Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

    Korting op 420shop
    Beste kweekers,

    Ik ben van plan om te gaan kweken en wil dit graag met behulp van de mensen van het forum doen, de reden hiervoor is dat er heel veel mensen met ervaring hier zijn en het zou stom zijn om de wiel opnieuw uit te willen vinden.

    Ik heb nog niets aangeschaft, ik heb een ruime budget, ik wil maximaal 5 planten gaan kweken.

    Voor de rest sta ik open voor alle sugesties kwa opzet, aankoop, wel of geen ledlamp, wel of geen co2, wel of geen net spannen, welke zaden, welke kweek tent, welke afzuiging etc...

    Ik ga al jullie adviezen volgen en doe mijn opzet conform jullie advies, en ook vanaf het moment dat ik de zaad koop welke ook volgens jullie het beste is volg ik alle instructies en zal zelf dan ook uitgebreid hier verslag doen van de voortgang.
    Graag ook informatie over shakelborden ( welke is het best ), brandbeveiliging, ik wil graag een inval kunnen doorstaan.

    Ik hoop dat veel mensen zin hebben om mij te helpen om.

    Ik hoop dat een noob als ik met het behlp van internet gelijk een goede oogst binnen kan halen.

    Alvast bedankt.

    PS: Om niet helemaal ondankbaar overtekomen, zal ik de 2 beste mensen die mij ondersteunen een waardebon van 1e 100 euro 2e 50 euro geven.(waardebon naar keuze, wallie, paysafe etc ..).
    Ik wil jullie informatie niet kopen, dit is allen om mijn dankbaarheid te tonen.

    Update1:Tent : Kweektent Secret Jardin DR100 100x100x200cm (Kweker,QnQ)
    Last edited by smallsmoker; 2 December 2010, 21:44.

    #2
    Re: Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

    ik kan maar een ding zeggen en dat is LOL conform MIJN denkwijze,ffs.

    spit het forum maar door.

    Comment


      #3
      Re: Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

      Oorspronkelijk geplaatst door alien View Post
      ik kan maar een ding zeggen en dat is LOL conform MIJN denkwijze,ffs.

      spit het forum maar door.
      Ik heb de forum al aardig doorgelezen en ook heel veel kweekverslagen gelezen, daarom wil ik ook vanaf het begin door mensen van deze forum ondersteund worden.
      ik heb btw ook een vergoeding aangeboden om mijn dankbaarheid te tonen.

      Comment


        #4
        Re: Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

        dan moet het helemaal goed komen toch........ ondersteuning zul je wel krijgen denk ik..........lol..............
        sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

        Comment


          #5
          Re: Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

          je komt hier niet om dankbaar te zijn maar meer ook om je eigen ervaring te delen om zo iedereen "rijker" te maken.

          Maximaal 5 planten? 400w hps of een 120w led doen. led wordt niet warmer dan 30graden en ik heb t zelf ook.

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ek-met-12w-LED

          Comment


            #6
            Re: Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

            Post je vragen hier in je kweekverslag en je zult zien dat er meer dan genoeg hulpvaardige mensen hier zijn die hun kennis en ervaring met je willen delen, daar is heus geen vergoeding voor nodig hoor, hier helpt men elkaar graag.

            Succes met je kweek en maak er een mooi kweekverslag van.

            Grtz Monty

            Comment


              #7
              Re: Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

              Oorspronkelijk geplaatst door JayMan View Post
              je komt hier niet om dankbaar te zijn maar meer ook om je eigen ervaring te delen om zo iedereen "rijker" te maken.

              Maximaal 5 planten? 400w hps of een 120w led doen. led wordt niet warmer dan 30graden en ik heb t zelf ook.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ek-met-12w-LED
              Bedankt voor je advies, ik zat zelf meer te denken aan 600w hps of een led maar ik heb nof weinig gelzen over led lampen, en wat is de beste tent, en wat moet ik nog meer aanschaffen.

              maar dit is iig een begin, bedankt.

              ps:ik ben een noob dus als mensen hun ervaring met mij delen en de tijd nemen om mij te ondersteunen wil ik wel waardereing tonen, ik zal alles hier stap voor stap posten, dus als er ooit eens een nieuweling als ik kom kan er altijd gebruik van maken.

              Comment


                #8
                Re: Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

                600watt 5 plantjes? of meer van flinke planten

                tent van 12 bij 120 is dan t beste

                Comment


                  #9
                  Re: Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

                  hehe geld voor advies op dit forum,der zouden al veel rijke JD'ers zijn hier
                  grts

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                    Post je vragen hier in je kweekverslag en je zult zien dat er meer dan genoeg hulpvaardige mensen hier zijn die hun kennis en ervaring met je willen delen, daar is heus geen vergoeding voor nodig hoor, hier helpt men elkaar graag.

                    Succes met je kweek en maak er een mooi kweekverslag van.

                    Grtz Monty
                    Dat heb ik ook gezien, maar ik wil vanaf begin al weten wat ik moet aanschaffen als ik dat voor elkaar heb ga ik beginnen met het daadwerklijke planten.
                    Ik hoop dat ik voor volgende week vrijdag aan de hand van de adviezen een tent en de randaparatuur kan bestellen.

                    Ik wil ook graag weten of ik nu al wat zaadjes moet kopen en laten voor groeien zo dat als ik de tent heb de planten er gelijk in kan zetten.

                    en de vergoeding stelt echt niets voor hoor, je kan er hooguit een etentje van betalen.

                    Oorspronkelijk geplaatst door JayMan View Post
                    600watt 5 plantjes? of meer van flinke planten

                    tent van 12 bij 120 is dan t beste
                    ik zat zelf ook te denken aan een secret jardin van 120 bij 120 bij 180, die shijnen de veilgiste en de beste te zijn.

                    Oorspronkelijk geplaatst door easyrider View Post
                    hehe geld voor advies op dit forum,der zouden al veel rijke JD'ers zijn hier
                    grts
                    Nogmaal ik geef er geen geld voor want dat is ilegaal ik geef een cadoubon naar keuze.

                    Met behulp van QnQ en Kweker Heb ik Besloten Om Kweektent Secret Jardin DR100 100x100x200cm aanteschaffen nu door naar de rest van de spullen, ik heb geen idee nog waar ik dat het goedkoopst kan halen dus als iemand wat weet ...
                    Last edited by monty; 3 December 2010, 03:51.

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

                      Woo, quadrupelposten, das durven

                      Materiaal krijg je wel te horen in de growshop (doet die John ook nog eens iets). Qua soort zou ek iets simpel nemen van sweet seeds. Deftige zaadbank, weinig kans op herma en zaadjes verpakt per 5. Zou voor ne wild rose gaan of sad. Met die laatste ben ik ook gestart. Zou ze dan wel toppen na week 3 en nog 3 weken laten voorgroeien. Anders krijg je die tent nooit vol met 5 planten. Beetje zonde van het verloren licht.

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweeken Met behulp van de forum, Opzet wordt gemaakt met behulp van de adviezen.

                        De SJ van 100X100 zal perfect zijn voor je 5 planten.
                        De secret jardin zal het beste het licht reflecteren maar de homebox is de duurzaamste op de markt werd mij gezegt bij alien.

                        De sweet seeds zaden zijn idd gemakkelijk om mee te beginnen ,maar er zijn nog veel meer labels die je kunt van kiezen .mss eens even uitleggen in de growshop wat je graag rookt en alien zal je wel een goeie keuze geven
                        Als je je licht op 12/12 zet van het moment dat je zaden uitkomen dan zal je hok van 1 op 1m netjes gevuld zijn ,voorgroeien hoeft niet .Je plantjes zullen uit zichzelf 3 a 4 weken groeien ,daarna zullen ze beginnen bloeien en strekken .
                        Tegen de tijd dat je plantjes 2 weken in de bloei zijn is je tentje gevuld.
                        Met toppen kun je experimenteren.Als je niet topt zal je meestal een grote hoofdtop hebben en dan de kleinere.
                        Top je wel dan krijg je meer grotere toppen aan de zijtakken en zal de plant meer in de breede groeien .(niet alle soorten reageren even goed op toppen)
                        Toppen doe ik waneer de eerste Bloeiverschijnselen komen (rond de 8ste internode),Je kan vroeger toppen of later.
                        Ik top of fim zo goed als altijd omdat ik maar 1m60 in hoogte heb.Met 2 M hoogte zou ik dat al minder doen.
                        Ik zou zeggen,houw het simpel de eerste keer en experimenteer er zelf eens mee ,uit eigen ervaring leer je het meeste.

                        grts

                        PS: Alien is de beste shop Growshop alien

                        Comment

                        Bezig...
                        X