Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weske's Haze kweek 2019 2e ronde meerdere soorten 470w viparspectra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Frustrerend, je denkt alle rot weggeknipt te hebben om er met oogsten achter te komen dat er nog meer zat. Ken het gevoel helaas maar al te goed.

    Zou ook proberen van deze ronde zoveel mogelijk af te halen en de volgende ronde het hok goed schoonmaken en proberen alle ellende te vergeten.

    Sterkte.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Juist precies dit ik dacht vorige week al alles gevonden te hebben maar kwam dag erna nog meer tegen....

      Ik ga het zo lang mogenlijk strekken maar hetgene wat echt weg moet en ik niks meer aan kan doen gaat er ook echt uit.

      Ja de tent word met dettol schoon gemaakt dat doe ik elke ronde volgende ronde word het toch anders aangepakt....

      Ik had de inlaat ook eerder moeten verwijderen en drogere lucht aan moeten zuigen vanuit de kamer.

      Dankjewell flip

    #92
    Dit kwam toch niet door een te hoge rlv van de laatste dagen.. De rot was al langer aanwezig, kan je ook zien aan hoe uitgebreid het zit. Ik vraag me af wat de echte oorzaak hiervan is
    Moest er hier ook aan geloven hoor, ben 3 hoofdtoppen kwijt ondertussen

    Alvast beginnen met ontkiemen zodat je meteen de draad weer kan oppakken.
    Last edited by ganjagast; 29 September 2019, 15:01.
    Ad usum proprium!

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Top 44 heeft 40 dagen bloeitijd.

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja ik ook zonder inlaat die is afgesloten en afgeplakt die gaat alleen in de zomer aan.
      Ja die ik ook snelle jelle strain erin maar toch een beetje lekkere want de powerplant is pure sativa volgens mij. Dan de amnesia lemonator en ik denk 3e soort wel gewoon een normale haze maar twijfel ik nog over.....

      Dat valt ook wel heel erg mee reppel

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Kende ik niet rreppell maar heeft ook gewoon skunk genen zeker, en is 40 dagen dan wel lang genoeg
      Hmm ja klopt wel wat je zegt bestaat voornamelijk uit sativa maar wel de snelst bloeiende sativa die er is eh, met 8 weken kan je oogsten. Ja keuze zat

    #93
    Ik had dankzij flip wel een honeybee extractor gemaakt en moet zeggen dat werkt perfect!!!!

    20190929_163120-768x1024.jpg
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • OudHollander
      OudHollander commented
      Editing a comment
      Hoezo 'mee maken'? Flip Hasjkip KAn je dan zelf een extractor bouwen?

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Dat zegt Weske toch ?

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja dat is zeker handig flip inderdaad moet best vaak bijvullen dat heb je slim bekeken ik zat zelf ook al aan een dikkere buis te denken ofzo

    #94
    Hallo Weske!



    Hoe gaat ie nu?
    Alles nog oke met de 3 Nevilles en de Amnesia Haze?

    Hoop zo!
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Tangerine niet vergeten

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Die ook natuurlijk, maar wat ik had begrepen had hij alles eruit behalve die vier?
      Of hij speelde met die gedachte in ieder geval

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Hey takketoelli.
      Mwuha heb nog een paar kunnen redden voor zover het er nu voorstaat.
      Ik heb 1 plant zo goed als compleet weggedaan en 2 vroegtijdig geknipt.

      Van degene die er nu nog in staan zijn de meeste hoofdtoppen weg maar de lagere toppen zitten er wel nog allemaal.
      Ik kijk elke dag goed alles na de tangerine gaat wss volgende week om en de haze over 3 weken als ik dat nog red want ze krijgen geen voeding of iets meer

    #95
    Oke hierbij maar weer even een update ik heb geen tijd gehad om eerder iets te plaatsen....
    laatste weken 60 uur per week gedraaid dus als ik thuis kwam was het eten douche voeten omhoog voor zover het kon en dan meteen naar bed toe.
    ik heb het hectische gehad nu volgens mij (maar dat dacht ik 3 weken terug ook)

    TOPROT!!!!
    Gelukkig ben ik daar van verlost
    (Al heeft het wel 3 planten gekost)
    ofjaa die zijn vroegtijdig geknipt.

    De 2 tangerine waren zeker de boosdoenders ik merkt het met knippen dat bij die 2 planten behoorlijk wat vocht in de toppen zat.
    Met knippen heb ik alle toppen klein gemaakt zodat ze sneller drogen er er niks kan blijven zitten.....

    1 amnesia die ook aangetast was is ook geknipt
    ik weet niet wat ermee was maar de was echt hard en de toppen voelde best droog aan ofja weet niet hoe ik het moet uitleggen.


    kortom ik ben de meeste hoofdtoppen kwijt maar heb het lagere kleinere wel kunnen redden voor zover ik kan zien nu ik heb nog 3 weken te gaan dus ik hoop dat ze het nog trekken en ik ze de normale tijd kan laten afbloeien.

    De Tangerine gaat volgend weekend om en de haze over 3 weken....
    Ik ben ze sinds het ontdekken van de toprot alleen nog maar water aan het geven ze hebben hier en daar een x wat voeding gehad maar dat was echt minimale.
    alles word goed geel zolang ze het nog maar even volhouden vind ik alles best verder
    20191009_200225-1024x768.jpg 20191009_200008-1024x768.jpg 20191009_200046-1024x768.jpg 20191007_214252-768x1024.jpg 20191007_214306-768x1024.jpg 20191007_214207-768x1024.jpg 20191007_214236-768x1024.jpg 20191007_214043-1024x768.jpg
    Attached Files
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja ik heb gelukkig deze 6(in totaal 3 planten ofzo vanwege veel verwijderen beschadigde toppen)
      De planten zijn goed uitgedund maar ik ben wel van alles af zover ik kan zien

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Gelukkig zit er nog best wat rookwaar aan
      Wat er nog staat zijn toch best flinke buds.

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      @ganjagast
      Ja dat wel gelukkig wat er nog staat is wel redelijk mooi (gelukkig maar) houd ik nog iets te smoken over haha

    #96
    Schoon geel is nooit niet lelijk , da maken we bijna allemaal wel is mee dat ze een geel kleurtje krijgen !
    Ik heb nog niet anders weten bij mij , zou wel is top zijn dat ze mooi groen blijven tot het einde ,
    mor das ook weer niet goed zeker !!

    Hier mijne Blue Forest Berry zou volgens de foto ook een paars of blauw kleurke hebben ????

    fullsizeoutput_230f.jpeg
    fullsizeoutput_22fd.jpeg
    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Haha inderdaad

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      op naar de paarse planten

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Maar dan wel paarse planten en niet alleen blad he hop hop

    #97
    Oke hier nog maar even een kleine update....
    het zal een van de laatste updates in dit verslag zijn

    Van de 9 planten heb ik er in totaal 4 over.....
    2 weken terug heb ik de laatste Tangerine geknipt(1week te vroeg)....
    Na het drogen vond ik de wiet echt muf ruiken dus ik heb de droognet ondersteboven gehouden boven de kliko weg met die rotzooi!!!!

    Vorige week 1 haze amnesia haze die nog over was geknipt(ook 1 week te vroeg),
    Daar kan ik nog mee leven die zag er verder super uit en ben daar geen rot tegen gekomen.

    Voor de zekerheid met knippen alle toppen klein gemaakt zodat het sneller droogt en ik met zekerheid kon zeggen er geen rot tussen of in zat.

    Deze week gaan 2 neville haze om voor 1 houd ik me hart vast die ruikt een beetje apart(net of die te laat geoogst is ofzo) weet ik het maar kan tot nu toe niks vinden.

    Dan heb ik nog 1 neville staan die stil heeft gestaan en die laat ik nog 1 weekje langer staan als dat mogenlijk is(in iedergeval zo lang mogenlijk).

    Zodra die laatste neville uit de tent is kan de grote schoonmaak beginnen,
    alles maar dan ook ALLES word van binnen en buiten de tent schoongemaakt met dettol!!!!
    En als alles schoon gemaakt is kunnen we weer opnieuw beginnen....

    Volgende ronde komen er 3 soorten in met een wat kortere bloei tijd (van 7 tot max 10 weken)
    critical
    liberty haze
    super silver haze

    Ook heb ik straks in mijn nieuw verslag iets leuks voor de mensen die me volgen......
    Maar daar over een aantal weken meer over!!!!

    Hier nog wat foto's van de overige haze
    De foto's met witte balken aan was alleen voor de foto ik heb alleen de 2700k nog aan staan.

    20191022_200236.jpg 20191022_200249.jpg 20191022_200451.jpg 20191022_200506.jpg 20191022_200826.jpg

    Greetzz weske

    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Top!
      Bedankt!

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Hop hop

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      ur welcome mate

    #98
    Balen maar beter iets dan niet ziet er verder goed uit

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja man...

      Agjaa gisteren 1 geknipt
      Vandaag nog 1 en de laatste volgende week denk ik

    #99
    Super silver haze klink goed

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja is alleen 1e x ik ken deze zaadbank niet dus ben benieuwd hoe en wat

    En toen had ik er nog maar 1.....
    volgende week gaat de laatste plant om en dan kan ik een grondige schoonmaak gaan houden.

    Gelukkig begint de lv buiten ook iets te zakken ik merk het in de slaapkamer al daar is de lv al onder de 40% in de tent zit ik op 40/42.

    Gisteren de op 1 na laatste plant geknipt....
    ik heb ook bij deze plant de toppen uit elkaar gehaalt en zal dat bij de volgende plant ook doen.
    Gewoon voor de zekerheid na de rot die in de tent gezeten heeft(iets met tussen de oren ofzo).

    Ik heb nu 90 gram wiet gedroogd...
    18 gram tangerine die 1 week te vroeg was geoogst(ben er al flink van aan het roken)
    18 gram amnesia en 60 gram neville haze.
    20191028_141145.jpg

    Dan heb ik nog 4 lagen van de droognet vol liggen en staat er nog 1 plant in de tent.
    20191027_231450.jpg 20191027_231604.jpg

    Ik heb vorige week een bestelling gedaan bij zambeza seeds en kreeg daar een grinder card
    (de 1e x dat ik dit ooit gezien heb zal mischien aan mij liggen??)
    20191023_165016.jpg 20191023_164916.jpg
    Ik moet zeggen het werkt wel perfect maar geef mij maar liever gewoon een grinder
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Okee okee ik had ze nog niet eerder gezien ik denk dat ik een beetje achter loop

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Heeft wel wat zo'n pasje!

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ziet er wel leuk uit en werkt wel gewoon maarja

    Woehoeee yeah baby!!!!!
    De laatste plant is net de droogtent in gegaan.
    20191103_000149.jpg
    De groei/bloei tent is weer leeg,alles is schoon en weer terug geplaatst voor de volgende ronde.
    Ik zal toch proberen een verslag bij te gaan houden van de nieuwe ronde ik ben benieuwd hoe ze gaan groeien onder de balken.

    Net pas klaar met de plant dus ik ga morgen op mijn gemak de zaadjes in ontkieming zetten(koffiefilter) totaal geen zin meer in op het moment

    Voor nu iedereen bedankt voor de hulp/steun en motivatie.

    Dankjewell allemaal
    greetzzz weske
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Gelukkig nog wat te smoren man
      Geniet ervan Wes, je hebt dat zeker verdiend!

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      ganjagast jaa gelukkig wel man had er al een hard hoofd in haha
      Dankjewell

    Goedemiddag Weske!



    Mooi man, en nu snel op naar de volgende!
    Zijn een paar vette toppen geworden, ik ben wel benieuwd naar die Neville

    Wat gaat het deze ronde worden aan soortjes?



    Grote Groeten
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Hey takketoelli..

      Jaa gelukkig deze wel hele mooie flinke toppen geworden (afkloppen).

      Gisteren alles al schoongemaakt en vandaag gaan de zaadjes de koffiefilter in.

      De volgende soortjes komen erin
      Critical -zamnesia seeds 8 weken
      Liberty haze - barney's farm 10 weken
      Super silver haze -zambeza seeds 10 weken.

      Deze plant is eigelijk de enige die echt alle bloeiweken gehaald heeft haha gelukkig is de lv al aan de lage kant nu

    Goed gedaan hoor! Zelfs met de omstandigheden!

    geniet ervan en als je teveel heb weet je me te vinden he!

    groet,
    Ricky

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Hey ricky dankjewell
      Gelukkig is met deze plant helemaal niks mis
      En inderdaad net wat je zegt na alle omstandigheden ben ik ook echt blij ik dit nog overgehouden heb.

      Hahaha ja dat komt wel goed ricky,
      Alleen denk ik eerder dat ik deze ronde zelf te weinig heb man

    Lekker man, altijd weer een fijn gevoel als alles geoogst is en de nieuwe rond alweer in de planning zit !

    Laat het smaken !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja ben ook echt blij ik nieuwe ronde kan gaan opstarten.

      Alle gezeik en problemen van de vorige ronde vergeten en met frisse start weer beginnen

      Dankjewell flip

    Lekkere oogst hoor nu lekker genieten!!
    suc6 met je volgende ronde!!

    grtzz

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Da's waar. Maar ook wel 'fijn' om te horen dat je niet de enigste bent, en dat je er eigenlijk niks aan kunt doen.
      Het heeft mij ook weer veel geleerd zullen we maar zeggen.
      De RW1 die dalijk omgaat heeft 8 van de 13 toppen verloren, maar toch nog resultaat!

    • newhobby
      newhobby commented
      Editing a comment
      Weske klopt wel ongeveer wat je zegt hoor alleen zat ik ongeveer een week of 8 geleden al met die rot heb die halve top er toen uit geknipt en de plant nog zeker 4 weken laten staan! Verder nergens rot terug gevonden!

      Staan er bij een Maat van me nog 3 buiten onder een glazen serre hoop dat hij deze de aankomen week goed controleert dan zouden we volgende week Miss kunnen oogsten!! het lijkt op het moment ook nog wat te worden!

      Zijn3 gg#4 van zamnesia ik heb stekken gemaakt van mijn binnen planten met dieven en planten zijn nu alle 3 zo’n 160cm 1 x getopt en vol mooie bloemen

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ik hoop dat ze nog wel doorgaan het heeft afgelopen week al gevroren moet je wel beetje mee opletten man.

      En net wat takketoelli zegt je leert er ook een hoop van ik hoop dat je er nog iets vanaf haalt @newhobby

      Takketoelli jaaa hou stil hou stil 4 planten compleet weg en de 5e gaat ook wss ik heb de 1e laatste neville die ruikt echt muf de wiet ruikt een beetje naar grond dus ik ga die wss ook weg gooien man helaas gvd volle weckpot van 2l.

      Gelukkig is het bij die toppen gebleven en niet nog erger geworden(alhoewel dat al erg is)
      Nu maar hopen we dit de volgende kweek weer een beetje inhalen.

      Toch vind ik nog dat je wel een flink tentje hebt zo hoor
Bezig...
X