Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

    P27-12-10_08-39.jpgP27-12-10_08-41[1].jpgP27-12-10_08-42.jpgP27-12-10_08-38.jpgP27-12-10_08-41[3].jpg
    P27-12-10_08-41[2].jpgP27-12-10_08-41.jpgP27-12-10_08-40.jpg

    ff kleine update,

    zo zien ze er nu uit, ze zijn opmerkelijk gebeterd nadat ik ze even had 'droog' laten staan. thx pedro & paffy

    ben benieuwd wat jullie er van vinden

    grtzz
    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

    Comment


      #32
      Last edited by heaven; 27 December 2010, 10:51.

      Comment


        #33
        Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

        Aloha,

        Mag ik vragen wat je LV is ??
        Staat er best redelijk bij alleen als ik je blad zo zie (gekrulde zijkant) dan denk ik gelijk aan een te lage LV...

        Bij een te lage LV sluiten de huidmondjes zich en zal de zijkant opkrullen en punt kan ook krullen (meestal omlaag). Een makkelijke manier om te checken of huidmondjes openstaan is je handen tegen het blad aan leggen. dus het blad tussen je beide handen. als het blad koel is dan verdampt het blad vocht en staan de huidmondjes open. Als het blad warm is verdampt ie niet en zijn de mondjes gesloten.

        GreetZ
        NF
        sigpic

        Comment


          #34
          Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

          Vind het ook knap dat iemand gelijk kan zeggen het is perse nog steeds overvoeding op een gele foto maar goed dat kon natuurlijk zowiezo nog niet weg zijn daarvoor moet je idd nog wat langer blijven spoellen en met die luchtvochtigheid zou idd wel kunnen kloppen maar dat is zo verholpen met een paar schoteltjes en een natte handoek en miss iets haln voor de luchtvochtigheid en temperatuur te meten meten is weten
          gr

          Comment


            #35
            Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

            @ heaven: heb geen enkele nog voeding gegeven, en deze steken in andere aarde nu dus was ik ook van plan om er eventjes mee te wachten
            geef ze nu nog steeds niet teveel water omdat de potten nog niet licht aanvoelen, dus ben nog even aan het afwachten
            ja langzaam maar zeker komen ze erdoor
            @ naturest finest: lv met lamp aan 35-40 zonder lamp 45-50, zal dat straks eens direkt testen op de huidmondjes open zijn of gesloten. bedankt voor de tip.
            <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
            <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

            Comment


              #36
              Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

              Idd ff laten bijkomen....probeer je LV iets op te krikken zoals bilspleet zegt dmv schotels met water en natte handoeken. Of je schaft een luchtbevochtiger aan....ook een easy oplossing is doorzichtige pendaalemmer zakken over je plant heen trekken..creeer je een microklimaat waarbij de LV altijd hoog is...wel 1x per dag min. er ff afhalen om even te luchten...anders word ut te gek
              sigpic

              Comment


                #37
                Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

                hi. al die fotos zien er mooi uit , mijn zaatjes zitten nu al 21 dagen in de potjes met plastic afgedekt en 2tl lampen en 2 maal spaar lampen aan van 20wat dat is 100 wat in gloei lamp . totaal aan verlichting heb ik 300wat 24 uur aan maar mijn plantjes willen niet uit komen de tempratuur is 27 graden maar toch niets te zien ik stuur wel fotos volgende keer.
                maar ja
                veel rook plezier in iedergeval

                Comment


                  #38
                  Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

                  ik heb tot nu toe zo een 216 zaatjes geprobeerd maar geen 1 wil ontkiemen paar heb ik in een bordje met 2 vochtige wc papiertjes geprobeerd en de rest in potjes met aarde en voeding maar 21 dagen niets egt zonde voor al die zaatjes iemand interesse in zaatjes
                  geniet van de wiet en veel suxes je kunt ook led lampjes gebruiken veel veiliger en goed koper
                  na dat de zaatjes ontkiemt zijn bij mij dan ga ik op led
                  in ieder geval goedjes

                  Comment


                    #39
                    Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

                    @ maroc als het na 21dagen niets is kan je deze al reeds even hebben kunnen weggooien, die zullen ook niet meer uitkomen
                    ofwel bega je tog een fout, of dringent ergens anders je zaadjes gaan kopen
                    <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                    <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                    Comment


                      #40
                      Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

                      Tis wel ff erg off topic maar goed je zaailingen moeten binnen 48uur ontkiemen en binnen 96uur met de kopjes boven de stekaarde uitkomen. Erg easy pak een tissue vouw hem uit op een bord. maak deze vochting..leg je zaadjes erin. Weer tissue uitvouwen en vochting maken die over je zaden heen...pak nog een bord die er overheen leggen. zorg voor een aangename kamertemperatuur desnoods wikkel je een handoek om je bord en klaar....als het zo niet lukt is of je zaadboer een rukker...of je doet zelf iets verdomd goed fout!

                      Sorry voor het off topic gebrabbel!

                      GreetZ
                      sigpic

                      Comment


                        #41
                        Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

                        Yo Darkside, zien er idd wat beter uit NP man any time

                        Hoeveel water geef je eingelijk per plant en om de hoeveel dagen??

                        grtz.
                        Eens een paffer, altijd een paffer........

                        Comment


                          #42
                          Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

                          Denk ook wel dat het nu de goeie kant op gaat. Goed dat je nu op je gevoel afgaat en niet zomaar telkens water bijgeeft. Benieuwd hoe het verder zal verlopen. Grtjs,
                          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                          Comment


                            #43
                            Last edited by heaven; 30 December 2010, 10:06.

                            Comment


                              #44
                              Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

                              Ben eventjes niet actief bezig geweest op JD
                              had er ook de tijd niet voor, maar voor de mensen die men verslagje volgde
                              heb ik nog wat nieuwe foto's
                              de damens zitten nu op dag 21 van de bloeifase

                              HPIM1046.jpgHPIM1057.jpgHPIM1055.jpgHPIM1054.jpgHPIM1056.jpgHPIM1059.jpgHPIM1050.JPG

                              Heb ze erg moeten dieven anders kregen de onderste knopjes geen licht van de hps
                              ze rieken redelijk neig, en ruikt wat fruit achtig
                              Vind dat het tot nu toe alles goed gaat, zeg maar gerust wat jullie er van vinden

                              Greetz Darkside
                              <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                              <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                              Comment


                                #45
                                Re: Paradise Seeds: Wappa 3X eerste kweek

                                zien er heerlijk uit man
                                Netjes gedaan Veel succes ermee !


                                Groetjes

                                Comment

                                Bezig...
                                X