Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

    Korting op 420shop
    Ik dacht ik begin ook eens een kweek verslag hier ik heb 2 dagen geleden 16 stekken bestelt alleen heb geen idee wat voor soort het is .
    maar nu eerst de kweek ruimte. ik heb er een aantal fotos van genomen .

    DSCN0031.jpgDSCN0028.jpgDSCN0030.jpgDSCN0029.jpg


    Mijn stekken staan vanaf 9 november ben van plan de lamp 5 dagen 1 meter hoog te hangen dan verlaag ik heb tot 60 cm vanaf dat ik hem op 60 cm hang tel ik de groeiweek.
    hier een aantal fotos van me plantjes.


    DSCN0056.jpgDSCN0055.jpgDSCN0054.jpg


    ik zou het leuk vinden dat k wat reacties kreeg ook om me te helpen tips zijn altijd welcom!.

    #2
    Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

    Een goed begin is het halve werk. Ziet er netjes uit.
    Je hebt de stekjes even in de masai (of ander anti-beestjes-spul) gedoopt voor je ze gepot hebt ?

    Je VSA zou ik toch even op een stukje gips, of ander onbrandbaar ondergrondje spijkeren.
    Wordt erg warm he..

    Lamp zo snel mogelijk laten zakken als ze goed aangeslagen zijn.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

      mooie ruimteik zou zelf die mooie bak van je vullen met 50 liter koud water en de potten op een verhoging erin zetten.dan stijgt je lv.ook zou ik de lamp een slag draaien als ze in de bloei gaan en er een 2e naast hangen.want 16 plantjes zijn er 11 teveel dus dan maakt die 2e lamp ook niet uit als je bezoek krijgt van blauwe petten.en dan buiten je bak een mooie zwenkfan ervoor en je kan gaan knallen

      Comment


        #4
        Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

        Tijd voor een update We zijn inmiddels 8 daagjes verder en de lamp hangt nu op 60 cm afstand van de plantjes.
        ze zien er lekker groen uit. ik denk dat ik ze op de 14de of 21ste dag op 12/12 gooi.
        hier een aantal fotos

        dag 8....jpgdag 8..jpgdag 8...jpgdag 8.jpg

        Comment


          #5
          Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

          Zien er bij uit allemaal

          Comment


            #6
            Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

            ik zou ze persoonlijk op de 21 dag doen

            Comment


              #7
              Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

              zwenkfan heb je al.nu nog een 2e lamp erbij en de knop kan al om naar 12 uur licht

              Comment


                #8
                Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

                hallo mede kwekers ik heb een probleempje en ik weet niet waar aan het licht ik hoop dat een van jullie me kunnen helpen.
                mijn planten hange er slap bij en de bladeren zijn een beetje gekruld en ik weet niet wat het is. graag HULP!
                hier wat fotos.
                1ste probleem ..jpg1ste probleem.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

                  Te kort aan vocht? het is iig erg lastig om te zien vind ik... zou je een foto kunnen maken met wit licht (camera instellen op andere kelvin waarde, als je camera dat kan) ?

                  Comment


                    #10
                    Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

                    hey greenking,
                    het lijkt op hitte probleem.. heb je wel genoeg luchtcirculatie in je hok?

                    wat is je temp/lv?

                    Comment


                      #11
                      Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

                      Te warm en te droog. Je hebt pas je lamp laten zakken he. Zullen ze niet goed verdragen. Blaast er al een ventilator op, want das wel vrij noodzakelijk.

                      Comment


                        #12
                        Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

                        te droog is het niet want ze zijn helemaal vochtig aan het water zal het niet ligge

                        Comment


                          #13
                          Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

                          Eyy mate, er wordt niet bedoeld het vocht in het medium maar in de lucht! Zet er een luchtbevochtiger naast en/of zet de lamp weer helemaal omhoog en vernevel de dames eens goed met ph afgezuurd water, kunnen ze wel gebruiken. Daarna de lamp omhoog laten tot het vocht door de dames opgenomen is van de blaadjes en dan pas de lamp elke x 10cm laten zakken, ff 15 minuten wachten, nog steeds goed, weer 10cm zakken enz. Tot je op de 60cm uitkomt van de dames. Zet een oscilerende fan neer en laat deze boven de dames oscileren. Ga je deze op de dames zelf zetten nu, zullen ze alleen maar verder uitdrogen. Meet ook meteen ff de temp ter hoogte van de dames (max 28 gr)

                          Greetzz mate

                          Comment


                            #14
                            Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

                            Ik denk dat het is gekomen doordat de lamp nu lager hangt en het zaakje te warm wordt. Ik zou de lamp weer iets hoger hangen, dat zou moeten helpen... zo werkte het de eerste week ook toch?
                            Last edited by Exmember9813; 19 November 2010, 17:13.

                            Comment


                              #15
                              Re: GreenKings Kweek 16x onbekend 600 Watt

                              De plantjes Staan er weer mooi bij Heb de lamp 15 cm hoger gehange en nu is alles weer goed wat extra water gegoven geef ze nu 400 ml water per dag

                              Comment

                              Bezig...
                              X