Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

white widow 3x 600 watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    white widow 3x 600 watt

    Korting op 420shop
    SDC13500.jpgSDC13501.JPGSDC13498.jpgSDC13499.JPGSDC13496.JPGSDC13497.JPGSDC13502.JPG

    dames in voorgroeihok onder 2 spaarlampen. 2e dag. had gelijk al spint!
    masai eroverheen en de kleine ******zakken zijn gelijk al minder.

    we keep you posted.

    voorgroeihok : 3x pc fan aanzuig; 1 pc fan afzuig bovenin. goed l.bevochtiger en klein kacheltje. temp = 22-23 graden en l.v. is 80-90%.
    Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

    #2
    Re: white widow 3x 600 watt

    This wat met die spint bij jouw . keer op keer maar weer he. pfff

    Comment


      #3
      Re: white widow 3x 600 watt

      hahaha ja Monty, ik ben de spintman denk ik. straks net voor lampen uit nog een keer masai. werkt goed. hok superschoon gemaakt, alles ontsmet, dettol, de hele rataplan.
      zet ze erin en uur later... de little creepers in da house. maar ik zit er bovenop, ze gaan mijn rokertje niet verpesten! althans dat hoop ik.
      Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

      Comment


        #4
        Re: white widow 3x 600 watt

        Hoe meer je masai gebruikt, des te resistenter worden ze. Ik zou ze maximum 2-3 keer besproeien met masai en zeker 2 weken wachten tot ze zich terug volledig ontwikkeld hebben. De eitjes overleven nl gewoon en dan zit je effe later weer met een lading spint. Ik heb er ook last van gehad, maar kreeg ze onder controle met een simpele dreftoplossing.

        Comment


          #5
          Re: white widow 3x 600 watt

          Hey beowolf,

          simpele dreftoplossing? wat houdt dat precies in dan
          Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

          Comment


            #6
            Re: white widow 3x 600 watt

            dreftoplissing hehe.......wel nee man.............alsof ze weg gaan door dreft met water?????????
            neem gewoon een grote pan metr wat liters water, zet daarin een berg met knoflook in en laat lekker alles een paar uur koken....laat het afkoelen en besproei ze dara maar mee.............. dan ben je er zo goed als vanaf...............
            verder betrefd spint....lol.heb hier wel ergens een post staan met een idee op het einde als men niet meer mag sproeien....moet je onze medecollega Monty eens vrgen...ik vind het nergens terug helaas.........maar Monty wel hoor............hahahhaha

            kortom knoflook spuiten............. Greets kweker
            sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

            Comment


              #7
              Re: white widow 3x 600 watt

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ighlight=spint

              Comment


                #8
                Re: white widow 3x 600 watt

                hey kweker,
                vanavond hebben we de knokloofmix!
                masai heb ik nog en de spint zie ik niet echt momenteel, dus ga ik met het knoflooksapje aan de gang.
                Baat het niet.. is allemaal natuurlijk, dus da's wel tof.
                mijn l.bevochtiger werkt echt super. oude was kapot en heb er nu 1 van Burg.
                Ik zet hem op 90% en ik krijg ook 90%. Geen gedoe meer met flessen enzo eroverheen.
                heb de 2 spaarlampen 5 cm. hoger gehangen weer, want de dames zochten het al een beetje hogerop.
                Da's in ieder geval geen slecht teken......

                keep you posted
                Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

                Comment


                  #9
                  Re: white widow 3x 600 watt

                  damn monty..........wat ben je goed........ vind hetzelf niet...lol

                  @vito......komt vast wel goed............
                  sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                  Comment


                    #10
                    Re: white widow 3x 600 watt

                    geweldig volgens mij moet je met de tak en knoflook oplossing in ieder gaval rustig de kweek tot een goed einde brengen

                    Comment


                      #11
                      Re: white widow 3x 600 watt

                      Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
                      dreftoplissing hehe.......wel nee man.............alsof ze weg gaan door dreft met water?????????
                      Ik zei dan ook niet dat ze weg gingen maar dat ik ze onder controle kon houden. Klein verschilleke.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: white widow 3x 600 watt

                          De dames lijken allemaal redelijk aan te slaan. Ik heb met knoflookwater gespoten en spint is voorlopig gelukkig weg, was goede tip. zo worden ze idd niet resistent tegen masai. Dames gaan goed, temp = 20-21 en l.v. is 80-90%. Als ze zo doorgroeien kan ik ze overmorgen al toppen. dames gaan op 50 liter kuipen dus ik probeer ze goed in de breedte te laten groeien. Ik ga benieuwd zijn. Zet er later op de dag wat foto's bij.
                          Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

                          Comment


                            #14
                            Re: white widow 3x 600 watt

                            als je wat snelheid in je kweken wil houden,kan je beter voorgroeien onder een 400 wattert.als ik goede stekken heb en ik groei ze apart voor dan kan naa 2 em halve week de knop al om naar 12 uur.je stekken zijn dan al gewend aan hps,en groeien daardoor zonder vertraging keihard door

                            Comment


                              #15
                              Re: white widow 3x 600 watt

                              SDC13514.JPGSDC13513.JPGSDC13515.JPGSDC13516.JPG

                              Hey Tumble Trimmert, dacht ik ook al over inderdaad. is iets voor das neues jahr. Ben allang blij dat ik wat progressie zie. Is gewoon leuke hobby.
                              heb ze net getopt, mooie grote bladeren er aan, goed gegroeid, ze gaan per 2 in de 50 liter kuipen en dan onder 3x600.
                              Ik ga zwaar benieuwd zijn. Hoop de spint onder controle te kunnen houden. In het schema staat later in het kweekie de pk 13/14 maar 1x te gebruiken.
                              Doet iemand dit meer dan 1x of is dit iets om je aan te houden?
                              Ook een konijn kan weleens het haasje zijn.

                              Comment

                              Bezig...
                              X