Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

23 x Dutch powerr

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    23 x Dutch powerr

    Korting op 420shop
    Hallo mede kweek sympathisanten !

    Ik ga het weer proberen .. Nieuwe ronde nieuwe kansen .. In een ander topic kon je lezen dat ik last had van spint .. Met hangen en wurgen heb ik die ronde kunnen afmaken ..

    Ik was klaar met stekken en de inmiddels klaar gemaakte zaadjes konden de grond in - Na 1 week zag ik alweer tekenen van vreterij aan de blaadjes ..

    Ik kreeg de tip om te ontsmetten (snap ik), maar ja als je forse huur betaald , niet veel tijd hebt dan is het lastig .. Echter door de extreme temperaturen in Juli hadden de planten last van hitte stress .. Jullie zijn er helaas vast bekend mee ..

    Dus toen toch de ronde afgebroken en het hok opnieuw ingericht en schoongemaakt ! Alles eruit .. Ontsmettingmiddel erdoor .. Nieuwe potten - Nieuwe potgrond , afzuiging aan , en een paar weken pikdonker houden .. Het leek wel nieuw -)

    Ik heb nu zaad van @suzyseeds gekocht ,want daar had ik eerder een redelijk succes mee .. Eerlijk gezegd vind ik de zaadjes van wietzaadjes.nl iets minder overtuigend : Niet veel kiemkracht , en vreemd ogende (tomaten) planten .. Daar zaten bij mij altijd een paar tussen waar je van dacht " wat is dat dan " ..

    23 stuks in 18 liter potten .. Gaas erboven voor een scrog (al vrees ik dat ze het net niet helemaal gaan vullen) .. 1 week in de broeikas en 2 weken onder de hps .. 3 x 600 gavita waarvan 1 tot 1150 kan -) ..

    Op de fotos staan ze 1.5 week onder hps.. Ik gebruik de hele voedingslijn van biogreen volgens schema .. Maarr omdat 1 foto meer zegt als 100 woorden -)
    ​​​
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    #2
    En dit zijn ze 1 weekje later .. Ze gaan mooi - lekker fris blad , mooi groen .. Hoewel het 80% stativa is gaan ze in de breedte vrij hard ..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    Comment


      #3
      Die zien er al goed uit. Ga zo door!

      Comment


      • Tom79
        Tom79 commented
        Editing a comment
        Dank je !

      #4
      Dus je huurt een ruimte om te kweken, wordt dat niet een duur rokertje dan ?
      Ik weet niet wat de huur is, maar gewoon je wietje bij de shop kopen zal misschien bijna goedkoper zijn ofni ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Tom79
        Tom79 commented
        Editing a comment
        Hey mod !

        Dat is waar .. Ik begon op zolder bij een kennis en daar raakte ik verslaafd aan het kweken .. Ik vind dat persoonlijk het leukste vh gebeuren .. https://www.cnnbs.nl/hoeveel-wiet-kun-plant-halen/

        Dit ben ik .. Ik heb een ziekelijke drang om mijzelf steeds te willen verbeteren ..

        Wat ik over heb breng ik weg , zo kost mij vrij weinig -)

      #5
      Beetje boel voor eigen gebruik eh?
      ziet er goed uit dat wel!

      veel succes ermee
      gz Ricky

      Comment


        #6
        help-pagina van JD :

        Dit forum is speciaal bestemd voor hobby- en medicinaal kwekers,
        Vragen en kweekverslagen welke duiden op grotere kweekvolumes dan logischerwijs voor eigen gebruik kunnen zijn, zijn niet gewenst.zullen leiden tot het opheffen van uw account!
        Hou daar a.u.b. rekening mee voordat je gaat posten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X