Mededeling

Collapse
No announcement yet.

250w Hps Kweek - 5x Barney´s farm Pineapple Kush

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

250w Hps Kweek - 5x Barney´s farm Pineapple Kush

Korting op 420shop
    Hey iedereen,

Ik ben begonnen met me eigen kweekkastje, Vorige week zaadjes in jiffy´s gestopt en meteen onder de lamp 18/6.
    Af en toe met een spuitje wat druppeltjes water laten vallen op ze en steeds meer gaan geven want de aarde droogde wel een beetje uit.
    Tot ik vrijdag avond een wit worteltje onder de grond zag zitten, en de volgende ochtend was zei bovengekomen!
    De lamp heeft nog die dag te hoog gehangen, dus die is een beetje gestrekt.
    Maar toen zaterdag avond het licht bijna uitging, zag ik er weer 2.
    En ik doe hem open om 11 uur en ze zijn alle 5 boven gekomen!
    Nou dan komen we bij Zondag, ik dacht nou laat ik is even kijken of er al een wortel onder de jiffy vandaan komt. En ik zag een al best wel groot worteltje, dus ik meteen overgepot. En meteen allemaal gedaan, en een liter water met wat voeding aangemaakt, en een beetje aan allemaal gegeven.

Die middelste op de foto is degene die als eerste uitkwam, ik wil het liefst met 4 planten verder, maar ik kijk misschien word 1 wel een mannetje, of is 1 veel zwakker dan de rest dan doe ik die weg.

Nou ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik kom snel weer met een update!
    Attached Files

Re: 250w Hps Kweek - 5x Barney´s farm Pineapple Kush

succes met je kweek een mooie start in elk geval.

Grtz

Comment

Van harte gefeliciteerd met de succesvolle ontkieming, ik hoop dat het allen mooie dames gaan worden.

Comment

Oke we zijn weer een paar dagen verder, Ze zuipen wel veel zeg, heb ze al wortelsimulator door de voeding gegeven.
        En ze doen het goed alleen 1 plantje dat langwerpige blaadjes maakt, en de rest bredere en ik vindt de blaadjes van dat plantjea er ook een klein beetje geel uitzien?
        Vanavond laat ik de lamp 3 uurtjes langer aan dat maakt niet zoveel uit toch? zodat ik hem om half 9 uit kan doen, en half 9 in de ochtend weer aangaat!
        Heb ook nog wat foto´s LV blijft wel steeds laag gooi der zo maar ff een nattte handoek in voor de inlaat.
        Binnekort weer een Update!
        Attached Files

Comment

kwekertjeno1???????????? drastisch
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Weer een paar dagen verder, ze gaan goed alleen over 1 ben ik niet zo zeker hij heeft een beetje retart blaadjes

Lamp staat nu al tijdje op 12/12 alleen weneer moet ik stoppen met wortelvoeding en groeivoeding te geven? weneer de eerste bloeiverschijnselen te zien zijn? en dan beginnen met bloei voeding?
            Attached Files
            Last edited by WeedloverNo1; 13 November 2010, 14:41.

Comment

nee ze staan op 12/12 nu een paar dagen omdat me kast niet zo groot is dus ik wou ze klijn houden!
              En ik wou alleen weten weneer ik met bloeivoeding moet beginnen, maar dat moet dus weneer je de eerste bloeiverschijnselen ziet?

Comment

kush kush kush.. toch iets aparts

lekkere soortje heb je daaro
                pas wel op.. je hebt veel wietsoortjes die hermatrekjes krijgen als je ze te vroeg op 12/12 zet

succes!

Comment

je hebt het toch niet over die plantjes die op je fotos staan? in de bloei ? lol
                  beter zet je ze weer op 18/6
                  Mensen uitlachen die gewoon prima bezig zijn? Direct op 12/12 is bij een zaailing helemaal niet vreemd hoor.
                  Lees DIT maar eens.

Wat voor grond heb je gebruikt?
                  Je gaat na zo'n 2 tot 3 weken op 12/12 de mannen kunnen spotten, maar je gaat niet direct bloeivoeding geven. Je planten gaan namelijk nog door met groeien in het begin van de bloei.
                  Als die groei stopt, dan schakel je over naar bloeivoeding. (minder N, meer PK)

Comment

Haha kilang ik zie nu dat ik perongelijk kush in de titel heb staan maar dat is natuurlijk Chunk, foutje van mij

En ja mathijs ik heb gewoon canna prof aarde gebruikt en zal ik gewoon groeivoeding blijven geven dus

Comment

Hey Kwekertje, volgens mij is het geven van groeivoeding op zo'n jonge leeftijd schadelijk voor de plantjes. Kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar zelf wachtte ik op aanraden van andere mensen op dit forum 3 weken tot ik begon met het geven van groeivoeding. Ik las dat je last hebt van gele blaadjes. Ik ben dan ook vrij zeker dat dit een gevolg is van de groeivoeding. Als ik jou was zou ik nog 2 weekjes wachten met het geven van groeivoeding, en root simulator moet je volgens mij ook maar 2 keer mee geven.

Zelf groei ik ook ongeveer 3x Pineapple kush tussen mijn andere vanilla kush en blue cheese. Ik kan je alvast verklappen dat ze veel groter worden dan wordt beschreven door Barney's farm. 1 van mijn Pineapple kush is wel 1,90m groot onder een 600watt lamp met 3-4 weken groei. Maar zelfs met een kortere groei zie ik bij veel mensen op het internet hetzelfde probleem met deze soort van Barney's.

Succes!

Comment

Hey Grass,

Ja 1 plantje had eerst last van beetje gele en misvormde blaadjes, maar hij is nu mooi groen en heeft alleen nog misvormde blaadjes.
                        Ik weet niet wat dat is maar, de rest gaan gewoon lekker zijn ook alweer flink gegroeid sinds ik de laatste foto´s heb gepost.
                        Ik heb ook de Hesi voedingslijn en in het voedingschema staat dat je de eerste week meteen voeding moet geven.
                        En inderdaad had ik ook gelezen dat bij de meeste mensen pineapple chunk veels te groot wordt, hoop dat het niet hier gebeurt wil ze ook nog toppen hoop dat ik dat nog kan voordat ze gaan bloeien !

Comment

Als het op het voedingsschema staat zou ik het gewoon volhouden natuurlijk, die zullen wel weten waar ze het over hebben . Denk dat je niet kan voorkomen dat ze groter dan beschreven worden, ik zelf ben er niet zo blij mee want ook al zitten er enorm veel topjes aan zijn deze wel allemaal klein en ik heb liever buds die er mogen zijn!

Comment

Zo we zijn alweer een paar dagen verder, tijd voor een foto update!

Ze gaan nog steeds goed alleen ik heb 1 gehandicapt plantje weet niet wat er met hem aan de hand is misschien dat 1 van jullie het wel weet?

Die ene op de 2e foto groeit zijn blaadjes helemaal scheef ?
                            Attached Files

Comment

Van het gehandicapt plantje kan de oorzaak liggen bij het overpotten. Het zaadje ergens laten vallen of te hard de grond in geduwd? Het is snel gebeurd, maar het kan de beste overkomen. Ik vraag me ook af waarom je ze in het begin "druppeltjes water" gaf? Een zaadje moet net in een erg vochtige omgeving ontkiemen.

Anders wel mooie plantjes!

Comment

Bezig...
                              X