Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Budbox van Klutser

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    dat net gaat mooi vol zitten. waarom geen neem olie tegen de varenrouwmug,ik vernevel het altijd tegen de zijwanden en potten en aarde en undertray is natuurlijk wel preventief
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Klutser
      Klutser commented
      Editing a comment
      Die neem olie doet beter zn werk dan die rogis root protecter, thx voor de tip

    #17
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      ik dacht ook zelfs knoflookgranulaat

    • Klutser
      Klutser commented
      Editing a comment
      Denk niet dat ze te nat staan,kheb zo metertje erin gestoken om te checken en de potten wegen niet te zwaar voor zover ik ze nog kan opheffen.
      Wat er juist in die Root protector zit weet ik niet er zit geen info bij en het werkt niet. "na 4 weken herhalen" ik heb vorige week nog wat met water vermengt maar ze blijven komen, neem olie heb ik nog niet geprobeerd ik zal dit eens moeten aanschaffen.
      Nu zolang ze geen schade maken ...

    #18
    Dag 40

    Ondertussen zijn we een goeie week verder en al 6 dagen op 12/12 door omstandigheden 2 dagen vroeger dan geplant
    Het netje die ik 5cm verhoogt heb voor me gemak zit al aardig vol, nog niet volledig maar ze groeien nog even door.

    Voeding... zoals er het nu uitziet zal ik de fles alga grow niet moeten open doen,alles ziet er hier nog groen genoeg uit om bij te voeden.

    Ik heb ze deze week eens de aarde 2 dagen laten uitdrogen (al stonden ze niet te nat),ook geen dagelijkse regenbui gegeven en de aarde eens goed behandeld met neem olie en dan nog een dag gewacht om water te geven zo dat alles goed kon inwerken.
    Ik heb wel de fout gemaakt die olie te mengen met afwasmiddel zoals ik al eerder gelezen had op andere sites nu heb ik hier gelezen dat dit niet goed is voor de dames...telaat
    Kheb dan maar vlug het juiste besteld voor de volgende behandeling "Rimulgan emulgator" zelfde merk als de olie.
    Hopelijk lopen ze door die dreft geen schade op maar het positieve eraan is dat de laatste 2 dagen toch geen muggen te zien zijn
    Hopelijk blijf het zo

    Hoeveel van die emulgator mag ik toevoegen ...10ml Neemolie mengen met 2 ml Rimulgan voor 1L water is dit correct ?
    Hoeveel keer moet/mag je de plant behandelen en na hoeveel tijd herhalen ?

    Verder niets speciaals te melden of te vragen enkel nog wat fotootjes plaatsen




    IMG_3824.jpg IMG_3825.jpg

    IMG_3821.jpg

    Grts

    Comment


    • Klutser
      Klutser commented
      Editing a comment
      groene zeep idd heb dit ook gelezen maar denk dat die Rimulgan emulgator nog beter is en ook bio of toch plantaardig

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Soda gaat ook.

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Yep hiero ook groene zeep....
      Beste is om in warm water te laten oplossen eventueel nachtje laten staan

    #19
    En het is me weer gelukt vandaag clumsy me...
    Even wat takjes en blad onder het netje steken opeens.. hmmm het truik hier verbrand ... Ooops mijn hoody tegen de lamp ,
    gelukkig is hij uit katoen en niet uit nylon ofzo en heeft ook niet tegen de lamp blijven plakken
    Verder verloop alles goed met de dames volgen mij...

    IMG_3826.jpg IMG_3828.jpg

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Je nieuwe naam word Klunser!?

    • Klutser
      Klutser commented
      Editing a comment

    • kroket
      kroket commented
      Editing a comment
      Geeft wel een nieuwe (en positieve) draai aan het spreekwoord; tegen de lamp lopen

    #20
    Dag43IMG_3834.jpg IMG_3837.jpg

    Crystal White midden

    IMG_3836.jpg IMG_3837.jpg

    Peyote Critical rechts

    IMG_3838.jpg IMG_3839.jpg

    Groepsfoto

    IMG_3840.jpg

    Grts

    Attached Files

    Comment


    • Klutser
      Klutser commented
      Editing a comment
      idd plagron voeding maar heb nog niets gegeven,zou ik nog alga grow of al alga bloei meegeven of is het nog niet nodig en dat hangen blad ...aarde voel niet droog aan de vinger dus dat is het al niet

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Als je weken geen voeding geeft dan krijg je tekorten.
      Das geen reden voor paniek maar een teken dat je een tijdje geleden al met voeding had moeten starten.

      Blad hangt door te nat of te droog.
      Lijkt me niet zo moeilijk te zien als je erbij staat.

    • Klutser
      Klutser commented
      Editing a comment

    #21
    Dag 49

    Watskeburt sinds vorige week...

    58375106_1132579776923594_1222088615719337984_n.jpg

    De dames staan nu ondertussen 16 dagen op 12/12 en de bloei zit er al goed in, ze krijgen wat meer water met een halve dosis Alga Bloom en ze zijn al goed bijgekomen, zal vanaf volgende week gewoon het schema van plagron volgen en zien waar ik moet bijsturen.
    Heb ook me ph meter gekalibreerd er zat een klein verschil op en een fles ph- aangeschaft ipv citroensap te gebruiken.

    Sinds de behandeling met neem olie vliegen er tot nu toe weinig of geen rotmuggen meer rond of toch niet lang meer, jammer dat de plantjes wat last hadden van die dreft waar ik vermoed teveel van gebruikt had maar de dames zijn erdoor gekomen en ze groeien/bloeien langzaam voort,nu ik die rimulgan emulgator ipv die dreft heb zal ik de aarde nog eens behandelen voor de eventueel laatste overlevende

    Vandaag ook wat zitten dieven en nog wat blad verwijderd onder het net.

    Anders niets te vertellen enkel nog wat fotos plaatsen....

    IMG_3852.jpg IMG_3853.jpg IMG_3857.jpg
    Attached Files
    Last edited by Klutser; 19 January 2020, 21:16.

    Comment


      #22
      Na 12/12 nog 3 a 4weken flinke groei . . .

      Comment


      • Klutser
        Klutser commented
        Editing a comment
        dat mag, ik heb voorlopig nog plaats over

      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Mooi groen veldje.

      #23
      Zijn weer lekker bijgetrokken hoor!! Zou de voeding rustiger aan opvoeren tot de opgegeven ec.
      Beetje verdelen over min 2 weken en kijken wat je planten doen en daarop gaan sturen
      keep them green

      ps miss eens gaan overwegen om 6 blumats tensionmeters aan te schaffen water geven wordt een stuk relaxter!

      Comment


      • Klutser
        Klutser commented
        Editing a comment
        Het is idd beter rustiger de voeding opvoeren dan nadien met een overvoeding te zitten,die blumats staan op me verlanglijstje nog even sparen

      #24
      Dag 60IMG_3876(Edited).jpg IMG_3888.jpg

      GZ

      IMG_3886.jpg

      Pey
      IMG_3887.jpg

      Alle tips zijn welkom om ze weer groen te krijgen


      Comment


        #25
        Ze lijken een beetjeicht van kleur idd. De voeding wat verhogen zal ze waarschijnlijk wel goed doen

        De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

        Comment


        • Klutser
          Klutser commented
          Editing a comment
          ok bedankt,blijf toch altijd een beetje zoeken he met deze hobby,zeker als je nieuw bent en nog wat onzeker :p

        #26
        Dag 69

        Hier ook een kleine update....
        Wat groen is blij groen en wat geel(wat mij fout was) is blijf geel en ook niet verergerd,enkel wat oud blad die afvalt die normaal is dus alles loopt zoals het moet volgens mij

        De toppen groeien goed en er zijn al veel kristalen aanwezig
        1 iets is me opgevallen is dat de 2 zusjes Gorilla Zkittlez (GZ) verschild in topvorming en reuk wat ik raar is vindt want ze komen uit het zelfde verpakking,misschien 1 meer gorilla en de andere meer Zkittlez in elk geval is het geen tweeling
        Verder nog wat pics, 1tje​ en in de zetel wat tv gaan zien


        De 2 GZ zusjes die niet op elkaar lijken

        IMG_3898.jpg IMG_3900.jpg

        Groepsfoto

        IMG_3904.jpg IMG_3905.jpg

        Enjoy your weekend





        Last edited by Klutser; 9 February 2020, 00:25. Reden: edit: pics opnieuw geupload

        Comment


        • Klutser
          Klutser commented
          Editing a comment
          pics zou nu zichtbaar moeten zijn

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment

        • Klutser
          Klutser commented
          Editing a comment
          Ok bedankt voor de tip,kzal ze extra in het oog houden en me bril beginnen aandoen als ik in de tent kijkt :p

        #27
        WATCH DE GORILLA SKITTLES BIJ MIJ ZAAD GEVONDEN SMAAK NAAR DE KLOTE.

        Maar ze zien er verdomd mooi uit.topwerk
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Yep, het is elke keer raak met GG.
          Kwekers zouden die beter laten liggen, er zijn nog 16000 andere soortjes.

        • newhobby
          newhobby commented
          Editing a comment
          Ik had de de den gg van zamnesia daar alle 5 knappe planten van gehad!
          Opbrengst was niet echt mega.
          Plus dat het mijn rokertje niet is verder opzich goede strain.

        • Klutser
          Klutser commented
          Editing a comment
      Bezig...
      X