25 x santa maria in n aarde bak

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #1

    25 x santa maria in n aarde bak

    Korting op 420shop
    yow peops,nog even n klein kweekje.
    yup k geef t toe!ik ben verslaafd.
    dit keer heb ik gekozen voor 25 santa marias uit stek .deze heb ik weer in mn oude bakkie gezet.omdat er vorige ronde nogal wat spint was,heb ik eerst alles geruimd en grondig schoongemaakt.daarna heb ik zowieso al gespoten tegen spint.hoop dat ik van die etters af ben.setup zal ietwat verandert worden,al gaande de kweek loopt.de 600w lampen zullen vervangen worden door 400 watters(eerst 2x 600,nu 3 x 400).filter word maandag vervangen. .voeding word nog niet gegeven,maar zal vanf volgende week beginnen,ook nu gebruik ik atami.genoeg info nu ff wat pics!
    grtz007.jpg008.jpg
  • misty
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 1462

    #2
    Re: 25 x santa maria in n aarde bak

    Nieuwe ronde nieuwe kansen,hoop idd dat je van de spint verlost bent,
    Succes weer!(al vertrouw ik er natuurlijk op dat het weer in orde komt )

    Grts
    Daniella
    Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

    Misty's ABC

    Comment

    • Joosie1234
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2010
      • 216

      #3
      Re: 25 x santa maria in n aarde bak

      kijk! ik ben er vroeg bij! deze ga ik echt volgen! word vet laggen zo een grote kweek!

      greetzz
      ik ben maar nog het begin...

      Comment

      • Prutser
        Retired
        • Dec 2008
        • 622

        #4
        Re: 25 x santa maria in n aarde bak

        Gaat vast een mooi veldje worden

        Succes

        Comment

        • 666ww666
          Stoner
          Member
          • Jun 2010
          • 21

          #5
          Re: 25 x santa maria in n aarde bak

          suc6 met de kweek ik volg je

          lijk me een leuk voetbalveltje teworden

          Comment

          • tumble trimmert
            Banned
            • Mar 2010
            • 3610

            #6
            Re: 25 x santa maria in n aarde bak

            santa is echt een super soortjeals je goede stekken heb dan groeien ze als een gek.heb nog nooit een dikker stam en zijtakken gehad als met santa,shelaas niet meer te krijgen hier

            Comment

            • Gonzo
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2010
              • 894

              #7
              Re: 25 x santa maria in n aarde bak

              cool zal een oogje op dit topic houden
              en veel foto's aub

              rustig
              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

              Comment

              • albes
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jul 2010
                • 208

                #8
                Re: 25 x santa maria in n aarde bak

                Waarom allemaal in één grote bak?

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #9
                  Re: 25 x santa maria in n aarde bak

                  Oorspronkelijk geplaatst door albes
                  Waarom allemaal in één grote bak?
                  in n aarde bak heb je microleven,plus je wortels gaan heel breed,vrijwel geen beperking.dat zie je terug aan de planten,en vooral aan de toppen!
                  grtz

                  Comment

                  • flitspaal123
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2010
                    • 233

                    #10
                    Re: 25 x santa maria in n aarde bak

                    ziet er goed uit markster! deze ga ik zeker volgen!
                    maar waarom neem je 3x400 ipv de 2x600?
                    puur om het licht te spreiden?

                    grtzz flits
                    I ain't going nowhere, untill I done it all!

                    Comment

                    • markster
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2151

                      #11
                      Re: 25 x santa maria in n aarde bak

                      idd voor n betere verdeling van t licht.
                      t hok word op andere manieren nog geoptimaliseerd,bedoeling is om gaandeweg een mooi kuuroordje te creeren.de stekjes gaan voorals nog vrij aardig,nog geen uitvallers(foto1 en 3)
                      foto2 is n vrouwelijke bubblegum,deze heeft 12/12 gestaan,en gaat nu dienen als moeder.
                      dan is er ook nog n powerplantje
                      grtz003.jpg005.jpg004.jpg006.jpg

                      Comment

                      • PPLANTJE
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • May 2008
                        • 418

                        #12
                        Re: 25 x santa maria in n aarde bak

                        hooi kuuroord, ziet er al goed uit mark.

                        PPlantje
                        ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

                        Comment

                        • QtX
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Aug 2010
                          • 25

                          #13
                          Re: 25 x santa maria in n aarde bak

                          Zo'n aardebak is niet een raar idee, maar hoe los je dat op als je moet oogsten?

                          afknippen bij de stam en de hele bak vervangen, of kan je hem wel gewoon hergebruiken??

                          Q

                          Comment

                          • Het Lallende Kadaver
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Sep 2010
                            • 57

                            #14
                            Re: 25 x santa maria in n aarde bak

                            Wortels laten zitten en nieuwe planten, die wortels zijn tevens voeding voor de volgende!
                            Ooit houd dit natuurlijk op, en zul je moeten vervangen/mengen (spoelen met enzymen is ook geen slecht ding)

                            Verder mijn favo soortje die santa, mocht ik ooit uit zaad gaan kweken dan zullen het deze gaan worden!
                            Heel veel succes en ik kijk mee..
                            2de growverslag:

                            **Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!**

                            Comment

                            • Gonzo
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2010
                              • 894

                              #15
                              Re: 25 x santa maria in n aarde bak

                              wortels als voeding gaan we ook eens proberen wist ik niet
                              weer wat geleerd
                              Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                              laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

                              Comment

                              Bezig...