Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

600Watt 10x Silver Haze 1x Amnesia 120x120x200

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Zondag, 10 November

    Heb de planten op 12/12 gezet nu is het afwachten tot ze in de bloei springen dus spannend
    Attached Files

    Comment


      #32
      Normaal zo’n 2 weken en dan zal je pruikjes beginne zien.. je kan best groeivoeding blyven geven tot dan.. welke voeding geef je? Goed van die ph meter! Heb je ook ph- bybesteld direkt? Afzuren tussen 6,0 en 6,8 is goed..
      ben benieuwd hoeveel ze nog gaan groeien nu

      Comment


      • GanjaMan1
        GanjaMan1 commented
        Editing a comment
        Klopt dat die niet stabiel blyft..op grond valt dit best te doen dacht ik? niet by hydro of automatische watergeefsystemen.. ik lees hier al lang hoor
        Last edited by GanjaMan1; 10 November 2019, 15:11.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Er is hier op JD ook een stroomkosten calculator. Kun je precies uitrekenen wat je kweek kost.

      • Rattenplan
        Rattenplan commented
        Editing a comment
        Heb de kosten ongeveer uitgerekend en gaat wel aan het einde zo’n €350-400 zijn nu. Ben ervan overtuigd dat het nog allemaal goed kan gaan vooral de 2 getopte planten heb ik hoge verwachtingen van dat ze dikke toppen krijgt. We zullen over een paar weken het meemaken

      #33
      De bloei tijd is de mooiste

      Comment


      • Rattenplan
        Rattenplan commented
        Editing a comment
        Een meurend tentje is altijd mooi

      #34
      Maandag, 11 November

      Sinds ik nu elke dag goed water geef lijken de plantjes ook er frisser bij te staan als je het vergelijkt met gisteren. Kwa vlekken hoop ik dat het de voeding is heb met buitenkweek nooit problemen gehad met mijn kraanwater dus zou het gek vinden als dat nu wel het geval zou zijn. Heb tot nu toe op het nieuwe blad geen nieuwe vlekken gespot dus ik blijf het in de gaten houden en blijf elke dag goed voeding geven. Als er uiteindelijk weer vlekken komen heeft het wel met de PH te maken en als het goed is heb ik al voor die tijd me meter binnen.
      Attached Files

      Comment


        #35
        Hoeveel voeding geef je ? Als je 5 ml Hy-Pro per liter water geeft zit je PH rond de 6,5 zonder aanzuren.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • Rattenplan
          Rattenplan commented
          Editing a comment
          Ik geef 10ml op 2 liter

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Dan zal je PH goed zijn.

        #36
        Woensdag, 13 november

        Denk toch dat ik een fout heb gemaakt en sinds laatste dag worden alle planten aardig groot ik werd wakker en zag opeens dat een van de grootste wel een bosje lijkt nu. Nu zie ik eentje die er al boven uitspringt en sinds ik pas in het begin van mijn bloei zit pas 3 dagen en ze waarschijnlijk nog 2 weken doorgroeien zou ik die nog snel kunnen toppen ? Want ik heb een onderbuik gevoel dat deze de bovenkant van de tent gaat aanraken
        Attached Files

        Comment


          #37
          ALS ze nu pas een paar dagen op 12/12 staan kun je ze nog wel toppen!
          maar zo te zien kan je lamp toch ook nog wel een heel stuk omhoog..?
          met een sativa moet je ervanuit gaan dat ze 2-3x zoo hoog worden als ze op het moment van 12/12 schakelen zijn

          Comment


            #38
            Yep het is Silverhaze en Amnesia (wat eigenlijk ook SSH is)
            Die staan er bekend om dat ze wel een week of 6-7-8 door kunnen groeien, als je de goeie treft.
            Doe wat je denkt dat het beste is he
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #39
              Bedankt voor jullie antwoorden, ik denk dat ik ze dan nu het nog kan even snel top want worden volgensmij aardige planten hoe ik het nu bekijk maar twijfelde omdat ik overal lees dat je ze beter kan toppen tijdens de groeifase maar omdat de planten zo klein bleven had ik er niet echt verwachtingen van maarja blijkt het kan ze keerzijde hebben weer iets wat ik geleerd heb tijdens mijn kweek. Sinds ik de voeding geef lijken ze het heel goed te doen. Update volgt over een paar dagen. Nou keek ik ook is naar mijn planten van dichtbij en ik zie dat de takken hele dikke bolle stukken hebben. Betekend dit dat mijn planten beter water kunnen opnemen en meer voedingsstoffen wat tot grotere toppen leid ? Ik heb dit tijdens mijn buitenkweekjes nog nooit gezien.
              Attached Files
              Last edited by Rattenplan; 13 November 2019, 13:37.

              Comment


                #40
                Ja die groeie ineens hard he! Sativa moet je inderdaad denken dat ze 2 tot 3x zo groot worden vanaf omschakeling naar 12/12..toppen kan nog hoor

                Comment


                • Rattenplan
                  Rattenplan commented
                  Editing a comment
                  Ja dat zeker hoe klein ze voor 3 weken bleven zou je niet zeggen dat ze opeens zo hard gaan

                #41
                Zaterdag, 16 November
                Attached Files

                Comment


                  #42
                  Dinsdag, 19 November

                  Heb de planten wat verschoven de gene die wat kleiner waren heb ik meer in het midden gezet omdat de grotere planten voor mijn gevoel lichtelijk het licht blokkeerde voor ze. Geef nogsteeds elke dag 350 ml water per plant met voeding. Sommige planten lijken lichtelijk overbewaterd dus ik ga ze vandaag even niks geven. Merk wel dat de temperatuur ietsjes lager ligt in het hok nu en dat de luchtvochtigheid omhoog is gegaan naar 55-60% misschien heeft dit te maken met dat het kouder word of omdat de planten groter worden en aardig wat water krijgen ?
                  Attached Files

                  Comment


                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment
                    In de bloei gaat de lv wel weer omlaag, potten afdekken met plastic of folie helpt ook, en beter voor de wortelontwikkeling.

                  • ganjagast
                    ganjagast commented
                    Editing a comment
                    grotere planten en meer water = meer verdamping = hogere RLV = ehhh ja dat dus

                  #43
                  Maandag, 25 November

                  Sommige planten beginnen al topjes te ontwikkelen. Nu gaat het allemaal wel erg snel kan niet wachten om elke week de toppen dikker te zien worden. Heb ook neemolie besteld om voor de zekerheid me plant nog te behandelen tegen ongedierte
                  Attached Files

                  Comment


                  • kroket
                    kroket commented
                    Editing a comment
                    ​​​​​​​

                  • Rattenplan
                    Rattenplan commented
                    Editing a comment
                    Thanks is het een idee een bak ermee te maken want je moet het toch mengen met water ? En dan met een kwast alles goed insmeren ?

                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment

                  #44
                  Vrijdag, 29 November

                  Planten staan er wel OK bij. Temperatuur en luchtvochtigheid is op dit moment goed schommelt wel af en toe maar niks drastisch. Heb wel meer vraatschade gevonden maar geen beestjes te bekennen. Doet me wel denken aan een rupsje maar kan de rups nergens vinden wat adviseren jullie mij om hieraan te doen ?
                  Attached Files

                  Comment


                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment
                    Goed zoeken!!!
                    Ik hoop dat je deze foto's maakt een paar minuten voor of na lichtperiode.

                  • colori
                    colori commented
                    Editing a comment
                    Ik denk dat ze een beetje dorst hebben? Ik zie heel veel slaphangend blad.

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Ik denk nog steeds dat het niet van beestjes is.
                    Blad heeft gewoon klem gezeten ofzo.

                  #45
                  Vrijdag, 6 December

                  Wegens omstandigheden niet meer echt op het forum geweest. Heb niet zoveel in te brengen op dit moment over de planten alleen wat fotootjes. Ga misschien zo nog eventjes controle op ongedierte doen
                  Attached Files

                  Comment

                  Bezig...
                  X