Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek // nieuwe kweek //

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek // nieuwe kweek //

    Korting op 420shop
    Beste mensen

    Nu heb ik een tentje (1x1.12x2) En hier ga ik 5 25 liter potten in zetten met autoflowers, direct in de pot. ik schaf een luchtbevochtiger aan om 60-70% luchtvigtigheid te behouden als ze nog zaadlingen zijn.
    Ik weet alleen niet wat voor lamp ik wil aanschaffen. ik wil 500 gram per kweek proberen te halen hieruit van hoge kwalieteit. mijn budget voor een led lamp is 1000 euro en ik wil dat die minstens even krachtig is als een 600watt lamp. is dit mogelijk? zie ik dingen over het hoofd? overigens heb ik wel specialse autoflower voeiding gevonden en een hp+ en - en meter zodat ik de ph juist kan zetten voor de plant. Dit worth trouwens mijn eerste kweek. ik zoek dus eigenlijke een led lamp voor ongeveer 1000 euro is mijn budget die een 600 watt lamp zou vervangen of sterker zou zijn en de volledige 1m2 behaald en voor groei en bloeii is, sorry ik ben heel nieuw in deze wereld, ik ben al enkele maanden aan het verdiepen maar er zijn zoveel aspecten :o
    alvast bedankt voor jullie reacties!

    #2
    Ons forum heeft sinds deze week een nieuwe sponsor.... die zal blij zijn met jouw budget !Mars Hydro Emmie
    kijk effe op hun site

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      beowulf. De laatste 2 series zijn zo rampzalig toch niet?
      Het kan natuurlijk beter. Maar ze zijn ook wel erg goedkoop.. Met een budget van 1000 euro ga je natuurlijk geen mars hydro kopen.
      Maar in de budget range plug/plays zijn ze vgm tegenwoordig best redelijk?
      sp250: https://www.youtube.com/watch?v=lcitvJHtnBU
      ts1000: https://www.youtube.com/watch?v=f1c-b55HhSk
      Die oude modellen moeten gewoon niet meer verkocht worden...
      Ik zie op de website dat je bij die oude modellen momenteel 1+1 gratis krijgt. Dus dat hebben ze zelf ook al wel door .
      Last edited by Nederhigh; 22 April 2020, 15:22.

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Het blijven el cheapo epistar leds. Voor die prijs heb je altijd beter.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      beowulf Ja helemaal waar. Die hebben niet de beste reputatie. Maar als je iets vergelijkbaars in plug/play wil met samsung led's, bijvoorbeeld spiderfarmers
      Dan zit je voor hetzelfde vermogen al snel op zo'n 550 euro ipv 300. Dat is toch ff de helft duurder.
      Wat dat betreft vind ik dat mars voor het geld een beste bak licht is. Ik snap dus dat mensen met een krap budget voor mars gaan.
      Het is efficienter dan HPS. + nog enigzins betaalbaar. Voor 300 euro toch je hele 60x120 tent verlicht.
      Maar een beetje DIY en je hebt samsung led's voor dezelfde prijs.
      Last edited by Nederhigh; 22 April 2020, 17:41.

    #3
    En die luchtbevochtiger hoeft niet als je van zaadjes begint.... steek dat geld maar in n goeie ph-meter

    Comment


      #4
      G tools heeft een mooie lamp voor zo een budget.

      Doen ook maatwerk als je dat wenst.

      Comment


        #5
        Ik zag in de marktplaats van deze site iemand die eigen gemaakte cob led verkoopt.

        Mijn kweekverslagen:
        https://tinyurl.com/yxmrfs8w
        https://tinyurl.com/y69gjs6g

        Comment


          #6
          Wat voor grond gooi je in de potten?

          En waarom een tent van 12x2 m!?

          En waarom autoflower? heb je goedkope stroom?

          Comment


          • Kevin101
            Kevin101 commented
            Editing a comment
            ja ik bedolde 1 bij 1,25 bij 2 meter hoog, het plan nu is levende potten van 25 liter kopen, autoflower van dutschpassion in elke pot, en dan een goede hele sterke led erop (bugdet 1000 euro) 24/7 licht aanzetten de hele groei, en specialeautoflower voeding geven van bio nova. dus dar zijn 2 dingen waar ik niet weet wat ik moet aanschaffen, de lamp en de grond. ik ga nog meer verslagen bekijken en dan een keuze maken

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            E 1000,-!? Fluence-spyder komt er direct bij mij op.

          • Mars Hydro Emmie
            Mars Hydro Emmie commented
            Editing a comment
            I also love fluence

          #7
          Als je z graag die 500gr per kweek wilt halen is het wellicht een idee om geen autoflowers te kweken?
          500 Gram op 1m2 is dacht ik zelfs voor de gevorderde kweker een uitdaging.
          Laat staat een beginner met auto's.
          Last edited by Nederhigh; 22 April 2020, 16:15.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            Opmerking die ik hier zelden
            hoor, 24-0 klinkt duidelijker...

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            AHA, maar daar staat geen 27/4, zoals iep in #7.1 schrijft!!

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Ik ga er vanuit dat dat een typo was van Kevin.
            Als je niet weet hoeveel uur er in een dag zit hoor je niet op een forum voor 18+

          #8
          Hmmm. Ik denk dat je voor 1000 euro een 1x1 tent wel 3 keer optimaal kan belichten.

          Wat dacht je van de spider farmer SF-40000?. Beetje overkill op 1x1. Je zou met die lamp (volgends de fabrikant) ook 1,5x1,5 kunnen verlichten. Dus mogelijk in de toekomst een grotere tent. Word die 500 gram ook makkelijker van.
          voor ongeveer 650 euro.
          Last edited by Nederhigh; 24 April 2020, 18:16.
          Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
          Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            1000 euro staat er!

          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            @Rreppellsteeltjam Typfoutje, bijgewerkt.

          #9
          10000 euro, 27/4, en wat lees ik allemaal nog meer. Die jongen wil gewoon een goede opbrengst hebben en heeft daar vanzelfsprekend vragen over. Wie probeert wie hier nou te verwarren? Ik begin me ook af te vragen of dit wel een 18+ forum is... Come on, guys!

          Comment


          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            Naja, forum vol stoners he. Dan krijg je dat Ik zal nooit meer typfouten maken! :$
            Last edited by Nederhigh; 24 April 2020, 18:25.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Echtwel

          • Brandnetel
            Brandnetel commented
            Editing a comment
            He he he

          #10
          Als je budget 1000 euro is, hebben ze gelijk, dan heb je een betere keuze

          Comment


            #11
            TSW2000 REVIEW.png
            Oorspronkelijk geplaatst door nederhigh View Post
            Als je z graag die 500gr per kweek wilt halen is het wellicht een idee om geen autoflowers te kweken?
            500 Gram op 1m2 is dacht ik zelfs voor de gevorderde kweker een uitdaging.
            Laat staat een beginner met auto's.
            Kijk hier, de eerste teler, gebruik onze TSW2000 light in 4'x4 'tent, 4 planten Auto bloemen, hij krijgt eindelijk 550g. TSW2000 is 300w, dus het is 1,8 g / w, eigenlijk is de gemiddelde opbrengst van onze TS-serie 1,5 g / w. Ik moet zeggen, goed gedaan!

            Als telers echt geweldige resultaten willen behalen in een tent van 4'x4 ', zou ik 2 stuks TSL2000 (totaal 600w) willen aanbevelen

            Comment


            • Mars Hydro Emmie
              Mars Hydro Emmie commented
              Editing a comment
              ja, maar niet alleen reclame voor onze eigen producten, maar laat teler ook weten dat je als eerste teler ook geweldige resultaten kunt behalen, het licht is slechts een onderdeel, de geweldige resultaten zijn vele factoren

            • Ipie
              Ipie commented
              Editing a comment
              Te koop!! nieuwe speedboot 180 pk voor 15,- Bedoel je dat?
              Citaat::

              ja, maar niet alleen reclame voor onze eigen producten, maar laat teler ook weten dat je als eerste teler ook geweldige resultaten kunt behalen, het licht...
              Last edited by Ipie; 24 April 2020, 19:54.

            • beowulf
              beowulf commented
              Editing a comment
              So someone posts a fake review en you're quoting that fake review here? If you're that gullible, wanna buy my tiger repellent rock? Everyone who has ever grown weed knows this is impossible.
              Also, you guys sold him a broken driver then. Some good quality you have there.

            #12
            Voldoende ruimte voor 50 plantjes.............
            Last edited by Ipie; 24 April 2020, 19:51.

            Comment


              #13
              1000 euro lijkt veel, maar de prijzen van sommige merken zijn echt astronomisch hoog, en niet te verantwoorden door het materiaal dat gebruikt wordt.

              Als ik nu nieuwe kweker zou zijn dan zou ik zelf een cob frame in elkaar popnagelen, en daar 9x goedkopere cobs op schroeven, misschien wel de 3070 of een andere van een iets oudere generatie cobs.
              Die kosten op dit moment niet zoveel meer en potentieel van minstens 1 tot 1.5gr/W.
              Het lijkt een hoop gedoe, maar met dit topic erbij (LED DIY tutorial voor noobs) gaat het wel lukken.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • beowulf
                beowulf commented
                Editing a comment

              #14
              Yo Kevin waarom ga je 1000euro uitgeven wat je steeds roept.Als je nog nooit heb gekweekt. Is meteen overkill als je het mij vraagt. Ik ben ook totaal geen kenner hoor. Het word weer warmer we krijgen waarschijnlijk deze zomer weer temperaturen van de bijna 40graden. Dus dan moet je al een airco in je tentje zetten. Beter dat je je nog eens gaat verdiepen door flink veel kweekverslagen te lezen. Ik heb nog niet veel gehoord en gelezen dat mensen afjes binnen proffessioneel kweken, dan einde zomer een een kweekje opzetten of probeer er de komende tijd buiten een paar afjes te zetten in een pot. Dan weet je al hoeveel water je moet geven

              Comment

              Bezig...
              X