Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

600Watt 10x Silver Haze 1x Amnesia 120x120x200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Succes

    Comment


      #17
      Veel succes man!
      Ad usum proprium!

      Comment


        #18
        Thanks allemaal, update: alles is bovengekomen zelfs het zaadje waarvan ik dacht dat die niet zou ontkiemen. Moest wel van de 11 dr 8 uitgraven want vond het al vreemd waar die bleef voortaan maar iets minder diep doen. Ik wacht nog een dagje en dan zet ik de lamp aan

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          dat is goed nieuws

        #19
        Hier mijn temperatuur en luchtvochtigheid van de hele dag de max en min. Vinden jullie dit nette temperaturen en luchtvochtigheid ? In de avond wanneer de lamp uitgaat zag ik dat dit naar rond de 67% gaat en de 21-22 gradeb
        Attached Files

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          niks meer aan doen

        #20
        Hok is nu 47% luchtvochtigheid veels te laag voor zaailing vind ook dat ze sloom gaan. In me kamer is het 49% heb al hele dag raam opengedaan deze staat nog opens maar helpt voor geen meter loop al de hele dag met een droge mond erdoor. Hoe zou ik de luchtvochtigheid weer omhoog kunnen werken ? Las iets over handdoeken nat maken of een bak water alleen zag dat dit dan veel kan schommelen en denk dat dit niet echt effect op mijn kamer luchtvochtigheid heeft
        Last edited by Rattenplan; 17 October 2019, 21:40.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Warme lucht houdt meer vocht vast, oftewel verwarming aan.
          Of afzuiging uit.

          Zolang het tussen de 30 en 70% is hoef je je geen zorgen te maken.

        • Rattenplan
          Rattenplan commented
          Editing a comment
          Bedankt voor je reactie ik slaap in de kamer en ik zelf droog uit me lippen me mond als ik wil slapen is dit vervelend. Dus misschien me afzuiger op een lagere stand doen of af en toe uitdoen als t licht uit gaat ?

        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Je kan ook vochtbakjes aan de verwarming hangen die verdampen vocht d.m.v warmte straling uit de verwarming daar zal de lv iets mee stijgen in je kamer

        #21
        47% is niet veel te laag. Een zaailing heeft geen 70% nodig, stekken wel, liefst 99%, want die hebben geen wortels dus nemen de eerste week alleen vocht op met hun blad.

        Mja, voor jezelf is het niet fijn zo te horen.
        Afzuiger zou ik niet uitzetten, dat maakt niks uit, je kunt eens proberen om hem in je kamer te laten uitblazen, meestal wordt de lv dan te hoog maar bij jou misschien niet.
        En als je meer vocht in de lucht wil, dan moet je vocht laten verdampen dus.

        Maarre...klopt die meter wel ?
        Hier buiten heb ik op dit moment 87% LV
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Rattenplan
          Rattenplan commented
          Editing a comment
          Ik zou er morgen even mee naar buiten gaan. Maar in me kamer zegt die nu 49-50% luchtvochtigheid en ik wist nog voordat ik begon was dit zo 65-67%

        #22
        Lamp is net weer aangegaan plantjes hebben water gekregen nu afwachten tot ze weer wat groter worden
        Attached Files

        Comment


          #23
          De plantjes zijn nu 1 week oud sommige groeien als kool en sommige lopen nog wat achter. Merk wel met de kou buiten dat de luchtvochtigheid iets schommelt maar niks drastisch.
          Attached Files

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Niet bij het plantje water geven, maar bij de rand van de pot, dan gaan de wortels op zoek.

          • Weske
            Weske commented
            Editing a comment
            Ik wou het net zeggen reppel....
            Maar wat reppel zegt dus

          • Rattenplan
            Rattenplan commented
            Editing a comment
            Thanks, zal ze voortaan bij de rand water geven

          #24
          28,4 graden luchtvochtigheid max 51% - min 41% plantjes gaan goed heb wel een paar erge achterblijvers die ik er niet zo gezond vind uitzien. Gaan deze bijtrekken of denken jullie dat deze het over een paar weken zal begeven ?
          Attached Files

          Comment


          #25
          Ga volgen suc6

          Comment


            #26
            Aantal planten gaan zeer lekker heb ook 3 planten die het bar slecht doen. Ik ga deze binnenkort eruit halen of ik schuif ze wat op en zet me nieuwe plantjes in 11l potten erbij ben al bezig met 3x Brooklyn sunrise feminized autoflowers te ontkiemen die ik hier heb gewonnen. Wanneer ze boven komen zullen ze nog zo’n 1 week tot 10 dagen aan 18/6 licht hebben denk dat ze in deze tijd groter zullen zijn dan wat me 3 plantjes nu zijn. Want vind het zonde dat ik mijn HPS lamp laat branden en dan uiteindelijk mijn kosten er niet uit haal. Ik zal nu nog 2 weken op 18/6 groeien en daarna overgaan op 12/12. Het valt me ook op dat alle planten achterin het super goed doen en voorin minder kan dit soms aan het licht liggen of weerkaatsing ? En wat adviseren jullie de grootste achterin al een topbeurtje geven ?
            Attached Files
            Last edited by Rattenplan; 30 October 2019, 18:12.

            Comment


              #27
              Je zou ze ook van plaats kunnen ruilen, eens zien wat ze dan doen

              De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

              Comment


              • Rattenplan
                Rattenplan commented
                Editing a comment
                Bedankt voor je tip heb de kleinere planten die t wel goed blijken te doen achteraan gezet de grotere in het midden en de 3 rotzooi plantjes allemaal vooraan

              #28
              Vrijdag, 1 November

              2 autoflower zaadjes zijn uitgekomen, heb 2 plantjes eruit gehaald de grond een beetje omgegooid met mijn hand en de nieuwe zaadjes erin gezet. Nu zullen mijn autoflowers als ze bovenkomen als het goed is deze week nog 1,5 week aan 18/6 licht pakken.
              Attached Files

              Comment


                #29
                Donderdag, 7 November
                Attached Files

                Comment


                • ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  En over de vlekjes, denk niet direct aan calcium tekorten maar aan lichte fosfor tekortjes ondanks dat ze niet veel nodig hebben nu. De dosis voeding verhogen zou al je probleem moeten verhelpen. Of nou, al je problemen is wat te ambitieus misschien. Je begrijpt wat ik bedoel
                  Last edited by ganjagast; 8 November 2019, 20:05. Reden: spelfouten

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Ik denk pH.

                • Rattenplan
                  Rattenplan commented
                  Editing a comment
                  Kan PH zijn ik heb eergister een PH meter besteld maar weet niet wanneer die binnenkomt ik ga wat meer voeding geven zien of t werkt

                #30
                Probeer ze nog mooi groen te krijgen voordat je de lamp omzet, des te beter zal de bloei verlopen.
                Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                Comment


                • Rattenplan
                  Rattenplan commented
                  Editing a comment
                  ik heb ze net al op 12/12 gezet ik zie dat de nieuwe scheuten donkerder groen zijn
              Bezig...
              X