Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED 3X HLG 100V2 5x Haze Berry & 4x Special Queen 1 (eerste kweek)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: LED 3X HLG 100V2 5x Haze Berry & 4x Special Queen 1 (eerste kweek)

    Korting op 420shop
    Opstelling:groei/bloei:
    • Genetische Achtergrond: Blueberry x Shining Silver Haze
    • Type: Sativa 80% Indica 20%
    • Bloei: 9 - 11 Weken

    Special Queen 1
    • Genetische Achtergrond: Power Bud x Skunk
    • Type: Sativa 50% Indica 50%
    • Bloei: 7 - 8 weken
    Schermafbeelding 2019-08-31 om 01.38.44.png

    zo staat het tentje erbij voorlopig uitlaat heb ik aan de velux hangen en inlaat komt van kmaer zelf op de grond ...

    IMG_20190828_224957.jpg


    momenteel staan ze er zo bij...

    IMG_20190830_191248.jpg
    ​​​​​​​dag 16 maar dat is wel gerekend zoals jullie kunnen zien (hopelijk) op de foto van men "schema" .. de dag dat ik ze in de sponspot heb gezet
    vanaf wann tellen jullie? dag 1 dag planting zaad of dag dat ze boven komen ?



    de eerste 2 rijen buiten de kleine misvomrde links op rij 2 : zijn de Haze berry's
    erachter de Special Queens ...

    de eerste van de middenste rij deze dus ​​​​​​​!
    IMG_20190830_191218-2.jpg ​​​​​​​
    ​​​​​​​ ​​​​​​​heeft vanaf het begin rare misvormde bladeren en en ging maar traag vooruit ( maar ik denk dat hij er stilaan aan het doorkomen is ik wacht gwn lekker af en ziet wat ie doet ! ik geef hem de naam : DE KLEINE :

    dan de laaste rij (plant in het midden ) vertoont ook wat rare bladeren
    IMG_20190830_191227-2.jpg ​​​​​​​
    ​​​​​​​maar het is erg warm geweest vorige week ...maar de andere hebben er blijk baar geen last van !
    enja 4van 5 zaden ook maar uitgekomen...
    maar ik probeer positief te blijven en zie wel wat ze doen !


    IMG_20190830_191247.jpg ​​​​​​​ik ben er nog niet wat ik ga doen of hoelang ik nog op 18/6 laat staan
    toppen/fimmen
    LST

    wat denken jullie ?

    als er opmerkingen zijn hoor ze graag! first time gotta crawl before you walk

    ​​​​​​​tot binnenkort voor nieuwe update !
    Attached Files
    Last edited by QnQ; 1 September 2019, 11:23.

    #2
    Tof begin en heel veel succes gewenst!
    ​​​​Mooie lampen die quantum boards, ik ben benieuwd!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

    Comment


    • Dexx86
      Dexx86 commented
      Editing a comment
      Bedankt ik doe men best!
      Deze werden me aangeraden door vriend! E' vind er niet veel verslagen van ofzo jij ervaringen mee?

    • colori
      colori commented
      Editing a comment
      Geen ervaring mee. Het is wel een van de nieuwste technieken als ik mij niet vergis.

    #3
    Hoi Dexx86
    het ziet er netjes uit veel succes met je eerste binnenkweek.
    ik begin met tellen vanaf het moment dat ze haar hoofdje boven de grond steekt.

    Mvg

    Comment


    • Dexx86
      Dexx86 commented
      Editing a comment
      Bedankt homegrown 77 voor je berichtje! Leuk te horen da' zit ik wel goed op schema. Denk ik?

    #4
    De warmte had ik ook heel veel moeite mee. Veel succes gewenst!
    Groetjes!

    Comment


      #5
      Succes !

      IK heb ook 1 plantje met gekrulde bladeren, die heeft het ook warm. Rest kan er goed tegen, ik denk dat het bij die ene in de genen zit.

      Hoe vond je Drumcode ? Ik vond het te gek, voor herhaling vatbaar !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Dexx86
        Dexx86 commented
        Editing a comment
        Hey flip ja drumcode doe ik nu 2de jaar e' is altijd knalle goeie editie maar warm

      #6
      Ze zien er goed uit.
      Als je bij 1 plantje verdampingsproblemen ziet is het mogelijk niet de warmte maar tocht.
      Misschien helpt het als je de luchtstroom een beetje verandert.

      Is dat een nieuwe filter ?
      Hij lijkt gebruikt, of kwam er zoveel koolstof uit ?
      Misschien even de stofzuiger erover halen of een keer in de wasmachine, in een kussensloop, witte was programma.
      Ruiktie ook meteen lekker

      Heb je onder die tape die bij de afzuiger/filter zit ook slangeringen zitten ?
      Dat is precies een belangrijk punt, alsie daar valse lucht trekt gaat het stinken in huis.

      Die verdeelstekker en timers kunnen vochtig gaan worden.
      Da's wel iets om in de gaten te houden. Ik ben niet zo gek van stekkers-verdeeldozen-timers in een tentje.
      Als daar toch alleen de lampen in zitten kun je evt. die hele verdeeldoos op 1 timer buiten de tent zetten.
      (timer in de muur - verdeeldoos in de timer - lampen in de verdeeldoos)

      Je hebt voldoende ruimte omhoog en opzij, dus ik zou ze nog wel 7-10 dagen laten gaan.
      Misschien een keer toppen boven de 6e node, en dan knip je de 2 onderste meteen weg.
      Zo doe ik het vaak. Dan hou je dus 3 nodes over.
      Dat lijkt weinig maar die nodes gaan zich dan ook weer vertakken als je ze nog een dag of 5-6-7 groei geeft daarna.
      Die hazen zullen nog wel even doorgroeien ook, ik zie dat het een SSH kruising is.
      Allebei ongeveer 10-11 weken echte bloei, dus dat komt wel mooi overeen, wel een lange rit om mee te beginnen
      Oogsttijd begin/half december gok ik ?

      Een schemaatje voor jezelf bijhouden is erg handig, vooral de laatste kolom notities icm water/voeding.
      Als je blijft omschrijven wat je ziet bij de plantjes gaat dat een mooie bron van info zijn voor je volgende kweek.
      Net als dit kweekverslag natuurlijk

      We hebben ook een introductieforum, waar je jezelf even kort kunt voorstellen.
      Zo, nou ben ik even uitgepraat, tijd voor een nieuw bakkie
      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Dexx86
        Dexx86 commented
        Editing a comment
        Qnq bedankt voor deze mooie opsomming! Echt geweldig! Enja stekkers ga is d'el i' orde brengen!

        En inderdaad uit de koolstoffilter kom heel wat uit toen ik hem uit de doos haalde... ok is het zo dat hij niet zo goed paste op men blazer... Die is 150 en de filter kwam er net over e' de spanriemen die erbij zaten was echt 'iets waard maar ik ga dit zo snel mogelijk oplossing bedankt voor alle tips!

      #7
      Ziet er goed uit!

      ben benieuwd!
      wat is de rede van 3 lampen in een vierkante ruimte? In mijn ogen ontbreekt een 4de.

      heel veel succes
      gz Ricky

      Comment


      • Dexx86
        Dexx86 commented
        Editing a comment
        Ik weet het heb ook al aan gedacht om er nog een bij te kopen.. maar momenteel hangen er nog maar twee in Ik ben van plan de 3e pas te hangen als ik aan de bloei begin! Deze lamp werd mij aangeraden door een vriend! Ik denk dat ik momenteel wel goed zit met 2?

        Of wat denken jullie de lamp hangt nu ongeveer 40 a 50 centimeter boven de plantjes!

      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Zijn ze dimbaar?

        Als je bijv niet meer dan 300w wil gebruiken dan zou ik er 4 hangen lichtelijk gedimd...

        Dan heb je een heerlijke spreiding!

      #8
      Hallo iedereen
      Hier ben ik weer met een kleine update
      We zijn week 3 ingegaan vandaag!!

      Dag 15
      Ik weet niet of het duidelijk is voor jullie maar zoals jullie kunnen zien is (de kleine) eerste van links op de tweede rij!
      Staat er wat raar bij en wat lichter van kleur als de anderen...

      Ik heb vandaag de lampen 5cm hoger gezet heb de indruk dat ze wat laag staan de plantjes
      Wat denken jullie?
      ​​​​

      ​ ​​​​​​​
      Last edited by Dexx86; 2 September 2019, 20:24.

      Comment


      • Rickysticky
        Rickysticky commented
        Editing a comment
        Zie geen fotos...

      #9
      Normaals welkomeee!

      veel succes met je kweekie!!!

      gz Ricky

      Comment


        #10
        Rickysticky
        En nu? Ik was het aan het bewerken miss daarmee?
        Attached Files

        Comment


        • Rickysticky
          Rickysticky commented
          Editing a comment
          Jup top maar 1 dat wel
          Die eerdere post niets

        #11
        Ik kan geen foto's zien bij je laatste update.

        maar toch succes met de ronde natuurlijk
        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

        Comment


          #12
          Hmm vreemd heb ze nochtans verkleind en op men gsm zie ik het wel staan nog een chekken dan sorry mannen!

          Comment


            #13
            IMG_20190902_183538.jpg

            Comment


              #14
              IMG_20190901_194532.jpg

              Comment


                #15
                Nu wel maar je snapte dat je ook een ereplekje krijgt in het mislukte foto's op jd verslag haha

                planten staan er wel heel mooi bij je hebt je lichtbron precies in het midden ofniet alle planten staan ri het midden van de tent.

                ze is wel iets lichter maar ik denk niet het iets is om je druk over te maken
                Last edited by Weske; 2 September 2019, 20:43.
                Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                Comment


                • Dexx86
                  Dexx86 commented
                  Editing a comment
                  Weske
                  ja klopt lampen hangen in midden ...momenteel 2 x HLG 100V2 naast elkaar ?
                  jij ander voorstel? beter idee..?

                • Weske
                  Weske commented
                  Editing a comment
                  Kan je ze iets uit elkaar hangen als dat mogenlijk is dan proberen 1 te hangen waar pot 1 en 2 samen komen en waar 2 en 3 samen komen als je snapt wat ik bedoel.

                  Het is niet heel erg hoor maar je kan aan de planten zien het licht echt van het midden komt dus aan de zijkanten heb je heel wat minder licht
              Bezig...
              X