Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 AFjes in mijn zak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Alweer een Iinternode, brave plantjes.
    20200617_081739.jpg Fris en fruitig! Kelderkastje blij.

    Elk 200ml vocht en wat verneveld. Morgen nog eens met vita race.

    Groetjes

    Comment


      #17
      . . . groei.
      200 ml water.
      20200618_085944.jpg binnenkort 50 watt extra g-bar.

      Comment


      • Gijsch
        Gijsch commented
        Editing a comment

      #18
      50 watt extra is nu aangesloten. Full speed. Litertje water verdeeld. Gaan goed.
      20200619_080113.jpg geen zichtbare zorgen voorlopig. Al maak ik me wel wat zorgen over het water geven, moeilijk in te schatten. Lijkt me soms te droog.

      Comment


        #19
        Ik tel 5 en 6 internodes. We gaan binnenkort heel langzaam beginnen met bijvoeren, dag of drie vier nog.
        20200620_091051.jpg
        Ze zien er gelukkig uit.
        20200620_091334.jpg Maar dit perspectief zet alles in perspectief. Ze zijn nog erg klein.

        Fijne zaterdag.

        Comment


          #20
          Ook aan het volgen succes !
          Ganja always does the trick.

          Comment


          #21
          Kropsla!
          20200621_083035.jpg

          Comment


            #22
            Zo dat is wel een idee, gewoon binnen 1 pot met 4 planten. En wat groeien ze goed, zelden zag ik dergelijk gezond ogende plantjes, je kent ervan kelderkastje
            Tutankhamon ondertussen gescreensaved en word aan mijn 'Te kweken en roken' lijstje toegevoegd, je heb me te nieuwsgierig gemaakt en gelijk gesubscribed! Te nieuwsgierig naar dit verder verloop, ik heb alvast een lekker sticky icky voorgevoel

            Succes kastje
            ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

            Comment


            #23
            Zeiknat met een vita race douche.
            20200622_150325.jpg Zouden ze fijn vinden volgens Plagron.

            Comment


              #24
              20200623_102902.jpg

              En enkel de Tled van opzij.
              20200623_102554.jpgGaat verder wel goed denk ik.

              Comment


              • Nik1312
                Nik1312 commented
                Editing a comment
                Nice

              • Gijsch
                Gijsch commented
                Editing a comment
                Prima toch? Ziet er goed uit!

              #25
              Nieuwe emmer water met voeding, een beetje, EC 1,1 PH 6,5. Plagron terra grow, een druppel silic boost en wat bacterial. Maar dan andersom.

              Lamp wat verhoogd, ze gaan het langzaamaan ook hogerop zoeken, de schatjes.
              20200624_083004.jpg Litertje water zonder voeding nog opgemaakt. Silic Boost lijkt me geen voeding ...

              Typisch wel, ik dacht de 'grote' plantjes (Think Different en PowerPlant) vanachter gezet te hebben (rechts op de foto) doen die van voor (BananaBlaze en NLX) het beter tot nu toe qua groei.

              Nu ja, trekt wel krom zeker?

              Comment


                #26
                Tweevingerig blad gevonden ... 20200624_213313.jpgDe NLX gaat dubbel haar best doen of zo?

                Comment


                  #27
                  Nieuwe dag, ook in de kelder. Meisjes vinden het wel fijn, litertje vocht hebben ze ook gehad.
                  20200625_081829.jpg 20200625_081842.jpg
                  Allerlei zijtopvorming, nog een beetje groeien en dan gaan ze weer bloeien.

                  Rustig aan.

                  Tegen 1 Augustus (weekje naar het zuiden) zullen ze niet klaar zijn .... maat gaat plantzitten.

                  Comment


                    #28
                    1,5 liter verdeeld.
                    20200626_083943.jpg 20200626_084119.jpg Gaan ook gelijk op, enkels de PP (rechtsachter) is ietsje minder uitbundig.

                    Comment


                      #29
                      Hey kelderkastje hoe komt dat je nu plots een halve L drinken meer geeft? Ze vinden het zo te zien wel leuk
                      word 'bomme tuiting' zoals we het hier zeggen
                      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

                      Comment


                      • kelderkastje
                        kelderkastje commented
                        Editing a comment
                        Ze worden wat groter, en de aarde was wat droog, en het is buiten en ook in de kelder ietsje warmer als anders. En ze worden met groterworden ook dorstiger, op het einde zal er 3 liter per dag of meer in gaan.

                        En vooral op gevoel.

                      #30
                      Ze zijn aan het gaan ... Goed bezig. Go team kelderkastje! 1750 ml gegeven + een kruimel co-tab. Binnenkort een keer verwennen met sugar royal en een scheutje guano.
                      20200627_093507.jpg
                      Ze vullen het goed op.
                      En zijn aan de groeispurt begonnen.
                      20200627_093538.jpg
                      Binnenkort gaan ze weer stinken, dat ze hun stinkende best maar doen, reservefilter ligt klaar.

                      Straks naar Zuid-Holland ... eens kijken wat de watergeuzen zoal doen. Familiegedoe.

                      In 14 dagen Zeeland nog eens afschuimen met m'n growmaatje nu die cannabeurs niet doorgaat in Utrecht, Heksenketel in Sluis bezoeken, daar was ik nog niet. Wel al vaak in Sluis. Wat zaadgoed gaan halen bij Alien in IJzendijke en nog langs Urban in Terneuzen voor potgrond en impulsaankopen. Ik zoek nog potten voor de volgende ronde. Ergens een hapje eten onderweg met uitzicht op de Schelde niet vergeten.

                      Last edited by kelderkastje; 27 June 2020, 09:07. Reden: Autocorrectie was nie correct

                      Comment


                      • Wesley pipes
                        Wesley pipes commented
                        Editing a comment
                        Ze gaan erg hard en zien er mooi gezond uit, kan ik nog van leren hoor, mooi!

                      • kelderkastje
                        kelderkastje commented
                        Editing a comment
                        Merci, is uiteraard eigenbelang dat het goed gaat natuurlijk. Anders moet ik naar dure coffeeshops... al ga ik volgend weekend eens kijken in een shop in Sliedrecht.... Ik ben daar in de buurt. Drechtsteden heet die toko. Wil wat hasjsoortjes voor in de vaper.

                        Het regent hier aan de Noord-Hollandse kust. Even wachten tot het opklaart. Hond zijn 1e strandwandeling ooit!

                        3 weekends op rij in Nederland valt me op.
                    Bezig...
                    X