 20 maart beide dames 250ml water gegeven.

    op 24 maart per dame 500ml water aangevuld met 3ml groeivoeding en 1ml boosters.

    op 27 maar per dame 250ml water met 1.5ml groevoeding.

    op 31 maart per dame 500ml water met 3ml groeivoeding en 1ml boosters.
    52 dagen oud.jpg
    op 3 april per dame 250ml water gegeven

    op 7 april per dame 500ml water gegeven met 3ml groeivoeding en 1ml boosters en een eetlepeltje bacto

    op 8 april zijn ze op 12/12 gegaan netje gespannen,vind wel dat het grote mazen zijn dus ik zie wel hoe het uitpakt
    dag 66.jpg

    In mijn andere tent staan op dit moment 4x Sugar punch 9 dagen oud.
    Hiervan komt binnenkort het verslag van online.

    Dan wil ik nog iedereen een fijne avond wensen en ga me nu bezig houden met een luxe probleem,wordt het white widow of kosher sorbet of toch de lemon og kush welke ik dadelijk ga smoken.
    Attached Files

    #2
    Ziet er netjes uit
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Dank je

    #3
    veel succes
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Dank je smoker2002

    #4
    Hoppa goed bezig
    veel succes
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Dank je Weske

    #5
    Succes met je kweek!
    Wat vind je van de lamp die je gebruikt?
    Ben zelf van plan om over een aantal maanden te beginnen kweken in een 60x60 (+-4 planten) maar twijfel nog over de lampkeuze. Mars hydro 48 (of gelijkaardige led lamp) vs 4x cob (cxb3590, clu048, etc..) op ongeveer 200W.

    Comment


    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Hoi woodiewood
      Bedankt.
      Ik heb toevallig ook de creecobs 200 watt in mijn andere tent hangen.
      In eerste instantie dacht ik dat cobs beter waren met de groeiperiode maar nu met allebei gedraaid te hebben,moet ik er op terug komen.
      Als ik deze ronde klaar ben in allebei mijn tentjes ga ik voortaan onder de mars hydro groeien en met de cobs de bloeiperiode doen.
      Maar het belangrijkste is toch hoeveel je ongeveer wil oogsten.
      En moet zeggen van de cobs komt toch een partij licht
      Mvg

    #6
    Bedankt voor je antwoord! ​​
    ​​Dan ga ik waarschijnlijk starten met het aanschaffen van de cob set voor de eerste ronde omdat deze meer licht produceert en hopelijk resulteert in een grotere opbrengst. Indien het budget het toelaat schaf ik de mars hydro lamp aan voor de groei tijdens de tweede ronde.

    Comment


      #8
      Goeieavond mensen

      hierbij een update van mijn 2 dames.

      Het is weer een tijdje geleden naar mijn laatste update.
      Ik heb druk gehad met mijn werk 60/70 uur in de week werken.

      De laatste weken liepen als volgt,
      22 april was er sprake van echte bloei en ben toen begonnen met bloom stimulator.
      Ik geef volgens een vast schema water en voeding.
      Op zondag maak 1 liter water aan met 1 ml boosters en 3 ml bloom stimulator,verdeeld over de 2 dames.
      Woensdag krijgen ze ieder half litertje water met 1.5ml bloom stimulator en op vrijdag alleen een half liter water.

      In week 3-4-5 krijgen ze ook 0,5 ml magnesium mee.

      Ik ben deze week begonnen met het geven van de flower finisher.

      Ze gaan nu dag 31 in echte bloei,
      temperatuur is tussen de 19.5 en 23 graden.
      mvg

      Attached Files

      Comment


        #10
        hoi mensen

        ff een update

        Ze staan nu op dag 54 echte bloei


        Ik geef nog steeds volgens mijn vaste patroon water en voeding, en de dames vinden het best op deze manier.

        Hoelang ze nog moeten dat durf ik niet te zeggen, volgens sannie shop zou de herijuana met 7 weken bloei klaar zijn en de skunk afghan met 7a8 weken.
        Ik hou de trichomes goed in de gaten


        Het achterste dametje is al verder als het voorste dametje


        Ik geef deze zondag nog een keer flower finisher en daarna ga ik beginnen met alleen water bij het achterste dametje en nog ff doorgaan met flower finisher bij de voorste.


        Ik heb in mijn andere tent vier maal sugar punch in een scrog staan.




        Ik ben denk toch iets te snel op 12/12 gegaan want ik heb hier en daar nog wel wat gaten maar ben er best tevreden mee.

        Ze staan nu 17 dagen echte bloei.

        Ze krijgen volgens het zelfde patroon voeding als de andere tent, alleen de links voorste dametje heeft behoefte aan elke dag water en ze krijgt ook een keer in de week extra voeding.

        Ik ga hier geen nieuw verslag van maken maar zal in dit verslag nu en dan wat foto's plaatsen.

        Ik moet zeggen dat ze haar naam echt eer aan doet, op de toppen ligt nu al een aardig laagje suiker.



        mvg






        Attached Files

        Comment


          #11
          heel proper en strak laat ze maar groeien kan je binnen kort lekker van blowen
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


          • Homegrow77
            Homegrow77 commented
            Editing a comment
            Hoi smoker2002
            Thanks
            Vindt ze er zelf ook mooi bij staan.
            Ik weet niet hoelang ze nog moeten maar hou ze in de gaten.
            Het achterste dametje is alles zo goed als troebel en hier en daar wat Amber, het voorste dametje is bijna zo goed als troebel denk 80% maar nog geen Amber gespot.

            Mvg

          #12
          hoi mensen

          De kweek is al een weekje of twee klaar en droog maar ivm gekkenhuis op het werk weinig tijd om iets te plaatsen.

          maar hierbij een klein verslagje.

          Ik heb de dames geoogst op de 67ste dag echte bloei.





          De dames waren naar zes dagen droog en klaar om gewogen te worden en in de weckpot te gaan.
          Het droog gewicht was 52 gram, niet echt een super opbrengst.

          Het resultaat naar het drogen.




          Nogmaals geen super opbrengst maar zo snel de weckpot opengaat komt er een fruitig/limoenachtige geur me tegemoet.
          En naar het roken van 2 joints zitten me ogen dicht iets wat me al lang niet meer is overkomen, dus ben echt tevreden met dit wietje en nog blijer omdat ik er nog 3 zaadjes van heb liggen.

          Ik ben er ook achtergekomen dat het een hybride is met een eigen naam namelijk Anesthesia (nu begrijp ik ook waarom me ogen naar 2 joints dichtzitten hahaha)

          Ik ben in de andere tent ook nog bezig met 4 maal sugar punch.
          Gaat helaas niet van een leien dakje.
          Ik ben 2 weken geleden weekendje weg geweest en denk dat ik te weinig voeding heb gegeven want naar thuiskomst was er al aardig wat vergeling op getreden bij de ene wat erger dan bij de andere.
          Ik heb ze de afgelopen weken wat extra voeding gegeven en het ijkt niet erger te worden

          Ze zijn vandaag aan dag 42 echte bloei begonnen
          En de dames doen de naam echt eer aan het suiker druipt er vanaf


          Ik heb eigenlijk ook een vraag voor de volgende ronde.
          Ik wil dan 9 potten van 11liter gaan zetten.
          Kan ik dan beter een 4tal weken laten groeien en dan in de bloei zetten of kan ik beter een netje spannen en toch gaan scroggen ?
          Want omdat me tent dan propvol staat en ik heb begrepen dat je eigenlijk moet scroggen met niet teveel planten op een oppervlakte.
          Ik hoor het wel hopelijk van iemand.

          Mvg
          Attached Files

          Comment

          Bezig...
          X