Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona-kweek CherryPirate | LSD auto, Jack Herer auto, Blueberry auto & Glue Gelato

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Update 5: The Green Inferno
    4.jpg 3.jpg 6.jpg 2.jpg

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGG GHHHHHHHHHHHHH YE LANDLUBBERS!! Wat ruikt het hier HEERLIJK in de tent De dames zijn allemaal in bloei! De 3 kleinste tonen echt al mooie witte pistils en 2 van de 4 grote dames beginnen ook net pistils aan te maken, en de andere 2 hebben er al! Z A L I G!!!! Deze kweekt loop alles echt belachelijk gemakkelijk. Alleen heb ik helaas de LST een beetje verwaarloosd omdat ik nu van die staaldraad met van die dunne groene plastic rond had, en ik heb er al per ongeluk 2 dames mee onthoofd, dus morgen even naar Brico toe en van die mooie dikke plantenkabels aanschaffen. Ze schieten echt gewoon met de minuut!

    Ze hebben ongeveer exact 5 weken in gegroeid, en nu begint de volgende (en leukste ) fase! Ze zijn nu al even groot als de vorige dames, en dan moeten ze nog aan hun stretch beginnen! Alles gaat tot nu toe super! Geen vieze muggen, geen voedingstekorten, gewoon lekker chill voeden als ze dorst hebben, en als ze gewoon willen drinken geef ik ze wat afgezuurd water. Voor de volgende kweek schaf ik toch wel pH- aan want dat citroenzuur kan wel irritant zijn om correct af te meten, We doen het ook weer eventjes met de ghetto fan want die van Secret Jardin heeft zichzelf gisternacht opgeblazen. Dat was wel eventjes schrikken, maar gelukkig was er geen rook ofzo. Gewoon meteen de stekker uit de kattenkop en eventjes gewacht om de ventilator te vervangen. Een beetje een gek gezicht, maar het zal eventjes moeten

    Nu is het afwachten tot ze gedaan hebben met hun eindstretch en dan overschakelen op bloeivoeding. Ik geef nu 3.5 ml Grow van Plagron Terra, ik ben begonnen met 1ml, en dan met elke voedingsbeurt opgebouwd met 1ml, en 3.5ml lijkt the ticket te zijn. Ik geef ook 1ml pure zym, 1ml green sensations en 1ml power roots bij elke voedingsbeurt, en power roots ook gewoon bij het watergeven. Is het beter om af te bouwen of kan je ook gewoon meteen omschakelen naar bloeivoeding?

    Voor de rest is het allemaal chill bij huize Cherry. Door dat kutvirus wordt de menselijke dame wordt hard gemist hier, dus vullen de groene dames tijdelijk de leegte op (en binenkort ook mijn longen lol) maar gelukkig is iedereen in mijn familie uit de klauwen van COVID gebleven, dus toch wel positief. Ik kijk er naar uit om jullie terug te kunnen updaten! Dit is en blijft echt gewoon de coolste hobby
    Attached Files
    Stay blessed, never stressed

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Mooi dames heb je daar
      En ja je kan gerust direct overgaan op bloeivoeding.

    #17
    4.jpg 3.jpg 2.jpg 1.jpg 5.jpg
    Update 6: Roid rage

    YAAAAAAHAAAAAHAAAAAAAARGHHHGHGHGH Mateys! Ik snap niet what the fuck ik met de dames heb gedaan maar ik deed deze morgen de tent open en BAM, een hele tent vol gewoon! Ze zijn allemaal enorm omhoog geschoten dus ik ben een beetje inventief moeten zijn met de LST toe te passen. De volgende voedingsbeurt krijgen ze voor het eerst bloeivoeding en dan zien we hoe het verder gaat! De vervangingsventilator is ook ondertussen onderweg dus ik ben bijna van de ghetto setup af. Ik knip ook alle dode/verkleurde bladeren af en soms hier en daar eens een groot blad dat licht blokkeerd, maar voor de rest laat ik ze met rust en probeer ik voor zoveel mogelijk lichtpenetratie te zorgen. Ik heb ook besloten om de SpectraBox te verkopen want mijn ogen zijn op een quantum LEDboard van Kingbrite gevallen. Voor de rest loopt het chill, het is constant 25.5 graden in de tent en 55% LV, af en toe eens een leeg geel blad lostrekken bij elke dame en voor de rest gewoon lekker laten schieten!
    Stay blessed, never stressed

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Geen blad wegKNIPPEN, losjes aan trekken en anders laten zitten.

    • CherryPirate
      CherryPirate commented
      Editing a comment
      Ik heb redelijk vaak gelezen dat hier en daar een blad wegsnijden niet zo erg is als je niet meer dan 2-3 per keer in totaal verwijderd, en ik laat er ook altijd verschillende dagen tussen zodat ik zeker ben dat ik hun groei/bloei niet stunt. Die vergeelde bladeren kom ik niet aan tot ik weet dat de plant er geen nut meer voor heeft dus hopelijk komt alles okay, en zo niet dan is het een leerervaring

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Met knippen veroorzaak je wonden, met knakken stoot de plant het blad zelf af zonder die wond.

    #18
    Ah shit, here we go again

    ahshit.jpg

    vergeling 1.jpg vergeling 2.jpg vergeling 3.jpg vergeling 4.jpg

    Tot zover bleef het groen in de tent, maar bij de drie kleine dames merk ik dat ze zijn beginnen vergelen, maar gelukkig blijven de 4 grootste lekker groen! Ik heb ze gisteren hun eerste dosis bloeivoeding gegeven (3ml op 1L water), dus vroeg ik me af of het waard zou zijn om misschien CalMag aan te schaffen mochten ze toch problemen krijgen verder. Ik veronderstel dat het komt omdat ik ietsje te laat heb overgeschakeld op bloeivoeding. Wat raden jullie aan?

    En niet te gemeen zoals bij Yuno want anders word ik ook boos en verlaat ik ook het forum
    Attached Files
    Stay blessed, never stressed

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Je kan ph-groei salpeterzuur gebruiken, dat is stikstof, vang je dat tekort iets op in de bloei.

    • CherryPirate
      CherryPirate commented
      Editing a comment
      Hey Rreppell! Waar zou ik zoiets kunnen verkrijgen en hoe geef ik het aan de dames?

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Bij de growshop of internet.

      Gewoon, als pH min.
      Als je je water afzuurd.

    #19
    Krijgen die bladeren wel licht??
    je zit al in de bloei de plant gooit ook bladeren weg die geen licht bereiken en ze dus weinig tot niks aan heeft.
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • CherryPirate
      CherryPirate commented
      Editing a comment
      Daar zeg je al zoiets, ze staan inderdaad superlaag op de plant! Ik had er gisteren ook iets over gelezen dat als ze geen licht krijgen dat de plant ze dan ook niet meer gebruikt, maar dat was na een paar jointjes dus mijn interpretatievermogen stond zowat op nul hahahahaha. Dan laat ik het eventjes zo!

    • Weske
      Weske commented
      Editing a comment
      Nee dat klopt echt zo mijn planten zijn ook langzaam aan hun bladeren onderin aan het afgooien
Bezig...
X