Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In de bloei gezet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    In de bloei gezet

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Ik woon in Chili, en er zijn 4 planten over van de 7. Heb me planten naar bijna 3 maanden van groei, twee weken geleden in de bloei gezet. Heb 3 machos moeten elimineren, en dat is misschien wel beter omdat de 4 die over zijn meer licht krijgen, ik heb een 400w lamp. Het zijn eigelijk 4,5 je je je, toen ik ze en de bloei zette vond ik een stekje van 2 cm.
    Hier wat fotos:

    Imagen 025.jpgImagen 023.jpg

    Ik heb zo lang gewacht om ze in de bloei te zetten, omdat ik ze zo klein vond nu zin ze 56, 66 79 en 103 (en die kleine is 9 cm) cm. Ik geloof dat ik te lang heb gewacht, maar dat is kennis voor de volgende keer.

    Ik heb twee vragen, de eerste is: wat voor een voeding kan ik geven, ik heb hier niet veel mogelijk heden om veel speciale vuding te kopen. En ik gebruik liever koeie en/of paarde stront, kalk of wat ik zou moeten gebruiken, gebruik liver natuur produkten.

    De tweede is hoe hoog kunnen ze nog groeien, ik wil ze liever niet toppen maar als het nodig is dat zo gauw mogelijk doen.

    En als laaste wil ik, Monty en Ventje bedanken. Heb een paar weken geleden een vraag gesteld over mijn bladeren en ze hebben me goedraad gegeven je je je , bedankt. Ben op zoek naar een digitale PH y EC meter voor de volgende kweek.

    Attached Files
Bezig...
X