Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 verschillende onbekende Sativa dominante hybrides op 0,35m2(Hanspanel100wLed).

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 5 verschillende onbekende Sativa dominante hybrides op 0,35m2(Hanspanel100wLed).

    Korting op 420shop
    Dag lieve mensen.

    Zoals ik in mijn introductie had verteld mag ik 5 verschillende gefeminiseerde zaden kweken via cnnbs.nl en pas bij einde krijg ik te horen wat ik precies gekweekt hebt.
    Vinden jullie het goed als ik hierover een verslag hier schrijf?
    Ik heb het een en ander gelezen hier op het forum over die site en aangezien de zaden daarvandaan komen, daarom dat ik het voorzichtig vraag.
    Alles staat nu in kleine potjes in kwekers-potgrond waarin kokos zeewier-meel en lavameel zit en ik zit nu in de tweede week na ontkiemen.
    Ik wil heel graag dat deze kweek gaat lukken, vorige keer was een grote teleurstelling. En ik kan alle opmerkingen en eventuele kritiek enorm waarderen.

    Groetjes!
    Madam.

    IMG_68rff.jpg
    Last edited by Madam Jeannetnie; 29 August 2019, 20:31.

    #2
    Vinden jullie het goed als ik hierover een verslag hier schrijf?

    Citaat:

    Natuurlijk altijd goed en welkom hier!

    Comment


    #3
    Hi madam!

    leuk project had ik al eerder gezegd

    als je een verslag wilt beginnen een kleine tip...
    voeg even je lamp soort toe!

    de mensen lezen altijd even terug naar je eerste post zodat ze zien hoeveel watt etc je gebruikt!!

    veel succes ermee!

    gz Ricky

    ps.. je kunt je bericht wijzigen..

    Comment


    • SweetMango
      SweetMango commented
      Editing a comment
      Hahaha lekker begin van je weekend Ricky

    • Madam Jeannetnie
      Madam Jeannetnie commented
      Editing a comment
      Stond er eerst niet idd tnx voor de tip Rickysticky

    • Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      Haaaa lekker!!!! @Rreppellsteeltjam en SweetMango puh puh haha

    #4
    Succes met de dames!!!

    Maar 2e week na het ontkiemen...en er is nog niks boven of lijkt het maar zo op de foto?
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #5
      Weske Nee,Dit is was een foto van de zaden in de potten doen.

      Dit zijn ze nu.
      IMG_6933.jpg

      Comment


      • Madam Jeannetnie
        Madam Jeannetnie commented
        Editing a comment
        Tnx..Zal het in de gaten houden.

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Begin maar met potten tillen, als je dat nog niet doet.

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Yess inderdaad reppel

      #6
      Ga je een selectie maken want 5 plantjes in een hok van 40 op 40 da gaat krap worden.
      ze zien er wel mooi uit succes
      The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
      5 lekkere grieten onder de zon

      Comment


      • SweetMango
        SweetMango commented
        Editing a comment
        Hij zei al kweek testje te doen van cnnbs. Dus had je wel beetje kunnen verwachten

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Oke.
        Er zijn betere bronnen maar vooruit maar.
        Ze zijn al wat gestrekt dus ik ben benieuwd.

      • Madam Jeannetnie
        Madam Jeannetnie commented
        Editing a comment
        QnQ dat had je idd al gezegd

      #7
      QnQ Dat klopt.

      Comment


        #8
        Lst doen?

        Ik zet me stoeltje igg neer
        sigpic

        Comment


          #9
          Afmetingen : (h x b x d):119 x 61 x 61 cm
          Oppervlakte: ~0,35 m2.
          VentilatorFilter: Prima Klima K2600 240m3
          Timer: Legrand Omnirex
          SMS.com Fancontroller: 1500 watt 6.5Amp. incl. NTC sensor snoer 3 meter.
          Verlichting: Hanspanel LED 100W
          De aarde : die ik gebruik is kwekerspotgrond van DCM Ecoterra.

          En de 5 zaden die ik gebruik zijn onbekende fem. Zaden die Sativa dominant zijn. Einde van de kweek weet ik pas welke soorten ik heb gekweekt.
          Daarom de nummertjes bij de planten.


          Mijn eerste kweekervaring is er veel mis gegaan, en het zag er na uit dat dit ook ging mislukken.
          Nadat ik de bovenstaande foto had geplaatst hebben diverse mensen mij op deze pagina gelukkig erop geattendeerd dat ze te nat stonden. Dezelfde stommiteit had ik ook in de eerste kweek begaan.(Nu ik erover nadenk) Ik ben veel te voorzichtig en bang dat ze tekorten komen.

          We zijn nu een weekje verder ik ben weer bijgekomen van de weersverandering en heb weer energie om te typen.

          Ik had ze in hun eerste potjes veel te veel water gegeven waardoor ze stopten met groeien. I.p.v. dat ik hier hulp zoek wilde ik dit per se zelf uitvogelen.
          Na ze in de derde week van de groei geen water meer te geven, heb ik besloten ze over te potten in hun eind-station. Ik heb de nieuwe potgrond niet bevochtigt want de zak die ik gebruikte was nog nieuw en mijn inzien voelde die erg vochtig aan. Elke pot is voorzien van gaten onderin en hydrokorrels.
          Deze overstap heeft de dames goed gedaan, want je zag de bladeren per dag steeds vrolijker worden! En de groei zit er weer in! Het past allemaal maar net zoals je ziet. Ontzettend dom dat ik in mijn enthousiasme niets heb opgemeten. IMG_6987.jpg

          We zitten nu in de vierde week van de groei, en zoals je ziet zijn ze nog heel klein. Maar wel allemaal compleet verschillend! En dat vind ik wel leuk.
          Ik zat te denken omdat ze nog zo klein zijn om de dames nog een weekje langer op 18/6 te houden of langer totdat ik de 4e of 5e nodes kan toppen. Mochten jullie hierover een mening hebben of tips of commentaar lees ik het graag.
          Ik wil gaan toppen en LST uitvoeren op de dames omdat simpelweg mijn kastje te klein is voor de 5 planten. De kleuren op de foto's kloppen niet helemaal. Ik neem ze namelijk door een led-zonnebril. Bij daglicht is alles net 1 tintje donkerder.
          .
          Bedankt voor jullie tijd.

          Groetjes Madame Jeannetnie.
          IMG_6985.jpg IMG_6984.jpg IMG_6982.jpg IMG_6983.jpg




          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #10
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment

            Bezig...
            X