Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e keer met LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hallo mensen het is even gelden dat ik een updatje geplaatst heb.
    was er best wel weer ziek van van alle herma,s
    de oorzaak van het hele gebeuren ookal gevonden. Had voor in het groei hokje een kleine fan gehaald nooit rekening mee gehouden dat er een blauw licht op zat.
    van de 7 waar ik mee begon heb ik er nou nog 4 over.
    hopijk houden ze het alemaal nog een beetje vol tot het einde .
    weet eigenlijk ook niet eens meer welke week ik nu zit zal vast niet lang meer duren.
    het is me wel opgevallen dat de haren van de toppen al snel bruin werden weet niet of dat nou komt door herma verschijnselen of door de 660mn in mijn QB .??

    Heb het ligt van de fan nou goed afgeplakt zodat ik niet weer de zelfde grappen heb.
    voorgroei hokje gelijk maar vol gezet met 12 stuks in 3L potten zodat ze goed kunnen voorgroeien.
    ze nou 7 dagen boven.

    Mvg cookie






    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.

    Comment


      #17
      Terugtellend naar 22 december zou je dus nog een week of twee moeten (uitgaande van 60 dagen bloei). Maar dan vind ik de topjes nog eigenlijk best wel klein of vertekenen de foto's zo? Het zijn natuurlijk niet echt hele volle planten. Hoe lang heb je ze voorgegroeid? Kan ik zo snel even niet terugvinden...
      Lopend Verslag

      Comment


      • Cookieekush
        Cookieekush commented
        Editing a comment
        Ik heb ze 3/4 weken laten voorgroeien.
        Ik vond de topjes idd ook al aardig klein.
        Denk dat dat toch aan de temp ligt want laatste paar weken is het aardig koud geweest als de lamp uit stond.
        15/16 graden en aangezien het ook niet supper warm word kan het ook niet snel opwarmen.(denk ik )

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        11 januari zie ik de eerste bloei op de foto's, als je dan van 9 weken bloei uit gaat zou 14 maart de richtdatum zijn.
        Dus theoretisch gegokt is de oogsttijd ergens tussen 10 en 20 maart.
        Eigenlijk is dat wel mooi, want dat betekent dat ze nog wel wat dikker gaan worden.

        (oh solly dit had niet als comment gemoeten, maarja, het is toch gebeurd

      #18
      Attached Files

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Zonde nu maar hopen dat volgende ronde beter gaat

      • Cookieekush
        Cookieekush commented
        Editing a comment
        Laten we het hopen man echt ...

      #19
      Hallo beste mensen.
      het is weer even stil geweest maar ik wou toch nog even het eindgewicht met jullie delen .
      Er is toch nog een kleine 75g aan rookbare toppen vanaf gekomen. Al met al toch meer dan ik had verwacht.

      De nieuw ronden staan nogsteeds te groeien de lamp heb ik 3 dagen geleden op 12/12 gezet dus verwacht dat ze sws nog wel 10 dagen door groeien.
      kwa soorten deze ronden 1 soort van 2 breeders en nog 2 andere soorten .


      Mvg Cookiee
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 6 photos.

      Comment


        #20
        Altijd fijn als het meer is dan je dacht
        Lopend Verslag

        Comment

        Bezig...
        X