Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White whidow eerste binnenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Bijna 11 weken onderweg en nu bijna 4 weken bloei. Het gaat nog wel een maandje duren hoor voordat ze rijp zijn!
    Eerste binnenkweek 2020
    Buitenkweek 2020

    Comment


      #47
      Bijna 11 weken onderweg en nu bijna 4 weken bloei. Het gaat nog wel een maandje duren hoor voordat ze rijp zijn!
      Dei bruine haartjes heb je al vrij snel heb ik begrepen....zoek op internet maar even op "Trichomen"...die vertellen je meer over het juiste moment om te oogsten
      Eerste binnenkweek 2020
      Buitenkweek 2020

      Comment


        #48
        Ze bloeien pas 2 weken als ik naar de foto's kijk op de vorige pagina, dus nee ze zijn nog niet klaar.
        Nog een week of 6.

        Misschien kun je er wat meer info bij zetten want ik vind ze ook dik in de stikstof zitten.
        Maar ik lees nergens wat je precies geeft van voeding en hoe vaak, anders had ik daar nu wat over kunnen zeggen.
        Teveel stikstof in de bloei belemmert de topvorming.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Djams09
          Djams09 commented
          Editing a comment
          Ik geef ze lightmix voeding van plagron met een schema. Terra bloom, power roots, pure zym. Ik geef voeding 1 x per week
          Last edited by Djams09; 18 April 2020, 11:57.

        #49
        Heb vraagje wanneer ik alle bladen zou kunnen weghalen en dat me planten zich helemaal kunnen focussen op de toppen, ga morgen beginnen met green sensation zie vorige post voor foto’s van hoe ze er uitzien. Heb ze ongeveer 3 a 4 weken terra bloom gegeven met power roots, pure zym 1x per week.
        Attached Files

        Comment


          #50
          Als je wil dat de opbouw van de toppen stagneert evenals de groei dan kun je zoveel mogelijk blad weghalen.

          Toppen doen nauwelijks mee in de fotosynthese dus erg veel groter gaan ze dan niet worden.

          Veel en groot blad zorgt voor grote toppen.
          Alle energie voor de toppen komt van de bladeren, niet van de grond of de voeding.

          Lees eens wat andere kweekverslagen
          Dit staat toch wel een keer of 100 verteld.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Djams09
            Djams09 commented
            Editing a comment
            Duidelijk zal niks weghalen !

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Er is ook een tussenweg he, tussen alles & niks.
            En op dat punt doet iedereen het anders, daarom dat gezeur over andere kweekverslagen kijken

          #51
          Hallo Djams09
          zijn mooie planten maar weet je zeker dat het white widows zijn ze lijken er totaal niet op de blad alleen al niet. Lijkt meer op een indica soortje.
          Ik wil je graag 1 tip geven en dat is lezen lezen en nog eens lezen.
          Voor ik begon met mijn eerste binnenkweek heb ik eerst op internet gezocht wat ik nodig had en zelf aantal dingen bedacht zo als water geven..en voor ik begon heb ik de keuze van me soort plant gedaan. En daarna heb ik het hele internet afgezocht welke aarde ik wilde gebruiken en welke voeding. En een voedings schema gezocht.
          dat zou jou ook goed van pas gekomen zijn.
          Ga lezen kijk youtube filmpjes wat je moet doen zoekbalk helpt.

          Veel succes met je kweek ze zien er groen uit

          Gr pantera

          Comment


          • Djams09
            Djams09 commented
            Editing a comment
            Ja zijn echt white whiddow’s en thanks voor je info zal ik doen !

          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Ik ben al bijna 7 jaar aan het lezen en heb nog geen binnen kweekje gehad.

          #52
          Bij 1 plant zien de bladen er niet echt goed uit en heeft het ook donkerder toppen (bruin/oranje) wat zou dit betekenen? Ik denkt zelf calcium te kort en als dat zo is hoe kan ik het beste aanpakken had gelezen cal/mag kopen maar zou het ook kunnen zonder dat? En als ik niks gebruik en zolaat gaan overleeft mijn plant het dan ?

          voeding is terra bloom, green sensation
          Attached Files
          Last edited by Djams09; 22 April 2020, 22:48.

          Comment


            #53
            Hier meer foto’s en duidelijker
            Attached Files

            Comment


              #54
              Weet niet zo goed wat ik aan die ene plant moet gaan doen als er iemand tips heeft hoor ik het graag !
              Attached Files

              Comment


                #55
                stages-of-phosphorus-deficiency.jpgBron
                Dit is het verloop van een fosfor tekort (of blokkade!)

                Als je maar 1x per week voeding geeft is het dus een tekort.
                Begin maar eens met om de dag voeding geven volgens het schema.
                De andere dag geef je alleen water.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #56
                  Zo zien de toppen er nu uit ik zou niet weten hoelang nog ongeveer denk ongeveer nog 3 weken en dat ze dan klaar zijn
                  Attached Files

                  Comment


                    #57
                    Me meisjes zijn nu ongeveer 8 weken bloei in ( 2 weken voorbloei) dus ongeveer 6 weken echte bloei. Denk dat ik nog een weekje of 2 a 3 moet maar dan zou ik moeten kijken naar de trichiomen maar ik zou niet weten hoe ik het moet zien want heb geen vergrootglas of iets is er ook wat anders hoe ik het zou moeten zien. Ik geef om
                    de 3 dagen water met voeding ( terra bloom & green sensation)
                    Attached Files

                    Comment


                      #58
                      Betekent dit dat ie Amber is ?
                      Attached Files

                      Comment


                      • Gijsch
                        Gijsch commented
                        Editing a comment
                        Is dit een top of een suikerblaadje? Mijn suikerblaadjes waren in week 5 al amber terwijl de toppen nog helder waren. Confusing shit.

                      #59
                      3 april de eerste bloei dus ze bloeien 6 weken.
                      ( https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...23#post1488323 )

                      Nog zeker 2 weken te gaan en dan kun je de trichomen gaan checken.
                      —— maar heeft een WW niet 10weken bloei?——-

                      Als je daar te vroeg mee begint kan dat verwarrend zijn inderdaad.
                      Last edited by QnQ; 15 May 2020, 09:44.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #60
                        Ik denk dat ze oogstklaar zijn maar weet niet zeker wat denken jullie ?
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 2 photos.

                        Comment

                        Bezig...
                        X