Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cindarella 99 x Big Buddha Cheese Regulier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Zonde man let je op!!!
    hopen de rest snel bijtrekken
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Het is onkruid, komt goed

    #17
    24/2. Heb ze van de week al getopt. Ja, erg vroeg, ik weet het maar ik wil eens kijken wat die onderste nodes doen. Ga ze nog een paar keer toppen, ze moeten immers nog ca. 2,5 maand in dat kleine tentje blijven staan.

    Verder af en toe een slokje water en km de dag wat sproeien met spraymix.

    Verder weinig spannends, van het weekend eens wat stekpoeder halen, dan maken we wat stekjes om in de bloei te zetten, eens kijken welk geslacht ze hebben. Heb het idee dat er bij 1 een balletje gevormd wordt en bij een ander een pistel maar is nog erg vroeg.

    E0AC9354-F34C-45CD-950F-5B84390DEAE1.jpeg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Wat is de reden van sproeien?

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Bladvoeding. Of het echt nodig is, geen idee maar heb het staan en maak het maar op. Als de fles leeg is koop ik ook geen nieuwe meer.

    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Prima antwoordt!
      Slaap lekker ik ga naar
      mijn mandje toe..Zzzzzzz

    #18
    01/03

    Heb ze nog een keer (of 2, ben de tel kwijt...) getopt. De onderste scheuten ga ik stekken en in de bloei zetten, dan weet ik welke man en vrouw is.

    De varenrouwmug vliegt vrolijk door het hok, heb ze een paar keer met neemolie bespoten. Ach, wat ze niet doodt maakt ze alleen maar sterker Verder doen ze het wel aardig, laat gaan laat gaan.

    Onderste bladeren worden een beetje geel, dat kan komen omdat ze voeding willen, kan ook omdat ze in het begin wat te nat hebben gestaan en dit is de nasleep. Denk het laatste, ze hebben wat lichte puntjes dus dan zou je zeggen dat ze nog voeding genoeg hebben. We kijken het eens aan an anders staat er nog een vat met voeding, kan ik altijd een beetje van aanlengen en meegeven.

    Voorlopig maar eens afwachten...


    Heb ze deze keer uit het tentje gehaald voor de fotosessie

    IMG_6481.jpg IMG_6482.jpg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Ik ga mijn vleesetende plant erbij zetten..

    • SweetMango
      SweetMango commented
      Editing a comment
      Of je bedekt gewoon de aarde..

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Heeft niet veel zin als ze met de aarde meekomen. Gewoon Neemolie spuiten en voordat ze omgepoot worden gaat de gasbrander erover. Burn mothermuggen burn !

    #19
    Rest ziet er wel heel mooi uit hoor....

    Alleen de onderste is wat geel maar verder overal mooie diepe groene kleur

    Ga vooral door op deze manier

    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


      #20
      net een fabriek daarzo flip haha
      vooraan zal wel goed ophogen zo

      Comment


        #21
        Ziet er goed uit, mooie vertakkingen al!

        Gieter een 1.7L van de action toevallig?

        Comment


        #22
        Sooow eh nog een draadje
        Succes Flip!
        Ad usum proprium!

        Comment


          #23
          26/3

          Ze staan nu 2 maanden in het kleine tentje, heb ze al een paar keer terug moeten knippen.

          Vandaag werd mijn vermoeden bevestigd, ik heb 2 kerels gespot. Als iemand ze wilt hebben hoor ik het graag anders knikker ik ze eruit zodat de 2 overgebleven dames wat meer ruimte krijgen.

          Ze zijn een beetje mishandeld, ze hebben wat weinig water gekregen afentoe, zal ze ook eens wat meer voer gaan geven. Met ompoten zullen ze wel weer opfleuren, dan krijgen ze verse aarde.

          Dit weekend ga ik nog 2 zaden ontkiemen want ik wil er 4 afbloeien uiteindelijk. Nog eens goed denken welke het worden, misschien de Arjans Haze die ik hier gewonnen heb. Haze is niet mijn favoriet maar om af en toe eens te roken is het niet verkeerd. Aangezien een Haze nog wel eens wilt strekken tijdens de bloei zou het wel weer gunstig zijn om de achterstand op de andere 2 in te halen.


          Nah, hier zijn de 2 heren die eruit vliegen ;

          1703DAEE-61AF-476B-A094-6B5E1531674E.jpeg


          En hier de dames die wat meer ruimte gaan krijgen (tijdelijk dan tot de 2 andere ontkiemd zijn)


          591A8E03-C58E-4DBC-A004-8F5A10776C82.jpeg

          Tot zover weer deze update, tot de volgende x maar weer !
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #24
            1/4 Hoera, vandaag de geboorte van 2 prachtige dochters mogen meemaken.
            Het is geworden Arjan’s Haze No. 1

            Hier zijn de kleintjes

            AFCFE68F-3053-4C86-AB5B-DD824C126174.jpeg FB40FDE5-32F3-4D9A-87BB-D37991D6CB00.jpeg


            Hun verre tantes heb ik vandaag nog maar eens gekortwiekt. Die moeten nog even volhouden voordat ze mogen verhuizen, dan kunnen ze weer de hoogte in


            3C9349F4-2891-40AA-9119-15D5B8EE0463.jpeg
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            #25
            Netjess flip dat komt straks wel goed hier...
            ga je ze tegelijk omschakelen?
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              Dan worden die 2 wel heel groot/breed denk ik

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Daarom heb ik er haze bij gezet, die strekt heel erg. Heb ik bij een maatje ook eens gedaan. 2 Hazen in 1 pot, die werden uiteindelijk groter dan de rest..

              Wat ik ook ga doen is de haze dadelijk ompoten in grote potten, de andere 2 laat ik nog even in de kleinere sloffen staan.

              Lukt het niet dan heb ik pech gehad maar heb er wel vertrouwen in

            • Weske
              Weske commented
              Editing a comment
              Zal wel goedkomen we zullen het zien met de tijd

            #26
            30/4

            Een maandje verder. Inmiddels zijn de planten verhuisd naar het grote hok.

            Dit werd ook tijd want na tig x snoeien was ik er klaar mee en heb ik ze door de lamp laten snoeien. Dit resulteerde in een hoop verbrandde bladeren voor de BBC/C99. Het zijn reguliere zaden, hoop dat ze wat sterker zijn dan gefeminiseerde. Ik heb alle dorre bladeren verwijderd en heb ze gesprayed met wat bladvoeding. Ze zijn alweer aardig hersteld en ze beginnen flink wat nieuwe scheuten aan te maken. Denk dat het we goed komt.

            01A791F0-6166-4B9C-9A9A-39D34CA793F0.jpeg B061100E-DA3D-4E07-B836-F6787250DFBF.jpeg 23F3D4EA-8144-473B-92C7-E3276D382139.jpeg 60BE512E-8B2B-4A5F-871F-FA6020AEE62D.jpeg

            De AH die als eerste uit kwam sprong goed aan en begon lekker te groeien. De 2de had er iets meer moeite mee. De 1ste strekt als een malle, de 2de waar ik van hoopte dat ze ging strekken blijft aardig compact, net een Indica.. Ben benieuwd. Nr. 1 staat aan het net en heb ik getopt, nr. 2 is nog lang niet zo ver. Verder doen ze het wel goed, beginnen ook aardig te groeien.

            3B011154-7259-4E7D-9B2D-FD71220A15AB.jpeg
            3B011154-7259-4E7D-9B2D-FD71220A15AB.jpeg 3EBC9FC6-53C3-4737-8652-9F5B49E69F5C.jpeg DE5B4867-F395-4316-B1E4-D4D7CF3E56CB.jpeg


            Gisteren de Blumats in de aarde gestoken, nu nog fine tunen en wachten tot de aarde opgedroogd is om ze aan het werk te zien gaan.

            So far so good, hier is het hele stel, ik ga lekker de beentjes omhoog gooien, die doen een beetje pijn van het fietsen, tot de volgende x maar weer


            F2EB5C2D-24E5-4B19-BF78-8FB8F0D566F2.jpeg
            Attached Files
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Takketoelliganjagast ; Siliwat ? Wil juist minder mengen in plaats van meer, heb het idee dat als ik met toevoegingen ga werken het juist mis gaat. Probeer het zo simpel mogelijk te houden...

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Flip Hasjkip
              Siliwat!!?? http://www.quickmeme.com/img/81/8146...dfc359e252.jpg
              Het kan makkelijk met de huidige voeding lijn die je nu hebt. Jaa die flip is alleen nog maar bezig met zijn fiets

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Houd het deze ronde simpel, voeding en extra P/K tijdens de bloei. Kan er ook niet veel mis gaan lijkt mij zo.

            #27
            6/5

            Niet veel te melden, het groeit en ziet er alweer fris & fruitig uit. Denk dat ik de kleinste haze niet top en de lamp eind deze week omschakel.

            Ze krijgen, op wat bladvoeding na, niks van voeding. Spuit wel met Neemolie, had weer wat mugjes maar zie nu niks meer vliegen. Paar hangen in het vliegenlint, paar zijn opgegeten voor de Venus Vliegenval, die doet ook zijn werk..

            1B975B9D-5FB7-4931-8064-5C0D386BD8C8.jpeg 1BF27D34-E169-4C22-B7C9-71CB61A26950.jpeg 6B6ADBE9-719D-450C-B6CE-9BF7CE1B195F.jpeg D2C9DCCA-78E0-4FCA-B148-3DCBA0953FB0.jpeg A07F0CE9-BCB5-4C75-BCF5-96FC43C2CBA1.jpeg
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Om de stroop van de wand te krijgen, duuuh.

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              No shit Sherlock, zal de volgende x de knipoog niet vergeten :p

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              wat een emoticon al niet kan doen.

            #28
            8/6

            Vandaag wat bondage toegepast bij de Haze, een beetje de andere kant uit leiden. Een paar onderliggende scheuten heb ik naar boven getrokken, de takken hingen nogal door. Het is nogal een raar gestrekt ding

            C3FF77E6-2F84-4E80-9A6B-E4839D7EACAD.jpeg

            Haar kleinere zusje is dan weer erg gedrongen. Laar haat lekker haar gang gaan dadelijk en er een kerstboompje van maken.

            BDA8487B-FD3E-4F6D-A774-319F5290B6D6.jpeg

            Ze staat een beetje verloren achteraan..

            B6F6EEC6-F7DE-46B8-B556-B1DDEF04492B.jpeg

            De onderste helft van het net is al mooi dicht. De BBC maakt tig nieuwe scheuten aan, dat is niet normaal. Wordt dadelijk flink snoeien als we gaan lollypoppen. Alle mazen van het net zijn wel zo’n beetje gevuld. Van de mishandelingen in het verleden is, op een paar verschroeide blaadjes onder het net na, niks meer te zien.

            1BEF9396-307C-45CA-9EB7-CD024B0871BA.jpeg

            De bush onder het net ..

            BCF8BEAD-F5EF-4C07-B0C3-F1F9EBF47FE0.jpeg

            De 2de doet lekker mee, ook hier volop nieuwe scheuten in de maak.

            FCD970F4-AA88-4FE9-B1A2-7EE1DE980242.jpeg

            Ook onder het net ziet het er lekker bushy uit.

            1D6B762E-7AFD-48A4-93D4-0BBF9BAB00C7.jpeg

            Ik heb ze wat extra water gegeven vandaag, de tensiometers gaven aan dat het nodig was. Zal de Blumats wat rijker afstellen.

            Tevens wat Cal/Mag toegevoegd, de kleinste Haas gaf wat bruine vlekjes. Voeding heb ik nog niet gegeven, het vat is bijna op, met bijvullen zal ik eens met een kleine dosis beginnen.

            Al met al staat het hele stel er niet verkeerd bij.

            C3A0551B-3B9F-4BAD-9E53-6A910AD1E9DB.jpeg

            De Venus doet het ook goed. Er vliegen geen mugjes meer dus ze is even op dieet. Ondanks dat maakt ze ook zat nieuw blad aan.

            33EF6BE3-438C-4151-BB77-62A9BCB80737.jpeg

            Dat was m weer voor deze keer, tot de volgende !
            Attached Files
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Ja die bbc heeft er echt zin he! Volle tante is dat
              Zijn de tiewraps niet een beetje te strak getrokken Flip?

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Die houdt van lekker strakke bondage

              Ik hoop dat het een tante is en niet een oom, het is regulier zaad, ik ga er vanuit dat ik de voorbloei goed beoordeeld heb maar kan mij altijd vergissen

              Heb ze andersom gedaan, als de plant haar richting heeft gevonden maak ik ze een beetje losser.

              Of niet, misschien laat ik 1 stengel bewust afknellen, ook al wordt hier telkens gezegd dat het niet zo is maar ik heb toch het idee dat de stengels die geknakt / gekneld zitten iedere keer grotere toppen opleveren. Noem het een klein experimentje...

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              ik had een antwoord als dat al verwacht gheheh wilde nog zeggen daar hou jij wel van beetje ruwe bondage.
              Blijf gewoon dame of jongemeid zeggen word het vanzelf een vrouwtje Ik ga ervan uit dat je gewoon een vrouwtje hebt staan zo niet dan komen we daar vroeg of later achter.

              Doh! Bedenk me net dat je het vaker zo deed goed bedacht idd.

              Of niet, misschien laat ik 1 stengel bewust afknellen, ook al wordt hier telkens gezegd dat het niet zo is maar ik heb toch het idee dat de stengels die geknakt / gekneld zitten iedere keer grotere toppen opleveren. Noem het een klein experimentje...
              Nou vooruit een klein experimentje dan. Ben benieuwd
              Ik heb verslagen voorbij zien komen dat de tiewrap in groeit naarmate de stammen dikker werden, gaf uiteindelijk ook goede resultaten beetje hetzelfde als wanneer men de stammen kloven.

            #29
            10/5

            Fijne moederdag voor de moeders

            Zojuist de bende nog eens onder het net geduwd, om 13:00 gaat het licht uit en dan zet ik de knop om.

            Ben benieuwd of de Haze nog bij gaat trekken, zo niet dan kap ik ze om en laat de BBC de ruimte innemen. Wat zijn dat fijne planten geworden, denk dat ik de volgende ronde weer ruim van tevoren ga kiemen en een beetje mishandelen, betaalt zich later terug zo te zien.

            Ik speel zelfs met de gedachte om dit eens te proberen met de White Widow van de vorige ronde, die zal toch ook fatsoenlijk te kweken moeten zijn en het is echt een heerlijk wietje geworden..

            Voorlopig maar eens kijken hoe deze gaat, ik ben alweer vooruit aan het kijken

            Fijne zondag iedereen !

            7A965316-FF59-4C4B-B9F5-F51722D222D3.jpeg
            Last edited by Flip Hasjkip; 17 May 2020, 20:30.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Gaat lekker rap nu

            #30
            17/5

            Vandaag heb ik ze nog wat onder het net gepropt. Er is nog geen topontwikkeling te zien. Deze week ga ik ze nog lolly poppen en dan zal de bloei er wel langzaam inschieten.

            Het is een leuk veld geworden, al zeg ik het zelf.

            31C48FCF-7F5C-4C21-926A-589251491A20.jpeg 35A3F2CA-B924-4711-A487-8406C9949D34.jpeg

            De kleine Haze wilt nog steeds niet echt, nog even en haar plekkie in het net is bezet. De vleeseter stast er al, op de vloer kreeg die wat weinig licht.

            B546F91F-6918-449C-B444-F3FD15DB1238.jpeg 4BC561F7-2A3B-4136-8C91-97D74452EF2C.jpeg

            Haar zus maakt ook niet veel takken aan. Die wat ze heeft heb ik nog maar eens onder het net gestopt.

            0620A79A-057E-485C-AC24-41014B95D418.jpeg

            De andere 2 beginnen al aardig wat plaats in te nemen. Nog steeds schieten nieuwe scheutjes naar boven op zoek naar licht.

            2A9A8DE1-BE81-4EB6-8C70-41018D211508.jpeg

            DC1985EB-8228-4C9E-9FC6-D800795EC71D.jpeg
            Attached Files
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Idd je gaf bij de vorige update al aan dat ze zijn omgeschakeld. Doh!
              Kan beter niks meer schrijven als ik toch te haastig op het forum zit. Sla de plank volledig mis zo..
              Maare.. laat je die ene kleine gewoon staan dus? Waarom niet verhogen met een kratje pils

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Ik zou kunnen verhogen maar ik denk dat rechtsvoor vanzelf die plek gaat inpikken en dan flikker ik die kleine eruit. Rare planten zijn dat, die Arjan’s Haze heeft die kameraad van mij ook een zaadje van gekregen en die plant ziet er nog beroerder uit..

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Wel jammer maar als er niks anders op zit. Die twee dames krijgen het rek wel goed vol met wat bind en buig werk die doen het erg goed trouwens. Maar ik val weer in herhaling..
          Bezig...
          X