Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10 x big bud en cannavoeding via blumat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    10 x big bud en cannavoeding via blumat

    Korting op 420shop
    Hallo.
    ik ga mijn kweekverslag hier verderzetten.
    De geschiedenis van dit kweekverslag was eigenlijk begonnen met een bericht in het bladprobleemforum,en omdat ik daar dan bijna elke dag de stand van zaken meedeelde werd het eigenlijk een kweekverslag.
    de geschiedenis voorafgaand van dit kweekverslag kan je hieronder op de link terugvinden.

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ing-bladpunten



    #2
    Gisterenavond heb ik de planten gediefd en ben ik ook overgeschakeld van groei naar bloeivoeding

    voor het dieven 20200318_203627.jpg 20200317_231455.jpg


    na het dieven
    20200318_213614.jpg 20200318_213637.jpg 20200318_213844.jpg 20200318_214056.jpgook een heel mooi groot blad er tussen gevonden

    20200319_151317.jpg
    Attached Files
    Last edited by smoked bud; 19 March 2020, 15:30.

    Comment


      #3
      Top ziet er goed uit
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #4
        inderdaad

        Comment


          #5
          Fototje van vandaag.
          ze staan er nog fier bij

          20200319_190033.jpg

          Comment


            #6
            Als dat geen blowen word
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


            • smoked bud
              smoked bud commented
              Editing a comment
              Ja en ik ga er grotendeels hasj van maken want ik rook 4/5 hasj maar er valt moeilijk aan te geraken

            #7
            Vandaag bij vrienden weesten kijken nadat ze belden om te denken dat de plantjes in bloei stonden.
            en effectief zijn ze al aan het bloeien
            is dit normaal?
            ze zijn nu3weken en 1dag.
            ze zijn nog maar een 15cm groot.
            1 enkel pantje links op de foto die is 24cm.maar dat was ook het grootste zaadje en die was ook het eerst ontkiemd en altijd al groter dan de rest.
            gaan deze nog groeien?nu ze aan het bloeien zijn.
            indien niet dan zou dit denkik wel een heel zwakke kweek worden denkik...
            20200320_204555.jpg 20200320_204632.jpg 20200320_204616.jpg

            Comment


            • kelderkastje
              kelderkastje commented
              Editing a comment
              Dat lijkt me geen bloei, dat worden in twee dagen mooie blaadjes.

              En al is het bloei, als ze goed verzorgd worden, groeien ook dan nog een week of twee door.

            #8
            Welke zijn het ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #9
              Autoflowers las ik net ergens dus zou goed kunnen dat ze gaan bloeien.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


                #10
                Het is super bud auto
                het is echt wel bloei hoor
                Er staan allemaal witte haartjes op.hopelijk groeien ze nog goed door.ze geven nu nog steeds gewoon een heeeel klein beetje groeivoeding,wortelstimulator en cannazym.
                zouden ze niet beter dan ook een heel klein beetje bloeivoeding beginnen bijgeven?

                Comment


                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Nee pas bij echte pruikjes ga je over op bloeivoeding.

                #11
                En die van mij zijn eergisteren gediefd en zijn op 2dagen de hoogte in geschoten 10cm
                heb direct de lamp ook 10cm honger moeten hangen.
                ik dacht ze zijn serieux gediefd.die gaan weekje stress hebben maar in tegendeel.
                Ervoor groeden ze 1-2 cm per dag en nu plots 10cm op 2dagen
                nu mogen ze wel stoppen.tent is nu 90cm hoog gevuld.

                Comment


                  #12
                  Ondertussen denk ik te weten wat het probleem is bij de afjes van mijn vrienden.
                  ben vandaag gaan kijken en nog niet veel verandering vergeleken met gisteren.ik heb wel gezien dat er 4 plantjes zijn waarvan het 1puntsblad vergeeld zijn en zelfs nog een ander plantje begint het 3puntsblad ook al.aangezien ze nog onnozel klein zijn en er overal voldoende licht aankomt weet ik zeker dat het niet is omdat die licht tekort zouden komen.ik heb eens rondgelezen en volgens mij is het een stikstoftekort...
                  ik heb direct de voeding verhoogd naar de normale hoeveelheid volgens het canna kweekschema...
                  tot nu toe gaven ze de helft van alles en vannaf nu heb ik gezegd de normale dosis te geven.ook omdat ik vind dat de groei precies is stilgevallen.ze hebben nog nergens gele bladpuntjes dus een voedingsteveel was het dus zeker niet.nu de komende dagen in de gaten houden of er geen gele bladpuntjes komen.indien wel dan de voeding 1/4 terugschroeven.
                  de ph staat daar al een tijd stabiel op 6.3.
                  de ec waarde van het water stond op 1.0 en nu met meer voeding op 1.3
                  ik heb een bodemstaal genomen en gedemineraliseerd water bij gedaan.de ph op 7 gebracht... en ik heb gezegd dat het een uurtje of 2 moet weken en soms geroerd worden en dat ze daar deze avond eens de ec en ph van moeten doorsturen.
                  deze zal ik ook deze avond ergens of morgenvroeg hier posten.
                  verder denkik wel dat ze mooi groen staan maar ook paarse bladsteeltjes hebben.ik hoop dat mijn theorie en handelingen van vandaag een beetje kloppen.
                  enige tips en meningen zijn zeker welkom.
                  grtzzz 20200321_204124.jpg 20200321_204210.jpg 20200321_204151.jpg 20200321_204234.jpg

                  Comment


                    #13
                    Na 1uur hebben ze het al gefilterd ma kom
                    de ph was 7.3 en de ec was 0.6

                    mss moest de voeding niet omhoog maar de ph naar beneden....

                    wat zou ik zeggen tegen hen?

                    1.doen zoals afgesproken en voeding volgens schema en ph behouden van 6.3 in hun vat?

                    of 2. terug de helft van de voeding volgens schema en een week voeding geven met nog een lagere ph van bv 5.8 ofzo?

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      5.8 is niet goed op aarde dus dat is zeker geen optie.

                    #14
                    Nee maar het zou zijn omdat ze al een tijd lang voedingswater van 6.3 geven en omdat de aarde nog steeds 7.3 is.
                    daarom denkik als ze 0.5 minder geven dat die in de aarde ook zou zakken van 7.3 naar 6.8 ...
                    of ben ik mis?

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Ja daar zit je mis, zo werkt de pH schaal niet, die is logaritmisch

                    • smoked bud
                      smoked bud commented
                      Editing a comment
                      Q ik heb dat opgezocht maar dat gaat men petje teboven zelle xD

                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Ghehe...bij een lineaire grafiek kun je wel het gemiddelde nemen. Dat is een rechte lijn.
                      Een logaritmische grafiek loopt met een kromming. Bijv een vloeistof met 1 pH minder is 10x zo zuur. Het loopt veel sneller op, of af.
                      Nja, veel duidelijker kan ik het niet maken, ik ben geen onderwijzer eh

                    #15
                    Effe een update.
                    er gaan precies veel hoofdtoppen zijn
                    volgens mij verder geen problemen.enkel dat bij ieder blad de tandjes heel erg gekarteld naar boven staan (duidelijk op laatste foto)maar denk niet dat dat een probleem is.. of wel?
                    grtzzz
                    20200324_205433.jpg 20200324_205501.jpg 20200324_205520.jpg 20200324_205612.jpg
                    Attached Files

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Jawel. Dat betekent dat het te warm is.

                    • smoked bud
                      smoked bud commented
                      Editing a comment
                      Ja ik heb onlangs op de clima fan een buis van 5meter die direct tot buiten gaat gestoken want die kwam gewoon in de ruimte waar de tent staat uit maar het begon daar vochtig te worden.het is nu in de tent boven het bladerdek max 24.9 graden.zou het kunnen dat ze niet genoeg verse lucht aangezogen krijgt? Nadat ik er 5meter flexibele uitlaat opgestoken heb...

                    • GreenFuture
                      GreenFuture commented
                      Editing a comment
                      zelf ben ik pas begonnen met een kweekje dus ik weet nog niet zo heel veel.. wat ik wel weet is dat hoe langer de slang op je afzuiger hoe meer kracht de moter nodig heeft om te kunnen afzuigen zelfde geld voor een air conditioner daar mag je ook niet een al te lange slang aan vast maken want dit kan problemen geven met de motor,
                      meschien door de 5 meter lange slang zuig je minder af ?
                  Bezig...
                  X