Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede ronde in m'n kelderkastje!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goh 4 potjes goeie toppen en twee potten meer fluffy, die rook ik eerst, zijn ook droger.

    Ik kom nu ruim toe tot de volgende oogst die vandaag gezaaid is. Het zal ruim 100 gram zijn de TD's.

    Ik verwacht nog wel een paar (2 of 3) gram hasj.

    De Colorado's zullen iets meer als 50 gram geweest zijn.

    Maar gewogen heb ik dus niet.

    20200308_213559.jpg
    En deze is niet zo nauwkeurig, maar wel goed om te bakken en zo.

    Heb ook een digitale, maar daarvan is de batterij leeg.

    Is ook niet zo van belang, er is voldoende.

    Comment


      Nog even een einde breien.

      De colorado cookies zijn het lekkerst. Zoet en harsig, maar met Think Different is zeker niks mis rookt ook lekker zacht weg en je wordt er apestoned van.

      De TDs brachten ook het dubbele op.

      Aarde heeft qua smaak telkens mijn voorkeur, coco brengt meer op.

      Voila, terug naar de volgende.

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        De liefhebber van een smaakvol wietje verkiest over het algemeen inderdaad kweken op aarde boven cocos Geniet ervan!

      Ik wilde dus altijd even een keer kokos proberen... Je geeft me hierboven een goede reden om het niet te doen. Het leek me op zich al vrij lastig (ik baal er al van dat ik mijn huidige ronde met voeding bezig ben) maar als de smaak dan ook nog minder is. Pff ik doe zoals het er nu naar uitziet een maand of 4 met een ronde (althans de laatste wel als ik het zo inschat). Dan heb ik liever lekkere wiet dan (te) veel wiet
      Lopend Verslag

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Dat komt idd. wel goed bij jou,

        Dat voedingsgegeven vond ik dan weer boeiend. Maar ik klooi graag met 7 flesjes en wat potjes.

        Het is wel lekkere wiet, en smaak is persoonlijk. Ik ga zeker ooit nog eens met coco aan de slag, was ook leerrijk.

        Ik kan alleen maar adviseren het wel eens te doen, gewoon meer water met wat minder voeding, wat dan neerkomt op evenveel voeding uiteindelijk.

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Het leuke aan kokos lijkt me de controleerbaarheid, dat lijkt me tevens de valkuil. Ik zou steeds bezig zijn om op de randjes te zitten en de kans dat ik daarmee een hele ronde verkl**t is dan erg groot.
    Bezig...
    X