Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2X Critical XXL 2X Blackberry Gum onder MARS TSL2000 300W (SCROG)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: 2X Critical XXL 2X Blackberry Gum onder MARS TSL2000 300W (SCROG)

    Korting op 420shop
    Goedemiddag allemaal....

    20-03-2020e 300W erbij hangen... Ik wil weten of ik de opbrengst per Watt kan verhogen t.o.v. de vorige ronde
    Last edited by Voor het eerst; 25 March 2020, 15:59.
    Lopend Verslag

    #2
    Heb je Ss al eens gebeld of gemailed om te vragen of dat mogelijk is, die verwisseling ?
    Dat een zaadbank dat doet lijkt me sterk.
    Das niet wat zakjes in een koektrommel eh
    Lijkt me dan waarschijnlijker dat je ze zelf verwisseld hebt ;!
    We zullen zien.
    Succes!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Niet gebeld... wel gemaild. Inmiddels ook reactie ontvangen. Ze sluiten het niet geheel uit omdat de bestellingen handmatig verpakt worden. Ze achten de kans wel zeer klein.

    • SweetMango
      SweetMango commented
      Editing a comment
      QnQ nog steeds zulke erge hermas? Dacht dat het de laaste tijd wel mee viel. Weet dat 5 jaar geleden echt drama was.

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Volgens de online kweekverslagen komt het nog steeds voor bij diverse soortjes.

    #3
    Succes

    Comment


      #4
      Succes Chef, kijk weer mee op de achtergrond
      sigpic

      Comment


        #5
        Succes man!
        Ad usum proprium!

        Comment


          #6
          Deze ronde begint al langzamer dan ik gewend ben. Dat komt wellicht doordat ik nu ontkiem in 1 liter potjes zonder verlichting (en dus zonder warmte) en de zaden zijn natuurlijk ook al weer 3 maanden ouder. Volgende zaden toch maar in de koelkast bewaren... Orige ronde met zelfde zaden gepoot op 21/12 allemaal boven op 24/12. Deze zaden gepoot op 20/03...25/03 nog geen teken van leven
          Lopend Verslag

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Omdat ik het toch zeker wilde weten even de zaden voorzichtig iets uitgegraven.... De Powerplant (oorspronkelijk gepoot als BG) is niet ontkiemt (nu maar in koffiefilter gelegd om te zien of hij nog wat gaat doen maar denk zelf van niet.. De Critical wel ontkiemd, de Blackberry's (oorspronkelijk PP) ook. Ik heb al vast mijn laatste zaadje (Critical XXL) in een filter gelegd. Dus ik vermoed dat dit een ronde word met 2 Blackberry en 2 Critical (waarvan er dan 1 5 dagen achterloopt maar dat komt denk ik wel goed.) Deze maar ff in het aquarium opkweken... gaat vaak toch wat sneller.

          #7
          Ik zou graag de titel wijzigen daar er nu dus geen sprake meer is van een herhaling. Voorgestelde titel:

          2X Critical XXL 2X Blackberry Gum onder MARS TSL2000 300W (SCROG)

          Lopend Verslag

          Comment


            #8
            Op zich is 3 maanden niks hoor dat zou geen rol moeten spelen.. Dat ze maar mogen ontkiemen!
            Je kan trouwens de titel zelf ook aanpassen, eerste post bewerken kan je de titel aanpassen.
            Ad usum proprium!

            Comment


            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Dat heb ik dus al meerdere keren geprobeerd en tot op heden is me dat nog nooit gelukt. Die 3 maanden lijken mij ook geen probleem maar wellicht dat de droogte (62%) een probleem is tijdens het bewaren

            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Hmm misschien kan men geen titel meer aanpassen? Zal even checken dadelijk op een eigen draadje. Vraag anders aan JD of Q of zij dat willen doen.

              62% en droogte... Is best wel hoog ja.
              Ik bewaar ze ook in me koelkast, koel, donker en lage rlv.

            #9
            Kleine update... eerste 2 zijn boven, 3e is enigszins zichtbaar. De vierde loopt 5 dagen achter dus zou me verbazen als ik die al had gezien.
            Lopend Verslag

            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              gaat de goede kant op

            • Pyroman420
              Pyroman420 commented
              Editing a comment
              Altijd weer spannend

            #10
            Helaas... de powerplant is niet opgekomen. Ik heb nu dus 3 zaailingen boven de grond. Dus het wordt een rondje met 3 plantjes totdat het zaad van seedstockers binnen is. Dan zet ik er daar 4 van en deze zet ik dan wel ergens buiten neer.
            We gaan dus verder met 2x Blackberry en 1 x critical. Afhankelijk van hoe snel ze zijn bij seedstockers zal ik dus OF een scrog met slechts 3 plantjes starten OF een gelijktijdige binnen/buitenkweek draaien. Dan gaat dit verslag dus naar de buitenkweek en start ik een nieuwe met Amnesia en Cookies and Cream. Ach heb voorlopig meer dan genoeg voorraad denk ik zo dus hoef me ook niet echt te haasten. Ik denk dat ik zelfs met de purple haze nog niet klaar ben voordat deze ronde ten einde komt (nog kleine 90 gram liggen). Ik hou jullie op de hoogte
            Lopend Verslag

            Comment


              #11
              Realiseer u wel dat het risico groter wordt op die manier. Als iemand de flikken op de hoogte brengt van uw buitenkweekje dan willen ze allicht ook wel eens binnen rondneuzen.
              En dat zouden we allemaal zonde vinden.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

              Comment


              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Dat zou leuk zijn maar als je gras geeft roken ze het volgens mij nog op

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Psies, dat maakt niks uit.
                Als je ziet dat zelfs hier op het forum weken voor de oogst al topjes geknipt worden, gedroogd in de oven of op de kachel en dan nog roepen dat het zo fantastisch is.

              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Eerlijk gezegd denk ik dat dat alleen bij de eerste ronde gebeurd... Als je eenmaal het verschil hebt geproefd tussen degelijk gecureerde wiet en de te vroeg geoogste, te snel gedroogde en vooral niet gecureerde wiet dan doe je dat niet nog een keer. Ik heb toevallig vanmorgen 3 topjes afgeknipt (elke soort 1). Deze hangen nu te drogen zodat ik over een paar weken het verschil kan proeven met betrekking tot het moment van oogsten

              #12
              Lopend Verslag

              Comment


              • Voor het eerst
                Voor het eerst commented
                Editing a comment
                Een extra deur erin zodat ik wat makkelijker bij de achterste kan komen, verder niets spannends

              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                ok succes er mee !!

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Even knutselen en weer gaan! Zodra je weer een nieuwe verslag start kom ik graag weer met je meekijken

              #13
              Zal hopelijk niet al te lang duren
              Lopend Verslag

              Comment

              Bezig...
              X