Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Weske's Indoor Garden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Das nou Karma aan het werk Weske

    zoals je zelf al zei wat die vorige rondes mis ging
    krijg je er nu hopelijk dubbel en dik erbij

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja hoop het echt dan mag ik wel in me handjes klappen aan het einde denk ik haha

    #77
    Heb je een linkje van waar je die 2700k balken vandaan hebt

    Comment


    #78


    Tent:120x120x200
    lamp:
    4x 2700k ledbalken(55w per balk)
    4x 3000/4000k ledbalken(60w per balk)
    hoogte lamp:20cm
    Ontkiemen: 2a3 dagen
    Groei:dag 49
    Bloei:dag 22
    Temp:22 a 26 graden
    lv:35a42%
    Soorten:
    4x Amnesia lemon
    3x Hawaiian snow
    2x Gelato
    voeding:
    Plagron

    Power roots 1ML/L
    Terra bloom 3ML/L
    Enzymen 1ML/L
    BAC
    Sillicum 0,3ML/L (1x per week)
    Cal/mag 0,1ML/L(1xper week)

    Water: Hawaiian snow 500/1000ML per dag
    Amnesia lemon en gelato 750/1000ML per dag

    Goedeavond peepz
    Het gaat lekker in de indoor garden....
    week 3 zit er alweer op en de dames gaan alweer week 4 in.

    al begint er hier en daar een gele kleur doorheen te komen ik denk ik iets te zuinig ben geweest met voeden, Of een lichte p tekort omdat sommige steeltjes paars worden en de dames steeds meer blad aan het afgooien zijn onderaan.

    Verder is er weinig verschil met groeien van de toppen ze gaan gewoon door zoals vorige week ik heb er een paar flinke toppen tussen staan vind ik zelf de Amnesia lemon doet het heel goed na mijn mening.

    De Hawaiian begint nu ook steeds meer topvorming te krijgen kan zijn dat die wat langzamer gaat die moet ook 3 tot 4 weken langer als de rest.

    ik ga vanaf volgende week de gelato green sensation geven en hoop dat die nog wel flink doorgroeien die vallen een beetje tegen vind ik zelf. Die hoeven nog maar 5 weken.

    Ik zal ook snel een net of iets dergelijks moeten gebruiken sommige toppen zijn al aan het hangen moet ze eigenlijk op hun plekske houden ze beginnen tegen andere toppen te hangen.

    Dat was ie weer volgens mij ik zeg iedereen een Fijne dag
    Greetzzz Weske

    20200607_195950.jpg 20200607_195934.jpg 20200607_195902.jpg 20200607_200501.jpg 20200607_200646.jpg 20200607_200252.jpg 20200607_200342.jpg 20200607_200624.jpg 20200607_200131.jpg 20200607_200229.jpg 20200607_200158.jpg 20200607_200430.jpg 20200607_200100.jpg 20200607_200047.jpg 20200607_200430.jpg
    Attached Files
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Nice Rreppel toppertje!!
      daar heb ik wat aan ik zal er eens voor kijken want niet elke top zal ondersteuning nodig hebben

    • Spacende Hollander
      Spacende Hollander commented
      Editing a comment
      Weske, wat ziet dit er fantastisch uit zeg. Wat een toppen, kijk eens hoe lang!

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja echt he tomaten dankjewell

    #79
    Ik vind die gelato er anders wel OK uit zien niks op aan te merken misschien niet even groot als die amnesia maar die gaan ook nog zwaar groeien ze hebben, allemaal nog wel wat te gaan.
    Ikzelf zit nu morgen begin week 3 bloei en juist eerste dosis GS gegeven minimaal.
    Ik zou de amnee ook GS geven die zal da ook wel best smaken die zal wel wat opsouperen van drank niet?
    Mooi bezig verder makker.
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Yoo Ganja opzich heeft de amnesia ook wel flink wat trichies hoor zeker op de kleinere bladeren.

      Ja zijn echte knuppels aan het worden man de hoofdtoppen zijn 25 tot 28 cm groot al en 5 cm dik had foto's van gemaakt maar niet geupload

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Ik had dat met de premium bv, veel trichomen in vergelijking te de ssh. Alleen die van de ssh kwamen pas later echt goed door en toen ging juist de pd flink aanzwellen.

      Ja die gaan echt lekker heb de fotos gezien Super.

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ik hoop het ganja das wel soortje waar ik me zinnen op gezet heb de hawaiian

    #80
    Hey Weske, ziet er weer goed uit! Heb je al eerdere ervaringen met die GS en maakt het echt veel verschil in groei qua toppen? Ik vind t namelijk een duur fleske.
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Hey italbri dankjewell

      Ja heb er al ervaring mee maar te vroeg toevoegen is ook niet goed, de gs is eigenlijk maar voor 1 week het is een booster en geen normale voeding zodoende ik die niet teveel en te lang gebruik.
      Ja klopt is zeker best duur maar omdat je de gs eigenlijk maar 1 week gebruikt vallen de kosten opzich ook wel mee je kan meerdere rondes doen met 1 fles

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      ah vandaar, ik kijk mee, dat die toppen maar groot en dik mogen worden!

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja ik hoop het wel

    #81
    Ziet er zalig uit! Wat zou je veranderd hebben bij de vorige keren , of wat zou het succes nu bepaald hebben ivm de vorige? Altijd benieuwd , of zijn het vele kleine dingetjes samen ?n.b. Vorige verslagen niet gezien denk ik... ga ook gs beginne gebruiken , jij hebt tot nu toe nog geen toegevoegd he ? Zal alles nog es goed bekijken . En pk 13/14 langs de kant zetten voorlopig...
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Mja, zijn wel de leukere 'problemen' he

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Als je twee gebruikt, trekken ze minder hard.

      En ja, ik heb ze, maar met scrog niet vaak nodig.

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja dat klopt wel takketoelli maar toch best schrikken ineenkeer in midden alles weg is je zeker 45 min bezig bent te binden

    #82
    Ziet er mooi uit weske!!
    zullen mooie toppen worden . Welke week gebruik je gss bij een 9week soortje?
    Ik ben nog een paar dagen met groei bezig en eentje nog even verpotten dan overschakeling!

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Jawel dat zou wel heerlijk zijn man ik heb even week zaterdaf zondag vrij oneven week donderdag en zondag vrij die oneven week is zwaar kut man

    • Waldpiek
      Waldpiek commented
      Editing a comment
      En altijd dezelfde tijden? Ik heb nu 3 dagdiensten gehad. Nu kleintje weekend zoals we dat noemen. Morgen de nacht in. Vanavond Sativa tijd!!

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Nee ene x begin ik pas half 3 snachts ofzo wel zowizo pas na 12 uur snachts haha jaa hier is elke dag sativa tijd man ik zou zeggen geniet er van je welverdiende weekend

    #83
    En deze dan!?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Hey reppel ik zal zo eens fotos maken dan zie je wat ik bedoel met deze zou ik het niet redden denk ik maar ook deze zijn wel handig om te hebben voor de zekerheid.

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Als je bij tuinadvies.be besteld voor 35 eur ,kreeg ik deze cadeau.. 20 stuks . nestkastjes gekocht mooi materiaal hoor!
      Last edited by Wesley pipes; 10 June 2020, 14:38.

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Beetje duur soms, goed vergelijken, maar ook al zaken besteld.

    #84
    Nog leven hier?

    Comment


    • 420growersensi
      420growersensi commented
      Editing a comment
      Misschien is die erg druk ik heb ook al even niet gepost ga ik vnv is doen

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Ja man druk druk sorry

    #85

    De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

    Comment


      #86


      Tent:120x120x200
      lamp:
      4x 2700k ledbalken(55w per balk)
      4x 3000/4000k ledbalken(60w per balk)
      hoogte lamp:20cm
      Ontkiemen: 2a3 dagen
      Groei:dag 49
      Bloei:dag 42
      Temp:22a 26 graden
      lv:35a42%
      Soorten:
      4x Amnesia lemon
      3x Hawaiian snow
      2x Gelato
      voeding:
      Plagron

      Power roots 1ML/L
      Terra bloom 3ML/L
      Enzymen 1ML/L
      BAC
      Sillicum 0,3ML/L (1x per week)
      Cal/mag 0,1ML/L(1xper week)

      Water: Hawaiian snow 500/1000ML per dag
      Amnesia lemon en gelato 750/1000ML per dag

      Goedeavond peepz
      Sorry beetje druk weer aan deze kant daarom ook nu geen uitgebreid verslag.

      het gaat nog steeds lekker door op de Hawaiian snow na die gaat er wss ook eerder uit.
      ik heb wel ergens weer verkeerd gerekend ik heb hier op mijn bord 1e dag bloei 16/5 staan wat betekend ze nu 6 weken zijn wat ook wel kan kloppen de gelato hoeft ook niet lang meer begint paars en geel te worden echte herfstkleuren de meeste trichomen worden of zijn milky maar ik ga deze ronde voor toch wat meer amber trichomen de gelato moet toch nog 2 a 3 weken voor ze omgaann

      De amnesia zal mijn gaan redden deze ronde denk ik die heeft een paar flinke grote toppen die goed vol zitten.
      Ze worden wel wat geel ik denk te zuinig met voeding of toch die cal/mag ik heb werkelijk geen idee maar als niet erger word maak ik me er ook niet druk om.

      Zoals ik al zei gaat de Hawaiian snow niet helemaal lekker of op zn minst 1a 2 niet 1 vind ik nog wel redelijk.
      ze hebben ook een aparte geur bij zich die ik niet thuis kan brengen maarja zal aan mij liggen.

      Ik zal vdweek even goede update plaatsen als ik wat meer tijd heb.

      ik heb vorige week met me goed gedrag een nieuwe afzuiger van gtools besteld alleen toen die thuis kwam schrok ik me wel rot hoe groot die was(op 100% zuigt die 800m3 weg)
      ook zijn de aansluitingen 160mm waardoor ik slangen moet aanpassen of verloopstukken moet plaatsen

      Dat was ie weer volgens mij ik zeg iedereen een Fijne dag
      Greetzzz Weske

      20200627_195739.jpg 20200627_195725.jpg 20200627_195802.jpg 20200627_195856.jpg 20200627_195846.jpg 20200627_195837.jpg 20200627_195829.jpg 20200627_195815.jpg
      Attached Files
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        fwieuw maat die zien er fucking goed uit.
        Die toppen die zijn serieuze knallers steek binnenkort dat vuurwerk maar aan hahaha

      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Echt joekels van toppen, het water staat mij in de mond als ik er alleen maar naar kijk welke foto is de gelato?

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Greyvol best wel he vind ze zelf ook echt mooi
        Jamzieman haha de amnesia moet nog 4 a 5 weken over 2 a 3 weken gaat de gelato om
        Al moet ik zeggen de gelato toch kleine toppen heeft dan ik had verwacht wel veel compacter als de haze.

        Italbri de laatste foto van de top zeg maar en van de hele tent is vooraan midden en rechts de gelato

      #87


      Unknown.jpeg
      Keep it green !!
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Jaa geen idee man ik denk omdat de fim deze keer niet gelukt is ik een hele dikke top krijg en de rest wat minder is de dikke top nu is normaal over meerdere toppen verdeeld zeg maar als je me snapt

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        als

      #88
      Hmm lijkt wel of je verborgen talenten hebt als BDSM meester die meiden hangen lekker in de touwen
      heerlijk toch als de stengels te “dun “ zijn

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Hahaha zowizoo!!!

        Nu zijn het er nog meer het is net een touwtjestrekken kraam van de kermis.

        Ja nu zijn sommige niet te dun vanwege de toppen maar echt dun gewoon van zichzelf

      #89


      Tent:120x120x200
      lamp:
      4x 2700k ledbalken(55w per balk)
      4x 3000/4000k ledbalken(60w per balk)
      hoogte lamp:20cm
      Ontkiemen: 2a3 dagen
      Groei:dag 49
      Bloei:dag 42
      Temp:22a 26 graden
      lv:35a42%
      Soorten:
      4x Amnesia lemon
      3x Hawaiian snow
      2x Gelato
      voeding:
      Plagron

      Power roots 1ML/L
      Terra bloom 3ML/L
      Enzymen 1ML/L
      BAC
      Sillicum 0,3ML/L (1x per week)
      Cal/mag 0,1ML/L(1xper week)

      Water: Hawaiian snow 500/1000ML per dag
      Amnesia lemon en gelato 750/1000ML per dag

      Goedeavond peepz
      IMG-20200708-WA0003.jpg IMG-20200708-WA0001.jpg IMG-20200708-WA0006.jpg 20200708_201759.jpg 20200708_201554.jpg 20200708_201607.jpg 20200708_201526.jpg 20200708_201708.jpg 20200708_201726.jpg 20200708_201651.jpg 20200708_201540.jpg 20200708_201625.jpg 20200708_201651.jpg
      Attached Files
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Duidelijk te weinig jojos!

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        MM jouw gelato ziet er een pak beter uit kwa topvorming als de mijne,die van mij heeft een pak meer blad in de hoofdcola.
        Ze zien er weer geweldig uit man die meiden.Straight to moon.

      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Vandaag de laatste gelato geknipt wat een teringwerk zeg bah bah beter houd ik het bij haze stuk makkenlijker knippen haha....
        Dankjewell Jamzieman aankomende weekend of week erop gaan de haze om nog even kijken hoe en wat

      #90
      Ha ha niet lullen maar gewoon die toppen om de oren knallen Wat een monsters man !



      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Weske
        Weske commented
        Editing a comment
        Compensatie van vorige rondes haha

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Je krijgt wat je verdiend!!

      • Gijsch
        Gijsch commented
        Editing a comment
        Wat een enorme apparaten! Ben benieuwd naar het droge gewicht!
    Bezig...
    X