Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3X WW Feminized Royal Queen, 1e kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3X WW Feminized Royal Queen, 1e kweek

    Korting op 420shop
    Jip,

    'k Heb besloten om eind december te starten met m'n eerste kweek, die zal bestaan uit 3 plantjes White Whidow. Ik ben van plan om een eigen hokje te maken (plantjes worden slechts 50-60cm).

    - Philips son-t-pia 400 Watt

    - 2 PC fans voor de ventilatie + koolstoffilter

    Ik ga dus in m'n hok 2 pc fans plaatsen die zorgen voor voldoende ventilatie + een koolstoffilter voor de geur. Ik vraag me wel af of de fans onder een lamp van 400W wel sterk genoeg zullen zijn?

    - Voor de voeding zal ik waarschijnlijk deze box bestellen bij dutch-headshop en het toegevoegde voedingsschema zal ik ook gebruiken.

    - In de groei zal ik ze op 18/6 zetten en in bloei 12/12

    - Verder nog zal ik gebruik maken van ph-,thermo- en hygrometer, plus zo'n spel dat de luchtvochtigheid doet stijgen.

    Zie ik nog dingen over het hoofd?
    Grote struikelpunten bij beginners?

    Ik hoop dus tegen het begin van het nieuwe jaar hier mijn eerste foto's neer te zetten van de ontkieming

    Alvast bedankt

    ps: welke afmetingen gebruik ik best voor mijn hok?
    grt notoriouss

    #2
    Re: 3X WW Feminized Royal Queen, 1e kweek

    Ik ga dus in m'n hok 2 pc fans plaatsen die zorgen voor voldoende ventilatie + een koolstoffilter voor de geur. Ik vraag me wel af of de fans onder een lamp van 400W wel sterk genoeg zullen zijn?
    Das idd te min een pc fan bouwt geen druk op en krijgt dus ook nauwelijks iets door een koolfilter. daarnaast ontwikkeld je 400 Wat HPS redelijk veel warmte die je moet afvoeren. Advies neem een 250 m3 afzuiger inplaats van die twee pc fannetjes. Deze kun je wel gebruiken voor wat luchtcirculatie in je hog of om onder je lamp mee te blazen.

    succes.

    Comment


      #3
      Re: 3X WW Feminized Royal Queen, 1e kweek

      Doe daar nog maar een clipfan bij ook. Ik gebruik voor mijn ruimte 2 badkamerafzuigingen. Die voldoen zolang het niet te warm wordt. (kan koude lucht aanvoeren) Anders pak je best een grotere van de growshop.

      Comment


        #4
        Re: 3X WW Feminized Royal Queen, 1e kweek

        Je kunt ook die PC-fans onder aan je reflector fabrieken, om de stralingswarmte te koelen. Dan kan je lamp er dichter op.
        Je hebt idd nog wel een afzuigertje nodig. Liever te groot, dan te klein. Dimmertje ertussen scheelt in het geluid ook.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: 3X WW Feminized Royal Queen, 1e kweek

          Ok, bedankt voor de tips.

          'k Zal dan proberen zo'n afzuiger te kopen, kun je dit kopen in plaatstelijke doe-het-zelf winkel? en wat is de prijs ervan, want m'n budget is nogal beperkt?

          Comment

          Bezig...
          X