Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Big Kush Dinafem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Heb snel een fotootje gemaakt van 1 van de toppen. Ik ga meer foto's maken net voordat het licht aangaat vandaag. 20200111_120800.jpg

    Tot later vandaag.

    Comment


      #17
      5 weken bloei nu, dan ben je inderdaad wat aan de vroege kant.
      Mja, ze zijn ook nog heel erg groen, dus 3 weken op water gaan ze waarschijnlijk wel doorkomen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Hybride
        Hybride commented
        Editing a comment
        As maandag is het precies 8 weken dat de knop is omgegaan. Denk dat ikzelf ergens een weekje mis. Oud en nieuw, kerst en iets met drank enzo... Vind het zelf ook heel snel gegaan. 2 van de 3 planten zijn al licht van kleur aan het worden. Trichomen bekeken en dat zit wel goed. Op de 2 planten die al lichter van kleur zijn is 70% troebel, hier en daar een oker gekleurde. De rest is nog helder. Ben liever iets eerder met spoelen dan dat ik straks een plant ga oogsten die niet goed gespoeld is. De 3 donkerdere planten die zijn voor 30% ongeveer bezaaid met troebele trichomen. Over 2 weken zijn die echt wel ver genoeg denk ik.
        Ben wel heel blij met de feedback. Zet mij ook aan het denken.

      #18
      Hallo allemaal,

      Zoals beloofd wat extra foto's net voordat het zonnetje op kwam.
      20200111_165223.jpg 20200111_165240.jpg Duidelijk te zien is dat de achterste 2 planten lichter zijn dan de andere. De bloeiharen zijn ook langzamer hand van mooi maagdelijk wit naar oranje/bruin aan het kleuren.
      20200111_165307.jpg 20200111_165317.jpg 20200111_165329.jpg 20200111_165341.jpg
      Na wat wikken en wegen besloten om te gaan spelen. Gisteren heb ik de laatste keer voeding en boosters meegegeven. Vanaf nu alleen nog water. Volgens Dinafem waar de zaadjes vandaan komen heeft deze plant en bloei periode van 8 weken. As maandag is het 8 weken geleden dat de knop is omgegaan. Toch vond ik het lastig om daarvan uit te gaan en kijk ik gewoon liever wat mn planten zeggen. 2 van de 5 zijn er denk ik wel klaar voor. Ik kan die andere ook gewoon nog wat langer laten staan. Tijd zal het leren.

      Ik ben nog steeds super trots op mn 2e kweekje. Eigenlijk probleemloos tot nu toe en het ziet er smakelijk uit.

      Tot de volgende update.

      Comment


        #19
        Bloei beginnen we te tellen als je de eerste pruikjes ziet, wat meestal na ongeveer 2 weken is dat je de klok op 12u zet.. dus eigenlyk zit je in bloei week 6 volgens my.. dit is de periode dat ze nog het meest dikke en veel voeding nodig hebben.. nog een beetje geduld gaat je oogst waarschynlyk aanzienlyk verhogen..
        ziet er wel mooi uit die kush! Mmh

        de bloeiweken aangegeven door de breeder/zaadbank is vaak niet juist.. ik tel er 1-2 weken by..
        Last edited by GanjaMan1; 11 January 2020, 18:54.

        Comment


          #20
          Ziet er wel al lekker uit. Zonder zul je niet komen te zitten. Geduld loont. Succes verder!

          Comment


            #21
            6 december was rekende je als eerste dag bloei. Je bent nu 5? weken verder.. Vroeg zat lijkt me.

            Comment


              #22
              Je hebt eerst een foto gemaakt toen ze in het donker stonden en later voor het licht aan ging ook nog een x als ik de posts zo lees.....
              zou dat niet tevaak doen voor je lichtstress gaat krijgen dadelijk krijg je herma's
              Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

              Comment


                #23
                Leuk nog een kweekverslag! Ik zet mijn stoeltje bij!

                Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
                Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

                Comment

                Bezig...
                X