Ben opnieuw begonnen na stamrot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jhs
    Stoner
    Member
    • May 2010
    • 24

    #1

    Ben opnieuw begonnen na stamrot

    Korting op 420shop
    Hoi Allemaal,

    Nadat ik stam rot had ben ik toch maar weer opnieuw begonnen.
    Ik had het zaadje eerst 24 uur even goed laten weken daarna laten ontkiemen.
    Dat ik 2 dagen heb gewacht kwam ze uit,daarna heb ik haar in de cocos potgrond met extra voeding van de praxi gestopt,en na 3 dagen kwam ze naar boven.
    En ik dacht dat het niet zo snel zou gaan,maar des te beter zo.
    even wat foto`s ze zijn niet zo scherp(oude camera)






    SN200427.JPGSN200439.jpgSN200440.jpg



    Gr Jhs
  • CatsEye
    Retired
    • Sep 2010
    • 462

    #2
    Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

    Succes, hoop dat deze kweek beter afloopt!

    Comment

    • Jhs
      Stoner
      Member
      • May 2010
      • 24

      #3
      Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

      Hoi Allemaal,

      Even een update van m`n plantje,ze is nu best goed aan het groeien.
      Even de breete in en daarna omhoog met haar,ik zal m`n lampjes wat hoger gaan hangen.
      Hier twee foto`s




      SN200449.JPGSN200450.JPG



      Gr Jhs

      Comment

      • angel777
        Cronic Grower
        • Mar 2010
        • 3409

        #4
        Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

        die spaarlampjes kun je goed op 5cm afstand van de plant laten hangen
        vind ze echt niet erg

        succes verder
        grtz angel777
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        • 0000
          Senior Stoner
          Member
          • Nov 2010
          • 34

          #5
          Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

          succes met de kweek update veel grt

          Comment

          • Jhs
            Stoner
            Member
            • May 2010
            • 24

            #6
            Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

            Hoi allemaal,

            Wanneer zou ik de lampen hoger kunnen hangen dan?
            Of gaat ze vanzelf de hoogte in.

            Gr Jhs

            Comment

            • pokon
              Retired
              • Dec 2010
              • 228

              #7
              Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

              ziet er al goed uit ik ga je u volge op het forum

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

                Die hoogte komt vanzelf wel.
                Met spaarlampjes wil je juist niet teveel hoogte hebben, want meer dan een cm of 5-10 geven ze geen effectief licht voor je plantje.
                Welk soortje is het ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • tomjonko
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2010
                  • 319

                  #9
                  Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

                  Ben wel benieuwd met wat voor lampies je kweekt.

                  Plantjes zien er verder erg goed uit.

                  succes
                  "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

                  Comment

                  • mafferd
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Sep 2010
                    • 1709

                    #10
                    Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

                    is al een leuk begin, we gaan je volgen!

                    succes

                    lampen lijken mij tornado`s

                    Comment

                    • pokon
                      Retired
                      • Dec 2010
                      • 228

                      #11
                      Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

                      wat voor lampen heeft u???

                      groetjes pokon

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

                        SN200450.JPG

                        Lampjes zijn te zien op de foto toch ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • pokon
                          Retired
                          • Dec 2010
                          • 228

                          #13
                          Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

                          de lampen zijn te wazig om het goed te zien


                          groetjes pokon

                          Comment

                          • QnQ
                            Godlike Grower
                            Lucky Member
                            • Sep 2010
                            • 26093

                            #14
                            Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

                            Nou, de lampen zijn neergestort denk ik ?
                            Kom er maar in Jhs !
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            • monty
                              Banned
                              • May 2009
                              • 11215

                              #15
                              Re: Ben opnieuw begonnen na stamrot

                              Kweekje nog in leven¿¿¿

                              Comment

                              Bezig...