Gaan ze goed?????? Help??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TheRuud
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Oct 2010
    • 3

    #1

    Gaan ze goed?????? Help??

    Korting op 420shop
    ik weet niet of t goed gaat,
    en vanaf wanneer kan je zien of het een mannetje/vrouwetje is?

    hiet wat fotosDSC01172.jpgDSC01173.jpgDSC01177.jpgDSC01175.jpg
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Gaan ze goed?????? Help??

    das vrouwelijke voorbloei.

    Comment

    • kweker
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 1389

      #3
      Re: Gaan ze goed?????? Help??

      Hallo, welkom hier trouwens........................ nieuw lid he................... stel je even voor zou ik zeggen.
      betrefd deze planten....vertel ons meer aub..............
      sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: Gaan ze goed?????? Help??

        alweer zo'n typisch voorbeeld van wel willen rennen terwijl ze nog niet kunnen lopen

        gooi maar weg en begin eens met kweekverslagen door te lezen.
        daar leer je meer van als 1001 nutteloze vragen te stellen die al 1000-en keren door iedereen zijn gesteld.
        zoek anders 'n stap voor stap leraar die je van begin tot het eind begeleid en je wiet daarna oprookt.

        bezint eer ge begint...

        grtz angel777
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • barts
          Son of the Bong
          • Oct 2009
          • 409

          #5
          Re: Gaan ze goed?????? Help??

          Oorspronkelijk geplaatst door kweker
          Hallo, welkom hier trouwens........................ nieuw lid he................... stel je even voor zou ik zeggen.
          betrefd deze planten....vertel ons meer aub..............
          Ben het helemaal met je eens.

          Comment

          • Ventje
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 960

            #6
            Re: Gaan ze goed?????? Help??

            Ze hebben een beetje last van stress want er zijn alleen 3 vingerige bladen te zien
            Als je meer info geeft over hoe en wat dan krijg je betere antwoorden


            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Re: Gaan ze goed?????? Help??

              Stress? Nah. Gewoon een te zwakke lichtbron.

              Gaan ze goed? Nope.

              Comment

              • kweker
                Expert Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 1389

                #8
                Re: Gaan ze goed?????? Help??

                lol........ blijf erbij: STEL JE VOOR EN WELKOM HIER...............
                mijn verdere reactie idem aan angel...........
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment

                • TheRuud
                  Zaadje
                  Nieuw Lid
                  • Oct 2010
                  • 3

                  #9
                  Re: Gaan ze goed?????? Help??

                  ja ik ben rudy, uit limburg! er staat een 400 watt lamp boven, en ja, wat willen jullie weten?

                  Comment

                  • TheRuud
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Oct 2010
                    • 3

                    #10
                    Re: Gaan ze goed?????? Help??

                    ik doe nu 18-6, 0,2 liter water per plantje als de lamp 2 uur uit staat

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #11
                      Re: Gaan ze goed?????? Help??

                      400 watt hps? Want ze zijn toch wel enorm gestrekt voor onder een hps te staan. Normaal krijgen uw bladeren 1, 3, 5, 7, 9 en 11 vingers. 0,2 liter per plant is ook veel te veel in zo'n vroeg stadium. Zo verstikken de wortels. 3 planten in 1 pot is ook niet verstandig. Ze gaan zich nooit volledig kunnen ontwikkelen en overpotten lukt niet zonder wortels te beschadigen.
                      Wordt de lucht ververst? Lijkt mij ook niet het geval. 18/6 en al vrouwelijke voorbloei op zo'n klein plantje? Daar klopt ook iets niet.

                      Kan maar 1 raad geven: lees wat kweekverslagen door (laatste van trix, bv. of eentje van psycho), schaf u een darkroom aan, stel de juiste vragen in de growshop en begin gewoon opnieuw met een niet al te moeilijke soort. Ne Powerplant ofzo.

                      Comment

                      • angel777
                        Cronic Grower
                        • Mar 2010
                        • 3409

                        #12
                        Re: Gaan ze goed?????? Help??

                        alweer zo'n typisch voorbeeld van wel willen rennen terwijl ze nog niet kunnen lopen
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN
                        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                        Comment

                        • belladonna
                          Guru of all Growers
                          Lucky Member
                          • Aug 2008
                          • 10674

                          #13
                          Re: Gaan ze goed?????? Help??

                          Hella Angel we zijn allemaal een keer begonnen met kweken
                          Waarom gelijk hem zo afvallen , als je niks weet te zeggen zwijg dan in plaats van hem afzeiken.

                          Groetjes bella
                          God was never on your side..

                          Comment

                          • Het Lallende Kadaver
                            Advanced Stoner
                            Member
                            • Sep 2010
                            • 57

                            #14
                            Re: Gaan ze goed?????? Help??

                            Vraag me af of het wel stress of een zwakke lichtbron is?!

                            Denk eerder aan reveggen gezien de 3 vingerige bladeren..
                            2de growverslag:

                            **Lallende kadaver's kweekproces, 12 (P.P) Stekken onder een 600w Adjust!**

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #15
                              Re: Gaan ze goed?????? Help??

                              Nah, tzijn zaadjes ze. Ben ek 100% zeker van. Onderste blaadjes zijn enkelvoudig, en de blaadjes staan recht tegenover elkaar. Bij reveg zouden die overhand zitten. En dan zou de eerste vraag nogal overbodig zijn.
                              Als ge uw wortels in het beginstadium verstikt dan heeft de plant niet genoeg energie voor 5 vingers, zeker niet bij onvoldoende licht. Been there, done that. Dan is gewoon hennepzaad niet slecht om is te proberen.

                              Comment

                              Bezig...