Kweekverslag 2x big buddha cheese 1x Amnesia

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • exmember47012
    Wicked Stoner
    Member
    • Oct 2018
    • 221

    #16
    Hey Rastafariaan17, ze zien er niet slecht uit!
    Pk1314 en Green Sensation is inderdaad wat veel. Ik zou de Terra Bloom en Green Sensation OF PK1314 geven. Niet allebei, welke, dat is aan jou. Zelf heb ik betere ervaringen met de Green Sensation.

    Comment


    • Rastafariaan17
      Rastafariaan17 commented
      Editing a comment
      Dus nu de volgende dagen gewoon terra bloom en green sensation? Of ben ik beter met mijn gele puntjes op de blaadjes om even afgezuurd water te geven?

    • exmember47012
      exmember47012 commented
      Editing a comment
      Op de laatste foto zie ik echt niet veel gele puntjes eigenlijk. Je daalt al in voeding door de PK weg te laten, dus ik zou niet perse alleen water geven.
  • Rastafariaan17
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2019
    • 53

    #17
    Week 6 in bloei: ze doen het goed en de tent begint goed te ruiken. Vanaf vorige week krijgen ze enkel nog terra bloom en green sensation. Nog 4 weken te gaan.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment

    • ganjagast
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2016
      • 2881

      #18
      Zien er goed uit die willen wel
      Ad usum proprium!

      Comment

      • Rastafariaan17
        Advanced Stoner
        Member
        • Apr 2019
        • 53

        #19
        Hallo medekwekers. Morge gaan ze officieel 7weken bloei hebben en stop ik dus ook met voeding geven. Wat ik mij nu afvraag is dat je het goed merkt dat de toppen beginnen op te zwellen? Hier nog wat foto’s
        peace
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.

        Comment

        • Rastafariaan17
          Advanced Stoner
          Member
          • Apr 2019
          • 53

          #20
          Hello medegrowers. Ondertussen zijn we aan week 8 van de bloei beland. Ik hoop ze binnen 2 weken te kunnen oogsten.. ik denk dat alles goed gaat, maar wat denken jullie?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment

          • Rastafariaan17
            Advanced Stoner
            Member
            • Apr 2019
            • 53

            #21
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            • QnQ
              Godlike Grower
              Lucky Member
              • Sep 2010
              • 26093

              #22
              Dan klopt de data in dit topic niet bij je fotos?
              4 weken geleden zie ik de eerste bloei toch ?
              Dan zouden ze nog wel een week of vier moeten, dan worden het serieuze toppen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              • Rastafariaan17
                Advanced Stoner
                Member
                • Apr 2019
                • 53

                #23
                Hallo medegrowers. Mijn plantjes staan bijna 9weken in de bloei, nu ben ik echt aan het twijfelen om al te oogsten ze zijn ook bijna 2 weken zonder voeding, wat denken jullie? Oogsten dit weekend of nog een weekje laten staan?
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 6 photos.

                Comment

                • Saikedellik
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2019
                  • 130

                  #24
                  Zien er mooi uit! Heb ze zelf buiten staan, dus ben erg benieuwd naar je ervaringen. De lange bloeitijd baart me alleen wel wat zorgen...
                  veel succes toegewenst!

                  Comment

                  Bezig...