Eerste kweek - ICE

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Paffy
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2009
    • 948

    #61
    Re: Eerste kweek - ICE

    NIcely done my man!! enjoy the smokes!!

    Zal zeker beter smaken dan de cs wierie gozer.

    Wat wordt je volgende??
    Grtz..
    Eens een paffer, altijd een paffer........

    Comment

    • Dude
      Advanced Stoner
      Member
      • May 2008
      • 53

      #62
      Re: Eerste kweek - ICE

      de volgende zal opnieuw ICE zijn (heb nog enkele zaadjes liggen) en shining silver haze... ik kijk er al naar uit

      Comment

      • ceBep
        Retired
        • Jun 2009
        • 4745

        #63
        Re: Eerste kweek - ICE

        (N)ICE, succes met de volgende en enjoy this one

        Comment

        • heaven
          Retired
          • Nov 2009
          • 446

          #64
          Re: Eerste kweek - ICE

          hahahaha....
          Heb jij daar even mooie toppen liggen, wat geluksvogel, geniet ervan..

          ..was geen trouwe volger

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #65
            Re: Eerste kweek - ICE

            paf ze

            Comment

            • THC Dude
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2010
              • 2405

              #66
              Re: Eerste kweek - ICE

              Rookse dude, laat het je smaken.

              Grtz

              Comment

              Bezig...