Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

    Korting op 420shop
    101_0992.jpg101_0989.jpg101_0993.jpg101_0990.jpg101_0991.jpg101_0985.jpg101_0897.jpg101_0945.jpgcascade stijl
    Attached Files
    Last edited by Bubba J; 17 January 2011, 07:20. Reden: evolutie
    sigpic

    #2
    Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

    je chickies zien er mooi uit ben benieuwd naar het resultaat
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

        je kan je planten ook laag houden om gaas er boven te zetteb toch????

        groetjes poken

        Comment


          #5
          Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

          sigpic

          Comment


            #6
            Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

            Oorspronkelijk geplaatst door pokon View Post
            je kan je planten ook laag houden om gaas er boven te zetteb toch????

            groetjes poken
            jap dat kan je, scroggen heet dat, ben me volgende kweek van plan im dat te doen
            wou het eerst s gwn proberen
            grtjs
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

              oke ik ga u volgen

              groetjes pokon

              Comment


                #8
                Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

                Low Stress Training en Supercropping zijn ook nog mogelijkheden waarmee je zeer laag kunt blijven met je planten.
                Als je echt overvoeding hebt gehad kun je het beste alleen water (+ enzymen) geven, totdat ze echt herstelt zijn.
                Succes.

                Comment


                  #9
                  Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

                  Oorspronkelijk geplaatst door heaven View Post
                  Low Stress Training en Supercropping zijn ook nog mogelijkheden waarmee je zeer laag kunt blijven met je planten.
                  Als je echt overvoeding hebt gehad kun je het beste alleen water (+ enzymen) geven, totdat ze echt herstelt zijn.
                  Succes.
                  ja heb wat opgezocht over Supercropping, ik denk dat ik zonder besef deze weg neem

                  staan nu vier dagen in bloei niet echt verschil maar komt nog

                  keep it postet
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

                    Beste doe je een update van je kweek gewoon hier onder aan en niet je bovenste post aan passen want dan krijgt niemand een melding dat je update hebt gedaan

                    P.s je plantjes zien er niet zo gezond uit vind ik als ik eerlijk ben.
                    Tip1 maak je kweek ruimte is goed schoon alle zooitjes weg doen en goed proper maken.
                    Blaas geen rook naar je planten toe en kom zo weinig mogelijk met je vingers aan je planten.
                    Wanneer je wel je planten aan rak was dan eerst goed je handen.
                    Planten potten recht zetten en zo weinig mogelijk verplaatsen of draaien daar houden planten niet van.

                    groetjes Bella
                    Last edited by belladonna; 6 January 2011, 17:33.
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

                      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                      Beste doe je een update van je kweek gewoon hier onder aan en niet je bovenste post aan passen want dan krijgt niemand een melding dat je update hebt gedaan

                      P.s je plantjes zien er niet zo gezond uit vind ik als ik eerlijk ben.
                      Tip1 maak je kweek ruimte is goed schoon alle zooitjes weg doen en goed proper maken.
                      Blaas geen rook naar je planten toe en kom zo weinig mogelijk met je vingers aan je planten.
                      Wanneer je wel je planten aan rak was dan eerst goed je handen.
                      Planten potten recht zetten en zo weinig mogelijk verplaatsen of draaien daar houden planten niet van.

                      groetjes Bella
                      ja, wel door hoogte probleem moet ik de potten scheef zetten, anders heb ik ruitme tekort, hoogte is slecht 1,6 m

                      alsk water moet geven kan ik niet anders dan ze te verzetten... en die propere handjes wistek niet

                      mmm, hopelijk heb ik nog niets verpest;;
                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

                        oja, het zijn ook maar twee plantjes... dus al die topjes zijn van twee plantjs

                        zien ze er dan echt zo slecht uit ?
                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

                          how do they look?
                          kan iemand zeggen of ze er goed uitzien?
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

                            @Belladonna Scheef zetten draaiien verplaatsen houden plantjes niet vann?
                            Hebben ze je dat verteld onzin majaahh
                            @Dietn plantjes zien er idd niet gezond uit hoeveel watr geef je ze, en wanneer,welke voeding gebruik juhh, meet je je ph, blijf je steeds dezelfde waarde aanhouden?

                            Comment


                              #15
                              Re: 1x big bang 1x rocklock 4x thunder bloody mary auto 600W

                              aaha crap, dan had ik ze beter laten staan
                              kheb geen ph meter ik hou de zuurte graad op peil met groene thee
                              en kijk gwn als er iets mis is

                              voeding is :
                              osmo meststoffen, beendermeel en bloedmeel en gedroogde runder mest + kalk

                              en dan nog nkp 13-14
                              en bloeivoeding

                              nuja ik zie de toppen dagelijks indikken

                              de planten zijn wel ouder dan meeste ze hebben 8 weken staan groeien
                              zou die verkleuring niet kunnen zijn dat da oude blaadjes zijn ?
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X