Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x super silver haze 1x lemon skunk binnen The Greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x super silver haze 1x lemon skunk binnen The Greenhouse

    Korting op 420shop
    sinds kort ben ik begonnen met kweken eerst heb ik ze laten ontkiemen in vochtige watten toen heb ik ze in de grond gedaan en onder lampen gezet kijk maar foto's en reacties beneden a.u.b


    (lamp)








    (oude pot)


    (oude pot)


    (super silver haze na verpotten)


    (lemon skunk na verpotten me kapot blaadje)


    (kweek hokje)


    lemonskunk gaat erg goed


    deze gaat ben ik bang dood wat kan ik ier aan doen?

    daarna heb ik ze in onbemeste speciale zaadjes grond geplant toen gingen ze snel groeien binnen enkele dagen waren ze 3cm groot.
    ik heb er op het moment 2 spaarlampen boven hangen 1 van 18 watt en 1 van 12 watt.
    de super silver haze zit in de ijzeren pot en de lemon skunk in het rode glas nu begint de super silver haze een beetje slap te hangen zie foto's komt dit door over of onderwatering?
    oke dat probleem is opgelost heb ze nu verpot naar potten met gaatjes en extra aarde er in gedaan en sterkere SL's gekocht (zie foto's)

    het gaat echter wel slechter met de super silver haze die hangt nu nog slapper komt denk ik door het verpotten

    ik zal regelmatig foto's en info uploaden

    gr bob
    Last edited by bobclees; 29 November 2010, 12:34.

    #2
    Re: 1x super silver haze 1x lemon skunk binnen The Greenhouse

    Ze strekken omdat ze opzoek zijn naar bruikbaar licht. SL hangt er waarschijnlijk te ver vandaan . Mag op 5 cm van je plantje. Slap hangen is overbewatering. Die rode glazen pot zal zeker geen gaten onderin hebben en laat licht door. Nattigheid en licht daar houden je wortels niet van.

    Comment


      #3
      Re: 1x super silver haze 1x lemon skunk binnen The Greenhouse

      die in het rode potje gaat juist goed. sl's hangen er 5 cm boven meschien zelfs minder ik zal dan maar snel over potten naar grote potten met gaten dit is wel zo verstandig of niet?
      kan ik ze dan gelijk in de bemeste aarde stoppen of moet ik hier mee wachten het ijzeren potje zitten ook geen gaten in dus ik zal ze overpotten of er gaten in maken denk het eerste.

      Comment


        #4
        Re: 1x super silver haze 1x lemon skunk binnen The Greenhouse

        bemeste aarde kunnen ze nog niet aan. Zeker wel gaten in je potten maken of overpotten cannabis houd niet van natte voeten.

        Comment


          #5
          Re: 1x super silver haze 1x lemon skunk binnen The Greenhouse

          oke wat voor aarde kan ik dan het beste gebruiken de onbemeste is op namelijk en pak liever nieuwe aarde omdat deze nat is en de meeste voedingstoffen al zijn opgenomen.
          kan ik gewoon stek aarde gebruiken die universele?
          zal ik ze gelijk in grote potten of beter eerst kleintjes?

          mvg bob

          Comment


            #6
            Re: 1x super silver haze 1x lemon skunk binnen The Greenhouse

            nou ik heb ze beide verpot naar potten met gaten onder in alleen is het een beetje fout gegaan bij de lemon skunk er is namelijk een stukje van het grote blaadje afgescheurt zie foto:
            http://img718.imageshack.us/i/sam0226h.jpg/ (scheur in het blaadje)
            http://img171.imageshack.us/i/sam0224.jpg/ (supersilver haze hangt nog slapper)
            http://img227.imageshack.us/i/sam0228s.jpg/ (kweek hokje)

            denken jullie dat deze plantjes het nog gaan redden?

            mvg bob

            Comment


              #7
              Re: 1x super silver haze 1x lemon skunk binnen The Greenhouse

              Je kunt foto's ook hier uploaden.
              76543011.jpg
              Dan ziet iedereen ze in je topic, en hoeven ze niet elke keer 3 minuten te wachten tot imageshack eens zin heeft om ze te showen.

              Plantjes zijn erg gestrekt. Te weinig licht, en te nat. Potjes mag je ook best helemaal vol aarde doen.
              Als ze niet zo slungelig waren, hoefde je ze ook niet te spalken.

              Meer licht, meer grond, meer ventilatie, minder nat, spalkjes weg en dan kan het nog best wat worden.
              Last edited by QnQ; 23 November 2010, 13:22.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: 1x super silver haze 1x lemon skunk binnen The Greenhouse

                zal ik even doen
                Last edited by bobclees; 23 November 2010, 13:55.

                Comment


                  #9
                  Re: 1x super silver haze 1x lemon skunk binnen The Greenhouse

                  oke ik heb de spalkjes weg gehaalt en de potten vol met aarde gedaan en de foto's even goed geordend
                  zal ook even aan de ventilatie gaat werken heb nu 1 pc fan maar zal er snel nog 1 instaleren

                  Comment


                    #10
                    Re: 1x super silver haze 1x lemon skunk binnen The Greenhouse

                    ik heb foto's geupload zouden jullie kunnen kijken wat ik nu met die super silver haze moet doen want deze ziet er zeer slecht uit

                    mvg bob

                    Comment

                    Bezig...
                    X