Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2e ronde ICE van RQ

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 2e ronde ICE van RQ

Gaat toch nog iets moois afkomen
    gruss bilspleet

Comment

Hoi Paffy
      Staan al aardig in bloei die plantjes daar. Let wel dat je ze niet gaat overvoeden want onderaan zie ik de bladeren wat verbranden
      Misschien je EC een stapje terugzetten en kijken wat de planten zeggen. Ook tussendoor eens afgezuurd water geven kan goed zijn om ze even tot 'rust' te laten komen.

Greetzzz

Jona

Comment

Thnx Dudes!!

@Jona, EC is al terug geschroefd naar 1x voeding in de week, tot eind vorige week kregen ze nog 2x per week een halve aanbevolen dosis voeding.
        Voor de rest afgezuurd water , ze hebben gisteren weer wat voeding meegekregen en nu weer even een weekje wachten en aankijken^^

Ze staan al idd aardig in de bloei, lijkt wel of ze meer en langere witte haren schiet dan bij me NL makes me verry happy.
        Ben benieuwd hoe groot/dik deze hoofdtoppen zullen worden.

Thnx and grtz..

Geur komt er nog niet echt veel van af, draai nog steeds zonder filter
        Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

I see huge buds in the future

Blijven gaan je bent goed bezig !

Grtz Hash
          Geniet nooit met mate !

Comment

Goed dat je maar 1x voeding meegeeft maar toch zou ik de EC zelf naar beneden halen. Je verwart imo EC met frequentie van voedingwater geven. EC is het gehalte aan meststoffen (technisch gezien niet volledig juist maar ik hou het simpel). Je EC naar beneden halen betekent dus minder meststoffen in je water doen (en dus niet minder keren voedingswater geven). Kwestie dat we daar toch op dezelfde golflengte zitten . Je kan dus je EC naar beneden halen en nog steeds 2x per week voedingswater geven (zo hebben ze constant voeding maar dan ook weer niet teveel).

Zou me ook niet teveel bezighouden met van die luchtposts (zoals er wel wat staan boven me vorige posts) maar bon, dat houdt je gemotiveerd . Ik zal erbij zeggen dat dit helemaal goed gaat komen

Greetzzz

Jona

Comment

Comment

Hey Paffy,

toch wel verassend dat ze nog geen reuk afgeven. Ik heb zelf 2 weken geleden de koolstoffilter moeten aansluiten omdat ze al aardig begonnen te ruiken. dit was een week voor ik ze naar 12/12 zette...

keep up the god work m8!

Comment

Ja, je begrijpt me uitstekend .

Geur: hangt ook sterk af van je soortje. Indica's (en zeker Skunks) gaan veel sterker geuren dan bvb Haze (= Sativa). Verschilt dus een beetje van soort tot soort. Ook de soort geur die eraf komt hangt af van het soortje. Dus is niet zo vreemd dat er bij andere sneller geur is dan bij dit kweekje

Greetzzz

Comment

Nice ben blij dat ik het heb gesnapt

Dude heeft ook ICE staan van RQS, vind dat die van hem wel mooi bij staan, iig breder dan de mijne.
                    Mijn vorige ronde NL van RQS geurde ook pas laat, en deze ruik in heel lichtjes als ik me tent open doe en heeel af en toe als ik thuis kom.

Zal de filter er pas opzetten als de geur te sterk wordt

Grtz..

Comment

hehe, ik heb ook zolang mogelijk gewacht vooraleer mijn filter aan te schakelen.

Niets is beter dan de geur tegemoet lopen wat ook geweldig is, is de reuk aan men vingers nadat ik met men plantjes ben bezig geweest...

anyway, kben enorm benieuwd naar je resultaat!

ciao

Comment

De geur is idd lekker als je aan de stammetjes van de plantjes zit, ruikt ook veel sterker dan me NL welke ik eerst had staan.
                        Alleen komt er nog niet echt veel geur van de toppen af, moet echt heel diep inademen om wat te ruiken.

Anyways ben zelf ook erg benieuwd wat ik hiervan afhaal, beter een klein beetje dan helemaal niets.

Grtz..

Comment

Vandaag 3 weken nadat eerste witte haren te voorschijn kwamen , ze doen het wel goed op een paar plantjes na.
                          Bij een paar beginnen de jonge blaadjes lichter te worden, ik twijfel nu of dit met ondervoeden/overvoeden te maken heeft of niet.

Voor de rest schieten de witte haren er heel mooi uit bij de ICE en de THC aanmaakt gaat ook al lekker, geur is er nog steeds niet sterk te bekennen
                          Heb een vermoede dat deze ook laat zal beginnen met geuren of ik ruik het niet door me eigen paff gedrag

Hoop dat iemand me kan helpen met de paar plantjes, heb ook BAC final solution liggen maar weet niet of dat de oplossing is.

Thnx & Grtzz
                          Attached Files

Comment

Nice allemaal!

Heb zelf goede ervaringen met ICE van RQS.

Santa Maria is leuke hybride trouwens, rookt heerlijk, ondanks flinke sativa aandeel toch in 9 weken klaar.
                            Bij gelijk op 12/12 worden ze 60 cm. Als ze te dicht op elkaar staan soms langer.

Succes!

Buizerd

Comment

Vooral die bladeren onderaan baren me een beetje zorgen, ik ga ervan uit dat je het over die bladeren hebt als je spreekt over die bleke kleuren? Of kijk ik verkeerd? Lijkt me wat overvoeding daar (kan van een tijd terug zijn, herinner me daar nog eens iets over gezegd te hebben namelijk). Wat is je EC of verhouding momenteel?

Greetzzz

Comment

Onderin zou hier of daar beginnend N/MG tekort kunnen zijn, maar wat Jona zegt, je had eerder ook last van (over?)voeding toch?

Geef ff aan welke foto's je bedoeld enzo.

gr
                                B.

Comment

Bezig...
                                X