Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ronde Nieuwe Kansen!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    beste kwekers!

    Ik moet helaas mededelen dat paar weken geleden ome agent even langs was geweest (daardoor even geen posts), ze kwamen aan de deur aangezien er om wietgeur geklaagd werd, tentje kwam geen spatje geur vanaf maar ja, zo dom en stoned om een dikke joint binnen te roken die ik normaal altijd buiten rook, aangezien het kut weer was naja ik dacht ze wel ff om te lullen, maar nee ze wouden echt even binnenkijken , en ja eerste kamer ging open en kassa, blij dat ze waren joh met die 4 kut planten foto's maken en die grijns was er niet af te rammen ach ja kan er lang om heen lullen maar hele setup kwijt behalve een kapotte tent en de potten gelukkig alles goed schoongehouden en kon daardoor overtuigend zeggen dat het de eerste keer was dusja mooi kut........... MAAR fuck it we gaan gewoon door nieuwe zaadjes zijn besteld ouwe lampje heb ik nog op zolder liggen vriend van me is net klaar met zijn kweekje dus ik kan zijn setup ff lenen dus dat is ook wel weer mooi!

    Comment


      #17
      Fijne buren heb je daar dan.
      Jammer dat ze niet eerst even naar jou zijn toegekomen als ze last hadden.

      4 Planten binnen. Ga je daar nog wat van horen ?
      Ik ben wel benieuwd, ik heb er binnen ook altijd 4 tegelijk.

      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • M1tta
        M1tta commented
        Editing a comment
        ik hoop dat ik er geen last van ga krijgen.... tot nu nog niks gehoord

      #18
      Wtf. Dat zijn zeker geen fijne buren dan om meteen te gaan bellen vanwege wat geur dat hun niet bevalt. Wat Q zei dan hadden ze beter even zelf kunnen aanbellen en dan in gesprek gaan met je. NSB types

      Wel dikke respect dat je meteen doorgaat Maar is dat wel slim om dat te doen?
      Ad usum proprium!

      Comment


      • M1tta
        M1tta commented
        Editing a comment
        ja tis klote, maar ja niet in me eigen huis natuurlijk

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Ja echt klote zulke berichten, die lezen we natuurlijk liever niet! Ah voorlopig dus onderdak aangeboden gekregen zodat je verder kan -zit je ieder geval niet zonder

      #19
      ben ook wel benieuwd
      ik zou ff de kat in de boom jagen, en die er dan uitkijken
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


        #20
        Wauw...
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment

        Bezig...
        X