ik heb plagron batmix en ik heb de plagron grow en bloom.. en de power roots , vita race en green sensation... is dat goed of overkill?
Royal Creamatic op batmix met Plagron voeding
Collapse
X
-
Stel jezelf graag even voor?
kies een normale duidelijke titel
wat ben je van plan?
hoe kweek je?
Als je geen moeite wil steken in je topic doen wij dat ook niet!
Je bericht is echt bagger!
groet,
Ricky -
Ik zou de regels van het forum eens lezen voor je begingt te posten.
Anders kan je zelf ook moeite doen om je vraag te beantwoorden.
KLIKComment
-
Jezelf voorstellen doe je in de Introductie, wat, waarom, dat vinden we leuk om te lezen. Het is spijtig dat je niet wil begrijpen hoe dit forum werkt.;
Dingen begrijpen.. daar wringt het schoentje blijkbaar, wij begrijpen ook de helft van de tijd niet wat jij bedoeld.
Als je zelf niet de moeite wil doen dan willen wij dat voor jou ook niet doen. -
https://www.youtube.com/watch?v=-TR3cBly2LQ .. is een liedje
-
-
Comment
-
-
-
Probeer het eens met een minimum aan toevoegingen zoals wij allemaal experimenteerden en post foto's. Wij kunnen waar nodig wat bijsturen als er problemen moesten zijn. Succes!
Everything is nothing and nothing is everything.
Comment
-
-
... dus in de batmix zitten al de vitamies al? op verpakking staat plus grow en bloom en additives... en npk is 1 2 1... grow is toch extra n? als 20 10 10?Comment
-
nummer 4
nummer 3
nummer 1
nummer 2
dit is dag 12.. ongeveer 20200512_155534[2].jpg 20200512_155543[1].jpg 20200512_155552[1].jpg 20200512_155558[1].jpgComment





Die is dan wel weer leuk. Maar 50+ is geen excuus he. En als dat wel zo is moet je me even uitleggen waarom :p




Comment