Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweekje shining silver haze (gefemuliseerd) royal queen seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweekje shining silver haze (gefemuliseerd) royal queen seeds

Korting op 420shop
    High peeps,

allereerst m'n oprechte excuses voor het niet afwerken van m'n vorig verslag, veel was niet meer te vertellen ook want de plantjes zijn één voor één gestorven.

In dit verslagje zal niet veel te leren vallen maar ik hoop dat jullie me wat willen bijstaan moest het weer verkeerd gaan

Het verslag zal vooral bestaan uit foto's en vids en ook de nodige vraagjes natuurlijk

Dus omdat beelden veel meer zeggen dan woorden hierover gaat het:

homebox 2nd grow 014.jpghomebox 2nd grow 009.jpghomebox 2nd grow 007.jpghomebox 2nd grow 012 (2).jpghomebox 2nd grow 002.jpghomebox 2nd grow 004.jpg

Door een domme fout met m'n cam zijn er spijtig genoeg geen foto's van de groeiperiode.
    Ik kweek onder een 400w hps in 1m² 2m hoog afzuiging 125m³ rechtstreeks naar buiten en de verse lucht haal ik ook van buitenaf zolang de temp dit toelaat.

Tijdens de groei al een probleempje gehad met ph maarrrr dat was m'n eigen stomme schuld!! Had namelijk rhizo in m'n water gedaan, netjes afgezuurd maar dit dan ook de hele week gegeven zonder nog eens de ph na te kijken en nu blijkt dat dat een BIG NONO is
    Na wat goede raad van Alien gaat alles nu redelijk goed ( denk ik dan)
    Plantjes hebben een weekje of vier gegroeid(ongeveer) omdat de eene dame meer last had van het ph probleem dan de andere zit ik met hoogteverschillen
    Het klimaat in het hok is volgens alle info die ik hier vond zo goed als perfect.
    LV Groei 68-72 en kan dankzij m'n luchtbevochtiger zo goed als constant houden, deze is niet van de goedkoopste maar wel een aanrader!!
    Temp ligt tijdens dag 25-26.5, nacht 17-18
    De groei gebeurde in 5l potten en 4 van de 5 zijn overgepot naar 11l en eentje blijft zoals ie is (experimentje, verschil in voeding onder de knie krijgen)
    In één 11l pot staan trouwens 2ssh waren achterblijvertjes maar heb ze samen in de pot gezet om te zien wat er van komt.
    Potgrond atami light mix
    Momenteel staan er 5ssh en 1ww in de tent die ondertussen al een weekje en drie dagen op 12/12 staan. linkje hieronder is dag 3 12/12

Fimelpjeuuu

Filmpje van hoe het gisteren voorstond is aan het uploaden ik post de link later wel.

Zo ik hoop dat jullie bereid zijn me wat bij te staan en ik zal proberen wekelijks wat beelden te posten en info te geven. Omdat ik zelfstandige ben in de bouw ontbreekt de tijd me soms wel maarrrr heb me voorgenomen tijd te maken.

Grtzzzzzzzzzzz....
    Last edited by jimny5; 30 October 2010, 17:44. Reden: forgot some important stuff

Re: kweekje shining silver haze (gefemuliseerd) royal queen seeds

Yo Jimny,

Alvast veel su6 met je indoor kweek, ik blijf je volgen !
    Gezien ik ook een beginnen ben zal je niet veel kunnen adviseren heb de zelfde setup als jou een 1m² met een 400 watter heb daar nu 6x ICe van Royal Queen in staan.

Ben zeker benieuw wat die SSH zal doen van jou.

Hoe lang heb je de planten laten voorgroeien en wat is de volume pot dat je gebruikt?

Grtzz.
    Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

damn... vergeten, wacht ik pas het originele ff aan.

Comment

Ok thnx, ik ben benieuwd hoe groot die ssh zal worden en hoelang 't duurt voordat ie afbloeit.
        Volgens RQ rond de 10 weken maar dat geloof ik niet dus ik blijf volgen.

Grts en nogmaals suc6
        Eens een paffer, altijd een paffer........

Comment

Thanks!!

Zoals belooft:

Comment

Damn zit met beestjes denk ik

Zou dit van een zwart vliegje kunnen zijn?? heb ik wel eens zien rondfladderen.... voor de rest nergens iets te bespeuren
            In ieder geval vanavond chemical warfare!!! mwoeahahaha Heb nog geen zichtbare bloei dus kan nog wel dacht ik he???

alle tips zoals steeds welkom

Grtzzzzzzzzz.....

Comment

Zwarte vliegjes lijken me varenrouwmuggen maar die maken niet zulke schade. De larven ervan vreten aan je wortels.

Comment

Bezig...
              X