Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

600Watt 10x Silver Haze 1x Amnesia 120x120x200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS: 600Watt 10x Silver Haze 1x Amnesia 120x120x200

    Korting op 420shop
    Goedendag,

    Na twee buitenkweekverslagen te hebben gedaan begin ik is met mijn eerste binnenkweek. Heb een complete tent set aangeschaft en hij staat nu compleet op met alles erin alleen nog even wachten op mijn zakken potgrond die aan het einde van de dag binnenkomen heb de tent voorzien van een mabo en de relaiskast zal ik nog op wat stenen leggen sinds mijn vloer van hout is voor de extra veiligheid. Ik kweek deze binnenkweek 10x silver haze van het huismerk wietzaadjes.nl en daarbij kreeg ik 1x een gratis zaadje na keuze erbij en dit werd de amnesia wat volgensmij de zelfde soort is ongeveer. Me voeding is Hy-Provterra welke ik in de groei en bloei toepas, en wat later in de de bloei werk ik verder met Hy-Pro epic bloom. Ik ga vandaag of morgen de zaden ontkiemen en wanneer ze zijn uitgekomen en er een klein plantje boven komt de planten rond de 3 weken voorgroeien en daarna ze op 12/12 in de bloei zetten.
    Attached Files

    #2
    En het is binnen hoor
    Attached Files

    Comment


      #3
      Succes!

      Comment


      • Rattenplan
        Rattenplan commented
        Editing a comment
        Bedankt !

      #4
      Succes met je kweekje. Zie er goed uit!
      van welk merk is je tentje?

      Ik volg hem .

      Comment


      • Rattenplan
        Rattenplan commented
        Editing a comment
        Tent is een mammoth ​​​​​​​

      #5
      Al een klein probleempje blijkt dat mijn wietzaden weggegooid zijn door mijn moeder deze had ik in de opengescheurde envelope laten zitten en verstopt zodat me moeder niet dacht dat het een lege envelope was heb er ook nog gezegd niet weggooien maar nu was het toch weg jammer heb nieuwe besteld dezelfde soort. Heb de lamp en fan aangesloten en probeer een beetje uit te zoeken hoe ik het hok op temperatuur kan houden. Temperatuur word veels te hoog heb ingesteld op de fan dat hij de temperatuur op 27 moet laten maar deze loopt al op naar de 28,5 dus misschien eventjes ook een kleine fan erbij aanschaffen.
      Attached Files

      Comment


        #6
        Wow balen man.!!

        irritant die moeders die even lekker de boel gaan op ruimen als je weg bent.

        Comment


        • Rattenplan
          Rattenplan commented
          Editing a comment
          Ja en helemaal lekker wanneer je al 1000x hebt gezegd niks ongevraagd weg te gooien al is het een stukje papier

        #7
        Je meter moet in de schaduw liggen, zet er ff iets overheen.
        600W moet tussen de 60 en 80cm hoogte.

        Zaadjes bewaar je beter in de koelkast, in een luchtdicht doosje
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #8
          Zo goed ?
          Attached Files

          Comment


          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            De thermometer en de sensor van de afzuiger ook inderdaad.
            Die laatste kan je gewoon een wc-rolletje omheen doen ofzo, als die in het licht hangt.

          • Rattenplan
            Rattenplan commented
            Editing a comment
            Oke bedankt heb de fan thermometer helemaal bij de achterste pot gedouwd erachter genoeg schaduw daar even wat verzinnen op de andere thermometer heb hem onder het licht vandaan gehaald en nu geeft hij aan dat het 28,2 in me hok is nu doe ik mijn hok dicht voor 5 min kijken hoe warm het dan is dan doe ik nog een test door hem op de grond te zetten kijken hoe warm het daar is. En dan doe ik alles weer uit en dan is het maar wachten tot me nieuwe zaden binnen zijn en ontkiemd heb de andere thermometer onder een pot gezet en nu geeft hij 26 aan
            Last edited by Rattenplan; 9 October 2019, 23:24.

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Is het hoger in de tent niet warmer?

          #9
          Ik zet mijn stoeltje er ook klaar voor. Succes met je kweek!

          De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

          Comment


          • Rattenplan
            Rattenplan commented
            Editing a comment
            Bedankt

          #10
          Ook ik ga het volgen! Heel veel succes!

          Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
          Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

          Comment


            #11
            Succes!

            Comment


              #12
              Ben de zaden aan het ontkiemen maar sommige lijken wel andersom te ontkiemen. Heb dit in al die jaren dat ik uit zaad kweek nog nooit meegemaakt. Kan ik het nog gebruiken of is dit rotzooi ?
              Attached Files

              Comment


                #13
                Volgens mij niets mis mee

                Comment


                  #14
                  Niks mis mee. Stop ze maar in de grond.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #15
                    Tnx guys heb ze vanochtend in de grond gedaan. Nu paar daagjes wachten tot ze boven komen

                    Comment

                    Bezig...
                    X