Hallo hallow
kben bezig mét m'n tweede kweekje én kstel me dr toch wel een paar vragen bij..
Mn ene NL stond er eerst en was al groot genoeg om direct mee te gaan in bloei met de stekjes maar vraag me nu af of die steksjes wel nog mooi bushy kunnen graken..
Ze zien er namelijk wel een beetje magertjes uit..
Ook vind ik mn northerlight héél dik bebost en vraag me af of het binneste van de struik dan ook wel zn vruchten zal afwerpen..of mag ik na een kleine maand in bloe de grootste bladeren mss knippen om meer licht door te kunnen laten?
Kben beginnent kweker dus alle antwoorden en adviesen zijn meer dan welkom
..
Ook heb ik enkele foto's genomen om voor wat duidelijkheid te zorgen.
Er zit in mn vegatief hok ook een paar plekjes om mn ene plantje, mss iets tekort ofzo?
Grtz Lex
IMG_4436.jpgIMG_4437.jpgIMG_4442.jpgIMG_4439.jpgIMG_4438.jpgIMG_4446.jpgIMG_4445.jpgIMG_4444.jpgIMG_4441.jpg
Kzal natuurlijk m'n verslag dan verder zetten als er interesse is.
Heb gezien dat vragen over kweken ergens anders is, shit :d
Peaceeee
kben bezig mét m'n tweede kweekje én kstel me dr toch wel een paar vragen bij..
Mn ene NL stond er eerst en was al groot genoeg om direct mee te gaan in bloei met de stekjes maar vraag me nu af of die steksjes wel nog mooi bushy kunnen graken..
Ze zien er namelijk wel een beetje magertjes uit..
Ook vind ik mn northerlight héél dik bebost en vraag me af of het binneste van de struik dan ook wel zn vruchten zal afwerpen..of mag ik na een kleine maand in bloe de grootste bladeren mss knippen om meer licht door te kunnen laten?
Kben beginnent kweker dus alle antwoorden en adviesen zijn meer dan welkom
Ook heb ik enkele foto's genomen om voor wat duidelijkheid te zorgen.
Er zit in mn vegatief hok ook een paar plekjes om mn ene plantje, mss iets tekort ofzo?
Grtz Lex
IMG_4436.jpgIMG_4437.jpgIMG_4442.jpgIMG_4439.jpgIMG_4438.jpgIMG_4446.jpgIMG_4445.jpgIMG_4444.jpgIMG_4441.jpg
Kzal natuurlijk m'n verslag dan verder zetten als er interesse is.
Heb gezien dat vragen over kweken ergens anders is, shit :d
Peaceeee

Comment