Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een tent vol autoflowers; Vragen, obstakels en het resultaat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Zie niets......

    Comment


      #47
      Pagina 3
      Last edited by Cheese420; 15 November 2019, 04:11.

      Comment


        #48
        Zaterdag09/11 gesnoeid nu trug volgegroeid. Vandaag start ik met bloeivoeding
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 6 photos.

        Comment


          #49
          Aaaaah, het mysterie is ontrafeld

          Royal Kush, Bubble Kush, Royal Cookies, Royal Cheese, Northern Light en 3x Blue Cheese

          Dat zijn heel wat soortjes.
          Wel apart dat de Northern Light de kleinste is.
          Is die ook van Rqs ?

          - ik heb je topic even bij de kweekverslagen gezet en de titel veranderd
          Last edited by QnQ; 15 November 2019, 09:01.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #50
            Ja is ook van rqs is 5dagen later geplant. Ik ging 2royal cheese zetten maar 1zaadje daarvan was niet uitgekomen. Dus ik had 5gratis zaadjes en die waren northern light dus heb daarvan 1laten ontkiemen om te proeven maar is 5dagen later geplant dus zou normaal ook wel rond de 60a70 eindigen? Ga deze nog 1weekje groei en wortelstimu geven en ja heel wat soortjes. Daarom ik ook wil experimenteren.. welke beste smaak geeft in tent kweken enzovoort is ook gewoon voor eigen gebruik dus als ik 30de plant haal ben ik al content maakt het uit dat sommige planten verder van het licht staan of de grootste planten ?of moet ik deze op een verhoogje zetten zodat ze allemaal met tophoogte gelijk komen?
            Last edited by Cheese420; 17 November 2019, 08:51.

            Comment


              #51
              Hallo mijn lamp hangt zo een 5cm van maximale hoogt. De afstand tussen plant en lamp is nu 60, de royal cookies en blue cheese nr1 blijven maar groeien. En zitten al krab tegen de 60cm afstand lamp/plant. De 6andere hebben geen last van geel blad. Juist die 2 zien de bovenste bladeren aan de uiteindes wat verbrand.

              Kunnen jullie schatten hoeveelste weel bloei elke plant nu is.

              Wat kan ik doen om die 2 beren te laten stoppen met groeien? Zitten al aan 90cm al derest tussen 60en 75 cm.

              Omdat ze niet allemaal evengroot zijn moet ik ze allemaal verhogen? Zodat ze allemaal op tophoogte gelijk komen. Want de ene hangt 60cm van de lamp en de andere 80cm of 90cm..

              Nu snap ik wrm QnQ zei zoveel soortjes

              Ik kan maar 6fotos in 1keer uploaden klopt dit.
              heb van alle soorten 3fotos gemaakt
              heb nog 20fotos om up te loaden
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 6 photos.

              Comment


              • Rickysticky
                Rickysticky commented
                Editing a comment
                Week 0 sorry... de echte bloei begint nu!

                Je kunt wat knakken etc en idd de rest ophogen!

                Veel succes

              • Cheese420
                Cheese420 commented
                Editing a comment
                Merci Rickysticky ga nu even de fotos doorsturen van de planten die beetje geel staan

              #52
              Bekijk even rustig alle fotos
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 18 photos.

              Comment


              • Ipie
                Ipie commented
                Editing a comment
                Nu je kop erbij houden dan kan
                er nog weinig mis gaan..................

              • Cheese420
                Cheese420 commented
                Editing a comment
                Rickysticky ja ik ben van vrijdag overgeschakeld naar bloeivoeding en ik geef 3ml terra bloom* op 1liter. 5ml is het max. Dus volgende week 4ml en dan de week erop 5ml met een halve liter water green sensation erbij zo zou ik ze nu voeden.. o betere tips? BTW: ik geef ze allemaal nu 1liter water per 24u

              • Cheese420
                Cheese420 commented
                Editing a comment
                Ipie ja mn hoofd hou ik er zeker en vast bij merci

              #53
              Wanneer kan ik de green sensation gebruiken? Staat op dat het vanaf de 4de week mag gegeven worden. En 4weken moet gegeven worden en daarna 2weken flushen dus kan ik deze al geven? Bloeitijd van alle soorten is tussen 5en8weken dus niet veel tijd ook toch?

              vorige week zaterdag op bloei overgeschakeld. Dus zou deze zaterdag green sensation erbij geven voor 4weken dan 2weken flushen
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.

              Comment


              • Ipie
                Ipie commented
                Editing a comment
                Lekker als het mee zit bij de
                kerstborrel!

              • Cheese420
                Cheese420 commented
                Editing a comment
                QnQ ja merci dat doe ik dan. Maar als ik nu nog 8weken moet bloeien dan zit ik einde januari Heb ik ze 4maanden gehaf ipv 3maanden.

                Zijn autoflowers en sommige na 10weken van zaad kunnen ze al klaar zijn heb ze nu al 7weken in totaal dusj als ik de site mag geloven zijn er binnen 3weken al klaar?

                Van 2weken geleden staat ze al vol met topjes. Nu deze week zij ze tegen elkaar beginnen groeie

                Bloeitijd hoe ik hem reken..: week 1-3 strech en overgangfase. Week 4tot6 toppen worden elke dag dikker. Week 7en8 rijp worden en spoelen
                Last edited by Cheese420; 21 November 2019, 04:12.

              • Cheese420
                Cheese420 commented
                Editing a comment
                Ipie ja zou mss wel kunne dat de bubble kush van de foto dan al klaar is

                de anderen zitten 1weekje agter.bij de andere zijn de toppen nog niet zo vol met thrichomen bloeiharen ofso..En ik reken de bloei van de eerste haren in de oksels? Dus ik moet de bloei rekenen vanaf ik het eerste topje zie?

                QnQ 25october heb ik de voorbloei gezien.
                Zaterdag 09/11 stond de bubble kush vol met topjes en nu 21/11 zijn ze tegen elkaar aan het groeien dus deze zit zeker toch in begin week 4 want die strekt ook helemaal niet meer ? Ik volg jouw raad op. Binnen 3weken geef ik GS erbij
                Last edited by Cheese420; 21 November 2019, 04:19.

              #54
              Ik heb naar post 45 en 46 van je gekeken, post 46 is heel prille bloei, daarom concludeerde ik dat ze 1 week bloeien.
              Ik zie geen eerdere foto's met bloei, post nr33 zeker nog geen bloei, en die is van 2 weken geleden.

              Maar als je dat zegt dan geloof ik je, ze wonen bij jou thuis
              Ik probeer alleen wat advies te geven, maar ik weet ook niet alles.

              Ik hou geen rekening met de groei of totale tijd, en al zeker niet met wat een verkoper je op de mouw spelt.
              Alleen de bloeiperiode is belangrijk om grof te schatten wanneer ze klaar zijn.
              Die is altijd rond de 8 weken, daar gaat het om.
              Je begint de bloei te tellen als je helemaal bovenin kleine pruikjes van witte haartjes ziet.
              10-20 kleine witte haartjes bij elkaar op een dotje. Dat is de eerste bloei.

              Post 12 en 13 is van 4 weken geleden, toch ?
              Toen waren ze 5cm hoog.

              Ze hebben in ieder geval nog tijd genoeg om flink dikker te worden


              (ohja, bijna vergeten. Green sensation MOET niet 4 weken gegeven worden. Het heeft al effect als je dat 1 week geeft, maar rond de 4 weken is het gemiddelde, net zoals ik zit te verkondigen dat wietplanten 8 weken bloeien. Da's geen feit, maar ongeveer. Het is dus helemaal geen probleem als je dat 1of2weken geeft.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Cheese420
                Cheese420 commented
                Editing a comment
                QnQ ja dit was toch wel de uitleg dat ik zocht. Nu weet ik welke week ze allemaal zitten ja klopt allemaal wat je zegt! Nogmaals merci voor de uitleg.

                Inderdaad de fotos van post 12 en 13 zijn van 4weken geleden maar ze stonden al van 09/10 en 11/10 kopje boven gekome

                Post 35 en 36 is ook van 2weken geleden toen stonden de 7 nog niet in bloei. Maar die ene bubble kush stond toen net in bloei


                Dus je hebt gelijk dat ze in week 1 bloei zitten. Juist bubble kush start haar derde week nu zaterdag en de andere 7 plantjes starten nu zaterdag week 2

                Alsinds dikke merci vo de uitleg want ik wist niet goed wanneer de echte bloei starte. Eerste haartje in de oksol of eerste topje met veel haartjes. Nu zit het in mn hoofd en gaat het er nietmeer uit

                Dus tussen 6en 8weken zijn ze klaar
                Last edited by Cheese420; 21 November 2019, 12:18.

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Gelukkig hou je een verslag bij eh, dan kunnen we altijd even terugkijken.
                Ik blader nog steeds weleens terug in m'n oude verslagen als ik iets vergeten ben

              #55
              QnQ Mijn volgende kweek ga ik ook van dag 1 de lengte elke dag meten. Nu is dit pas gebeurd 09/11 en dat was toen ook dat de bubble kush het eerste topje toonde

              Op de foto zie je bloeiweken staan maar dat moet ik nog veranderen dus op die bloeiweek niet letten. Is gwn een schatting. Afmetingen moeten vandaag ook nog gemeten worden

              De northern light staat nog geen topje op en groeit echt maar 1cm per dag.. geef ze nog elke dag groei en wortelstimu
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.
              Last edited by Cheese420; 21 November 2019, 14:57.

              Comment


              • Ipie
                Ipie commented
                Editing a comment
                Ben toch toe aan een brilletje .......

              • Cheese420
                Cheese420 commented
                Editing a comment
                Ipie sorry foto is gereupload en ingezoomd

              #56
              Hallo QnQ en Ipie ik ben zonet opgestaan en bij de bubble kush heb ik de eerste bruine haren vastgesteld. Wat betekend dit concreet de eerste bruine haren. Deze verschijnen toch ook pas in week 5of6?

              Op de eerste foto kan je goed 2bruine haren zien maar ik zie er op elke top wel 1of 2 en met name aan de bovenkant.

              1top is helemaal aan 1 gegroeid en is ongeveer 20cm lang de diameter is nog niet zo dik 2a3cm
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 7 photos.
              Last edited by Cheese420; 24 November 2019, 07:37.

              Comment


                #57
                Dat betekent niets, geen paniek.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • Cheese420
                  Cheese420 commented
                  Editing a comment
                  Paniek zeker niet wil niet dat ze te vroeg rijp worden. Topjes mogen nog wat aandikken

                • Ipie
                  Ipie commented
                  Editing a comment
                  Precies wat Q zegt en ja,
                  de toppen dikken zeker nog aan hoor!

                #58
                Hier zijn we weer een weekje verder met een update.

                toppen zijn nu 5a6cm dik en sommige 25cm lang. Bijna even dik of een blikje cola. de geur is ook zeer intens word bijna high als ik er mn hoofd insteek

                De northern light doet wel heel raar. Ene dag groeit hij 1cm. Andere dag niks. En 1dag heeft ze 4cm gegroeid. Oke 69 is niet mis maar ze kan groter worden..

                is het nog nodig om de planten te meten? Groeien amper 0.5 a 1cm per dag sommige zelf niks meer

                bij 1plant van de fotos paar krullende bladeren niks ergs denk ik?

                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 6 photos.

                Comment


                  #59
                  Die karteltjes die zo omhoog staan komen doordat de verdamping gehinderd wordt.
                  Dat gebeurt bijv als het te warm is of als ze op de tocht staan.

                  Ziet er goed uit. Ze mogen nog wel eens zo dik worden he
                  De lengte is leuk om bij te houden voor jezelf maar het zegt verder niet zoveel.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • Cheese420
                    Cheese420 commented
                    Editing a comment
                    Oke isgoed alsinds merci QnQ zal zijn door te tocht dan denk ik waaiertje staat er recht op gericht. Zal hem 1stand minder zetten.
                    Alsinds bedankt voor snelle reactie

                    Mijn waaier staat wel 24/24 7/7 aan mss paar uurtjes per dag uit?

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Als je dat aanpast zal het wel helpen.
                    Misschien kan je via de wand laten blazen ofzo?

                  #60
                  Weeral vrijdag met een nieuwe update over de bubble kush..
                  deze heeft nu erg veel bruine bloeiharen de calyxzakjes begin ook steeds meer en meer te zwellen.
                  hoeveel weken nog?
                  ik denk dat deze nu week 6 begint. Ga haar de laatste week voeding geven. En dan daarna 2weken spoelen of betere opties?.

                  Erstaat ook een foto tussen van de bluecheese laatste foto. En op de 3de foto zie je een topje van de royal cookies rechts naast de dikke top

                  de bubble kush is de enigste die al in zo ver stadium zit. Al derest nog maar kleine topjes zonder bruine haren.

                  De blue cheese en royal kush staan nu hoe de bubble kush 1a2weken geleden stond toppen mooi aan het zwellen
                  Attached Files
                  Last edited by Cheese420; 6 December 2019, 04:32.

                  Comment

                  Bezig...
                  X