Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Amazing haze amsterdam genetics.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Staat er buitengewoon goed bij.
    Netjes hoor.
    Maar je bent er nog niet.m, ze moeten nog een heel tijdje.
    Het beloofd wel wat. Als ze zo blijven komende weken ga je wel een pr zetten
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • TURTLEXX
      TURTLEXX commented
      Editing a comment
      Bedankt! We houden vol!

    #17
    Ga nog 2 a 3 keer water geven met voeding. Ben langzaam aan het afbouwen. Daarna spoelen
    Attached Files

    Comment


      #18
      Moet goed ruiken in je tent succes met de laatste fase, ziet er iig goed uit!

      Comment


        #19
        Lekker soortje van Amsterdam Genetics en de haze toppen zien er amazing uit
        Succes met de laatste loodjes
        Ad usum proprium!

        Comment


          #20
          Thx boys! Eindelijk een keertje geen spint, ik houdt jullie op de hoogte

          Comment


            #21
            Dat gaat een lekker rokertje worden

            De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

            Comment


              #22
              Hey boys, heb geoogst. Gruwelijke kwaliteit echt ongelofelijk. Helaas valt het gewicht mij we wat tegen 180gr droog helaas geen PR. Geloof er wel in dat HPS meer oplevert dan LED. Ga nu nieuwe ronden een Cooltube met 600w hps proberen. Word vervolgd! Volgende week een nieuw forum.

              Comment


                #23
                Jammer man, dat het wat minder is geworden dan je hoopte. Maar als je 180 gram Amazing haze van een gruwlijke kwaliteit hebt, dan ga ik je toch feliciteren .

                Veel rookplezier

                Er zit gewoon heel veel verschil in LED lampen. Nu vergelijk je LED met HPS op basis van 1 lamp.

                heb je trouwens niet wat vroeg geoogst? 2 weken geleden waren er nog heel veel witte bloeiharen en nu is je wiet al droog. Lijkt me wat rap?
                Mijn kweekverslagen:
                https://tinyurl.com/yxmrfs8w
                https://tinyurl.com/y69gjs6g

                Comment


                • Rickysticky
                  Rickysticky commented
                  Editing a comment
                  Let wel 240watt tegen 600? Dat zou wel wat verschil geven eh...

                #24
                Thx man, ik had misschien nog wel een weekje kunnen wachten maar ook de grote toppen waren voor 75% bruine haartjes dus het voelde goed om om te hakken.

                Comment


                  #25
                  Goed gedaan man! Geniet van de opbrengst dat word een leuke zomer

                  gr,
                  Ricky

                  Comment


                    #26
                    10-12 weken bloei geven ze op voor deze strain.
                    Ik denk dat je aan de vroege kant zat met oogsten daarom is het gewicht ook wat minder.
                    Gelukkig is het al wel een goed wietje geworden
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #27
                      Bedankt mannen! Hier een foto
                      Attached Files

                      Comment

                      Bezig...
                      X