Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

    Korting op 420shop
    Na een tijdje denken heb ik toch maar een binnententje gekocht. 400 Watt met adustawing avenger. Tent staat buiten in de schuur en heb wat problemen met de temperatuur gehad. Nu een kacheltje geplaatst dat om het half uur aanslaat zodra de lamp uit is. Verder Plagron voedingslijn. Vannacht zijn de 4 Candy Blonds uitgekomen.
    De Early spliff had ik al laten voorgroeien in een pckweekje en alles staat op 12/12.
    Hier alvast wat foto's na 1 dag in de tent te staan:
    IMG_1384.jpgIMG_1378.jpgIMG_1383.jpgIMG_1379.jpgIMG_1381.jpgIMG_1380.jpg

    #2
    Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

    cool keep it warm

    Comment


      #3
      Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

      ziet er mooi uit

      Comment


        #4
        Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

        Dames blijven een beetje hangen nu, maar heb op de chat te horen gekregen dat dat ok is, omdat de kleintjes nu worteltjes aan het schieten zijn. Temperatuur is redelijk onder controle.
        De early spliff gaat wel erg lekker.
        Wanneer is het de tijd om over te potten? Hier wat foto's van vanavond:

        IMG_1410.jpgIMG_1408.jpgIMG_1407.jpgIMG_1406.jpgIMG_1409.jpgIMG_1411.jpg
        Last edited by Jack Frost; 1 November 2010, 23:55.

        Comment


          #5
          Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

          Heb nog steeds het idee dat de kleintjes erg langzaam gaan. De early spliff in het midden doet het wel lekker. Verder loop ik nog steeds te stunten met de temperatuur. Niet zeker waar ik de Fancontroller z'n thermometer moet hangen. En waar de thermo/hygrometer. Ik krijg steeds verschillende meningen te horen. Onder de lamp lijkt het me zowieso moeilijk om de temp laag te krijgen. Iemand advies?
          Hier even wat foto's van hoe het er nu bij staat. Heb tijdens het water geven een beetje over de early spliff gemorst en heb wat brandplekken. Wordt ie hard van denk ik dan maar.
          Zouden jullie even willen kijken en zeggen of jullie misschien verbeteringen zien die kunnen plaatsvinden? Krijg de temperatuur onder de lamp niet lager dan 29,5. Buiten de straling van de lamp tot 26.
          Als de lamp uit is heb ik het redelijk nu tussen de 19 en 21 graden (lijkt mij ok). Sorry voor de crappie foto's, maar doe de tent alleen open als het licht aan is.
          Oh en heb per ongeluk een 2 oudere foto's toegevoegd, maar heb geen idee hoe ik die weg krijg. boeien!
          IMG_1418.jpgIMG_1416.jpgIMG_1415.jpgIMG_1413.jpgIMG_1419.jpgIMG_1414.jpgIMG_1412.jpgIMG_1417.jpg
          Attached Files
          Last edited by Jack Frost; 4 November 2010, 22:54.

          Comment


            #6
            Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

            bij foto 9 lijkt het wel of je ook mos kweekt, of lijkt dit maar ?

            Comment


              #7
              Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

              Die kleintjes gaan straks groeien maken nu nog wortels aan zodra die op peil zijn gaat ze boven groeien.

              Wbt je temp je kan je lamp iets hoger hangen, wat meer fans erop richten of meer koele lucht aanzuigen dmv 2 buizen ipv.

              Voorderest moet het wel goed komen, zorg wel dat je temp wat lager komt te zitten.

              Grtz en suc6 man!!
              Eens een paffer, altijd een paffer........

              Comment


                #8
                Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

                foto 9 is 1 van de oude foto's. Daar zit ie nog in een tupperwarebakje met standaard potgrond.

                Comment


                  #9
                  Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

                  Bedankt paffy. Zal nog een buis aanleggen en ff gaatje in de schuur boren. lol.

                  Comment


                    #10
                    Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

                    Heb je ook wel wat fans onder je lamp hangen?? zo niet doen. Of fans richten tussen de plantjes en je lamp.

                    Zie namelijk dat je wat PC fans hebt hangen, als dat alles is aan fans dan kan dat ook je hoge temp verklaren

                    Eens een paffer, altijd een paffer........

                    Comment


                      #11
                      Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

                      Heej Jack!

                      Had mn tentje ook i nde schuur, om een buitenplant in af te bloeien.
                      Aan gedacht om te isoleren etc maar dat is ook niet gratis en gaat niet vanzelf, ben geen klusser maar een groene vriend.
                      Als het echt winter wordt ga ik kapitalen moeten stoken om temp te fixen.

                      Als de temp 29 is zou ik de kachel niet aanzetten, 21 snachts is goed, als je de dagtemp iets lager kan krijgen ook prima.
                      Maar vergeet niet als alles goed is en alleen de temp is 29 graden krijg jij mooie wiet hoor.

                      Hoe heet denk je dat het in valleien van Afghanistan is in de zomer?

                      Succes
                      B.

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

                          Het is " onkruid" . Gewoon beetje normaal doen kan ze veel hebben.

                          Maar ik las dat je ze eerst op 12/12 zet en dan op 18/6??

                          Grtz
                          B.

                          Comment


                            #14
                            Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

                            Heb ze de eerste week op 12/12 gehad, maar laat ze toch maar even goed voorgroeien tot ze ietsjes groter zijn en dan op 12/12. ik heb vernomen dat het niet zoveel kwaad kan.

                            Comment


                              #15
                              Re: 1e binnengrow. silverbox 80, 400watt. 4x candy blond 1x early spliff

                              Even een kleine update. De kleintjes staan inmiddels 2 dagen op 24/0. Ik doe dit tot vrijdag en dan gaan ze op 12/12. Ik heb de Early spliff uit de tent verwijderd, omdat die er heel ongezond uitzag en het ook niet zou gaan passen anders. De early spliff geef ik aan mijn oma. Die vind het toch wel van die mooie bladeren! LOL! De 4 kleintjes zijn inmiddels over gegaan in hun 18 liter potten. Hier ff snel een paar foto's:

                              IMG_1427.jpgIMG_1430.jpg IMG_1431.jpgIMG_1429.jpgIMG_1428.jpgIMG_1432.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X