Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

    Korting op 420shop
    deze keer heb ik stekjes (ergens vandaan) na lang zoeken

    deze ga ik opzetten zoals mijn vorige kweekverslag zie mijn account.
    alleen heb ik er nu nog een 600 watt lamp bij gehaald en 4 planten meer

    ik ben van plan ze te gaan scroggen onder een net en er wat van te maken .
    hier een paar foto's
    DSC00314.jpgDSC00313.jpgDSC00315.jpgDSC00319.jpgDSC00318.jpgDSC00317.jpgDSC00316.jpg

    heb ook het complete voedingsprogramma van plagron erbij gehaald

    en een bak waarin ik 40 liter water op 23 graden celcius houd
    een stukje proffesioneler als vorige keer dus
    iemand al toevoegingen ??
    laat ze weten
    gr shad

    #2
    Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

    ziet er beter uit daarnog geen toevoegingen.

    Comment


      #3
      Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

      danku wel tumble

      Comment


        #4
        Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

        DSC00338.jpgDSC00332.jpgDSC00341.jpgDSC00331.jpgDSC00336.jpgDSC00333.jpg
        DSC00340.jpgk heb hier een blaadje die een beetje raar doe ben sinds gister met voeding begonnen maar het is niet het onderste blad?? lekker raar
        DSC00335.jpgde thermo is ong 23 24 is goed
        DSC00334.jpgnog maar met groeien even 1 lampje uit gehouden ivm stroom rekenig haha
        DSC00337.jpgze gaan wel al lekker zijknopjes maken (sommigen dan ) maar daar ben ik blij mee

        als iemand weet wat er met mijn blaadje aan de hand is laat het weten .
        ik geef nu alleen nog maar terra grow en enzymes zoals in het plagron schema stond aangegeven.
        ik heb ze ook eerst een weekje laten bekomen van het overpoten en slepen enz dus ben in week 2 pas gaan voeden 2 dagen geleden dus
        maar ziet er rooskleurig uit gr shad

        Comment


          #5
          Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

          gaad lekker daar ik ga u zeeker volgen man grt

          Comment


            #6
            Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

            je stekjes hebben het een beetje zwaar nu in het begin.als je geen luchtbevochtiger heb gewoon veel water laten verdampen.je kan bv je lekbak vol met water zetten en je kuip op een verhoging erop.ook 2 keer per dag wat water vernevelen vinden ze lekker.ik heb er zelf ook wel eens last van dat sommige stekken niet zo goed aanslaan als de rest.daarom beter 10 kopen ook al heb je er maar 5 nodig.

            Comment


              #7
              Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

              wie wil mij even helpen het ene stekje gaat echt slecht het volgende blad is nu ook al aan het uitdrogen
              als het een ziekte zou zijn moet ik deze nu weggooien?

              hier een paar foto's:


              DSC00343.jpgDSC00342.jpgDSC00344.jpg

              DSC00345.jpg

              Comment


                #8
                Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

                Luchtvochtigheid te laag !

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

                  hier weer even een update het gaat super nu besproei ze 2 x per dag met water. aleen de middelste blijft symptonen van een koortslip hebben
                  maarja die kan altijd nog weg
                  de lv is nog een probleem zeker sinds ik lamp2 heb aangezet
                  maar in de bloei moet hij juist laag zijn dus dat zingen we wel uit hoor
                  nog een cm of 15 dan zijn mijn vrouwtjes bij het net en gaat het echte feest beginnen
                  heb er nog wat foto's bij gedaan voor julie
                  gr shad
                  DSC00347.jpgDSC00349.jpgDSC00350.jpgDSC00346.jpgDSC00351.jpgDSC00348.jpg

                  Comment


                    #10
                    Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

                    hier weer even wat foto's van daarnet :
                    DSC00356.jpgDSC00358.jpgDSC00355.jpgDSC00352.jpgDSC00357.jpgDSC00354.jpg
                    DSC00353.jpgook nog maar een koolstoffilter gehaald en een buisven 330m3 is toch wel genoeg voor hier?

                    Comment


                      #11
                      Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

                      ziet er goed ,mooie vertakkingen om te scroggen...
                      scrog zou ik zelf iets lager hangen om iets vroeger te beginnen scroggen.
                      Als je goeie grond hebt zou je normaal nog niet moeten gevoed hebben.Aleen wortelstimulant.
                      je LV mag nog iets hoger voor de groei en voor stekken maar voor de bloei ziet et er goed uit.
                      Mijn lv komt aleen snachts hoger dan 50 percent ,heb een kleine ruimte en kan dat moeilijk onder controle houden,heb er nog nooit geen probs mee gehad.
                      Ik ben beniewd naar je scrog ,zal deze zeker volgen

                      grts easy

                      Comment


                        #12
                        Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

                        Vond ook al dat je vroeg was begonnen met voeden. Bij nieuwe grond hoef je de eerste 2-3 weken meestal niet te voeden.
                        Je weet dat ze nog een week of drie flink gaan doorgroeien als je de klok op 12/12 zet ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

                          thanks guys indd miscien volgende keer wat lager beginnen
                          @ QnQ ik dacht dat er in light mix niks geen voeding zat en ja ik laat het net circa 70% vol groeien dan ga ik in de bloei
                          zal hopenlijk over anderhalve week zijn met dit tempo
                          alleen de steeltjes blijven maar paars en de nieuwe vertakkingen ook iemand hier een idee over ??
                          de bolgetrokken bladeren gaan wel weer normaal worden zal dan indd van overvoeding zijn
                          gr shad

                          Comment


                            #14
                            Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

                            DSC00360.jpgDSC00362.jpgDSC00363.jpgDSC00361.jpg hier wat foto's en een vraagje:

                            DSC00364.jpg lekker dik stammetje !!!

                            DSC00359.jpg deze bak water (net verschoond) vertoonde de laatste 1,5week een berg ALG is er iets wat ik hier aan kan doen en heeft iemand hier ervaring mee gaarne hoor ik het graag

                            grtzz shadow

                            Comment


                              #15
                              Re: 5x pp stekjes onder 2x 600w scrogg

                              Oorspronkelijk geplaatst door shadow View Post
                              thanks guys indd miscien volgende keer wat lager beginnen
                              @ QnQ ik dacht dat er in light mix niks geen voeding zat en ja ik laat het net circa 70% vol groeien dan ga ik in de bloei
                              zal hopenlijk over anderhalve week zijn met dit tempo
                              alleen de steeltjes blijven maar paars en de nieuwe vertakkingen ook iemand hier een idee over ??
                              de bolgetrokken bladeren gaan wel weer normaal worden zal dan indd van overvoeding zijn
                              gr shad

                              Met lightmix mag je best met voeding beginnen na 2wk.
                              Zal zelf alleen niet gelijk met 5ml beginnen...maar eerder met de helft!
                              Heb je tijdens het water geven niet gewoon een beetje over je bladeren gegooid?

                              Comment

                              Bezig...
                              X