Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe ronde nieuwe kansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe ronde nieuwe kansen

    Korting op 420shop
    dag 28 vanaf zaad en ze beginnen beide met bloeien.
    Attached Files
    Last edited by Krueg3r; 16 April 2019, 03:19.

    #2
    Succes ermee!
    en driemaal is scheepsrecht

    Comment


      #3
      Ziet er netjes uit , sicces
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Succes !

        In plaats van kraanwater zou je regenwater kunnen gebruiken, dat heeft al een lagere ph.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Krueg3r
          Krueg3r commented
          Editing a comment
          Helaas geen optie , klein overdekt balkonnetje Heb het over voor de dames de spa, maar is wel handig als ik op langere termijn ga denken.
          Prachtige hobby binnen 28 dagen een reuzeplant van zo'n formaat, kan er nog steeds niet echt met mn hoofd bij, maar ben al een stuk geduldiger geworden , 10x per dag kijken verlaagd naar 2x haha, en denk er weinig aan, dan gaat het allemaal lekker snel

        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Spa rood, ook een mogelijkheid
          i.p.v. regenwater.....

        • Ipie
          Ipie commented
          Editing a comment
          Spa rood, ook een mogelijkheid
          i.p.v. regenwater.....

        #5
        succes dude. heb je hiervoor alleen maar mislukte pogingen gehad?

        Comment


        • Krueg3r
          Krueg3r commented
          Editing a comment
          Ja het ging steeds goed in de groei .. mooie plantjes, maar in de bloei liep alles in de soep. had zo'n bio green voedings pakket maar ben er vrij snel achter gekomen dat een tekort onjuist diagnosteren binnen 2-3 dagen uitloopt tot planten die stilstaan, al haar bladeren verliest, smerige geur, buds die naar een kerstboom smaken, etc.. Vandaar eens experimenteren met deze korrels die via RQS geprezen word met goede recenties als volledig voedingspakket van zaad tot oogst, in de hoop een goede aardemix voor mij te vinden in combinatie met de 250 watter.

        • Fritsie
          Fritsie commented
          Editing a comment
          das naar. hopelijk gaat het nu beter, subbed zal je in de gaten houden.

        #6
        Dag 32
        • 1 L verhogen naar 1.5 L morgen zodat de brokken onderin gaan werken, nog nooit water onderuit de pot gekomen namelijk, goed idee om er eenmalig onderaan uit te laten stromen? Aangezien ze zoveel drinken lijkt me dat het geen kwaad kan
        • Beginnen met de Easy Bloom tabletten
        Aangezien ik geen idee heb van de PH was het idee om 3/4 spa 1/4 kraan te veranderen naar half/half en beginnen met 1/4 e tablet op 1.5 L
        Volgens vertafort is het veilig om 1 tablet elke 5-8 L water mee te geven vanaf de start van de bloei
        Hoor graag jullie mening.
        Attached Files
        Last edited by Krueg3r; 16 April 2019, 21:25.

        Comment


          #7

          Comment


          • Krueg3r
            Krueg3r commented
            Editing a comment
            Die rechter groeit wel echt bizar snel, als je vergelijkt met 4 dagen geleden
            Had nog zo'n WTF moment 2 dagen terug.
            1 Steel met blad was volledig omgedraaid, wist niet dat ze zo lenig waren, vader instinct was controleren op beestjes, maar nee en binnen 8 uur weer normaal.
            Gelezen dat het vanwege explosive groei kan komen, aanmaak van strek hormoon of iets.
            Hoe dan ook zou het me niks verbazen als deze nog het een en ander kan gebruiken

            Edit: morgen 1 liter water met een mengverhouding bloom 1 tablet op 8 L (de meest veilige optie) , Heb vernomen tussen de PH 6-7 acceptabel is en 6.2 - 6.5 ideaal dus hoop ik met half spa / kraan uit te komen op 6.8 en de poeder dit richting de 6.3 terugbrengt. Hoop in ieder geval niet dat het PH verhogend is, dat zou nog wel eens tot problemen kunnen leiden.

            Edit 2 : Good to know, de wortels weten nu dat ze 1L per dag krijgen en passen zich hierop aan? (ik probeer zelfde tijdstip dagelijks)
            Last edited by Krueg3r; 16 April 2019, 21:48.

          #8
          Het loopt weer helemaal in de soep,

          Growmix met 50 gram korrels en vanaf de bloei aanbevolen bloom tabletten. Werkt voor velen blijkbaar behalve voor mij
          Dit probleem verspreidde zich vorige keer ook al snel
          Kan er maar niet achter komen waar het aan ontbreekt in de aarde zucht. Geef onlangs wat meer bloom tabletten zonder resultaat, zie het langzaam verergeren.

          Heb 1 blaadje al af moeten knippen die was al volledig afgerot met zwarte vlekken
          Eerst zo'n mooie kleur maar nu beginnen de stelen ook te verkleuren..
          Merk tevens dat ze er geen zin in heeft... En met nog 2 weken onder zo'n dikke lamp is vragen om problemen als ik weer niet de juiste oorzaak weet te vinden.

          Temperatuur/LV is goed
          Water droog/nat ong 1 - 1.5 L per dag
          PH probeer ik tussen 6 en 7 te houden

          Pas begonnen met die bloom tabletten toen de eerste problemen zichtbaar werden, Paar rode vlekjes bovenop blad en het onderste blad dat begon met vergelen met vlekjes, dus denk dat een overschot kan uitsluiten.

          Edit. als er een volgende keer komt potmaatje groter... Heb nog 2x 25 L.
          11L leek me al snel niet genoeg toen ik zag hoe snel ze groeide, zit momenteel pas op dag 38
          Heb nog PK 13 en Calgel evt van biogreen... als dit is wat ze nodig zijn zeg het me dan please want ik kan dit lijden moeilijk aanzien!

          Ze staat nu bijna droog dus ik wacht geduldig af naar jullie ideeen voor de volgende watergifte, wat voeg ik eraan toe? Ik weet het echt niet meer

          Momenteel is de missie om de kleur terug te krijgen in het middelste blad dat helemaal vergeeld met bruine puntjes, deze voelt nog soepel en niet droog, als hier de kleur terug stroomt gaat het de goede kant op. Gaat het een paar dagen zo door sterft die ook af.
          Attached Files
          Last edited by Krueg3r; 22 April 2019, 15:10.

          Comment


            #9
            oh jammer man

            Comment

            Bezig...
            X