Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kannabia, rqs, vision, dutch passion, fso, uit zaad en stek .

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Een weekje later ... IMG_1365.JPG ik laat bij sommige de fluff staan om te zien wat het geeft... IMG_1366.JPG er blijven grote bladeren afvallen ... alsof het midden van de plant het meest afziet ervan.
    IMG_1362.JPG de dubbele zon op planeet pipes.
    image.jpg iedereen kent wel dit boekje, daar vond ik dit op. image.jpg 2 zwenkventilatoren staan er ook zo opgesteld van mij. Maar is dat wel allemaal nodig he, als je het verbruik en kosten berekent, dan zit je al aan een som, zouden de resultaten evengoed zijn zonder?

    Dit wordt een wekelijks verslagje , groeitentje ga ik meer opvolgen nu. Ik merk wel door minder voeding in de grond( denk ik) en minder voeding algemeen, de kopjes dagelijks aanzwellen, en geen stilstand meer zoals vorige ronde, door overvoeding., great succes!
    Attached Files
    Last edited by Wesley pipes; 6 July 2020, 23:19. Reden: Xtra fotos
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Vanavond of morgen volgen er bud shots hoor, besef juist dat ik het belangrijkste vergeten ben, lampjes uit, fotootjes volgen...

    #17
    Ik heb nog zo een foto gezien maar ben het vergeten wat het was... die bigbull wil niet mee he, ook wel iets van weken geleden maar toont zich nu mooi... wat zou dit zijn ? Moet een teveel zijn , kan bijna geen tekort zijn ... lukt niet om foto te plaatsen ...
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #18
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #19
        Dag 17 echte bloei.

        Binnen een paar dagen green sensation beginnen gebruiken... benieuwd!

        Op het kweekschema staat er vanaf de derde week bloei tot einde kweek, doen er nog mensen dit zo ? Wel natuurlijk weekje spoelen of meer .

        maar dacht dat dit maar 3 weken werd gebruikt, en nu zie ik naargelang de soort dat het eigenlijk 6-9 weken is eerder?? Iemand nog een paar tips toevallig

        En morgen installeer ik een bouwlamp !
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.
        Ganja always does the trick.

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik gebruik het in de regel pas in bloeiweek 5. Sommige kortbloeiers krijgen het maar 2 weken ofzo. GS is erg geconcentreerd, als je daar te vroeg teveel van geeft zal dit voedingsperikelen geven. Bruine pistels enzo... niet zo fijn. Dus ik begin liever wat minder en wat later

          Rustig aan opbouwen in ieder geval!

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Weinig van hun voedingsschema's kun je volgen in de praktijk , vind ik . Jammer wel maar het is dan ook een neutraal schema he. Op de volgende post nog es posten...

        #20
        IMG_1358.PNG Had hier schemaatje, als je dit zou volgen zou het nog goedkomen ? Is op 6 liter water denk ik . Of liever week later met maar 4 ml beginnen fzo ? En week voeger stoppen alleszins...
        Ganja always does the trick.

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ging bijna dinsdag beginnen met gs, maar dat zou dag 21 zijn, moet wachten tot dag 28 minimum, niet? Ging nu al beginnen met 1/4 van de aanbevolen hoeveelheid. Maar als ik zie, dikken ze toch aan zonder extra s voorlopig. Zowiezo nog een weekje wachten, dan aan de helft beginnen. Bij iedere waterbeurt staat er bij, flesje gaat toch snel op zijn , mag nog supergeconcentreerd zijn. Dagje wel , dagje niet?

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik gebruik een voedingsvat, en daar zit het de laatste weken in. Dus ik geef iedere dag.

          Ik zou zeker nog een week of meer wachten ja. Het is een bloeibooster, en anders gezegd: ik vindt dat je nog te weinig top hebt om te boosten. En het is ook een extraatje, een additief. Zonder gaat prima, dus beter te weinig als te veel. Duur genoeg ook

          Er zijn wel eens acties van plagron of webshops, krijg je een flesje gratis.

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Dag 30 bloei gaan we er werk van maken. Een week of 3 meegeven en dan stoppen. Had meegedaan op instagram , geeneen dag gewonnen zou tof zijn beetje gratis voeding!

        #21
        Zou dit een verbetering zijn? Ziet er mij een deftige lamp uit maar ik weet niet goed waar te kijken . Is niet voor een tent maar voor een ruimte, het liefst zou ik iets met verschillende bars willen zodat het licht goed verspreid is. Kga nog een beetje meer verslagjes inlezen hier. Een budget van max 500 euro , dit is maar de helft ongeveer. Hopelijk werkt de link. Ruimte is 2x3m maar het oppervlak zou maar max 6 plantjes moeten beschijnen.
        Zeus power ledis mooi, maar 1000 euro is me te veel . Wel heb ik het gevoel dat ik met de lamp nu, nooit harde toppen ga kweken, ik zoek dus echt iets deftig, waar ik jaren zoet mee zou zijn...

        https://nl.aliexpress.com/item/40012...archweb201603_
        Last edited by Wesley pipes; 12 July 2020, 14:13.
        Ganja always does the trick.

        Comment


        #22
        Slecht nieuws voor de neemgranulaat-gebruikers hier.

        ..ik moet je teleurstellen. Om te beginnen verkopen we niet aan particulieren, en daarbij is begin dit jaar de keuze gemaakt alleen verder te gaan met plantenvoeding en biostimulanten, en geen bestrijdingsproducten meer te verkopen. Soil Attack en Dislike producten zijn zodoende uit de handel genomen. De vloeibare vormen worden wel nog verkocht via een bedrijf in Spanje (Fertiluma) maar het granulaat hoort niet bij hun product range.
        Dit is een mail van aptus ..
        Weet jij nog andere merken dan aptus QnQ ? Ofwel nig snel een kilo kopen 150 euro...
        Ganja always does the trick.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ehm, rotis neemgranulaat!?
          Bedoel rotis rootprotector.
          Last edited by Rreppellsteeltjam; 13 July 2020, 17:26.

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Ook een goed alternatief , had dit ook nog niet gezien , zat heel de tijd neem granulaat te zoeken , klein beetje duurder dan die a.r.t.s. dan , de werking is mss nog anders ook , weet ik niet , thx @rreppellsteeljam

        #23
        https://www.arts-info.eu/producten/bio-granules

        Deze worden nog wel verkocht.
        Ja duur...maar lees de gebruiksaanwijzing, je doet er lang mee.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          QnQ Deze valt veel beter mee van prijs. 36 euro voor een kilo, aptus was 147...er staat wel bij best aphids-0 erbij als je de vrm weg wil... gebruik je dit ook of niet ? Kan ik es bekijken he. Mooi alternatief dit, thx !

        #24
        Q_IN@14.07.20.01.jpg Q_IN@14.07.20.02.jpg
        Werkt hier prima, geen varenrouwmug.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Deze komt volgende week ook in de collectie!

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Idem.
          De Rogis Rootprotector doet zijn ding niet. Of de varenrouwfuckers zijn gewoon met teveel, kan ook
          Ze werken zowat allemaal dmv neemolie, dus of deze gaat werken....
          We zullen zien!

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Heb ook neemolie van berivita, prventief werkt beter.eens er teveel zijn doet het niks meer denk ik, maar dat granulaat onderbreekt echt de cyclus...

        #25
        Dag 25 bloei

        Net als de vorige ronde zag ik dus niet dat het blad donkergroen komt. Een paar dagen vooraleer ik met green sensation begin zit ik dus met een overschot. Wat zouden jullie doen ? Plagron alga is wel erg vervelend zo dat het niet direct toont wat er scheelt... ook nooit verbrande bladpunten , gewoon gif donkergroen blad

        Die ledlampen zijn ook ferm vervelend want je kunt nooit de echte kleur zien of een deftige foto trekken. Begin ze redelijk moe te komen maar ja he. Kom een beetje moedeloos omdat mijn gsm nog eens slechte fotos maakt en softwareprblemen heeft met scherpstellen. Die bouwlamp led geeft ook geen mooi licht . Als ik verhuis maak ik een fotostudio en zt ik daar een paar planten in hoor!
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        Ganja always does the trick.

        Comment


          #26
          Dag 26 bloei

          2 dagen na elkaar afgezuurd water 6.4-6.6 ph gegeven en het gevoel dat ze weer meer aankunnen. Binnen een paar dagen starten met lichte bloom dosis en green sensation...een paar fotos van de orange bud , ny diesel stekken , la reina en silver haze stek, al weet ik niet meer welke foto wat is wat denken jullie zijn ze al klaar voor boosters ?
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 10 photos.
          Ganja always does the trick.

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Toch begonnen met green sensation 6ml, samen met 6ml bloom op 6-7 liter water, ph 6,6 en ec was 1,6. Hopelijk aanvaarden ze dit groene sopje goed !

          #27
          En hier een lamp probleem . Kingled half jaar oud, paar dagen geleden rook ik iets van gesmolten plastic ofzo, alle kabels bekeken, niets gevonden. Komt het uit , de helft van de lampen voor groei werken niet meer. Lamp komt ook warm met de grow knop aan. . Komt van ali. Hoop op iets van respons. hopelijk blijft hij werken met alleen de bloom switch aan, vertrouw het alleszins niet meer met beide knoppen aan... midden in de de bloei zo. Nog iets die beter is met hps , gewoon een nieuwe lamp erin en gaan... diepe zucht en nu he...
          Ganja always does the trick.

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Bubblebags, Takketoelli.

          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Juist, die

            Wel die zonder kabel dan!

          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Lol inderdaad gelijk heb je. Heb wel verschillende partijen dat ik kan aanspreken, bij deze ook gedaan. Ali, de verkoper op ali, en kingled zelf . Hoop van 1 van de drie een oplossing te krijgen. Kingled verkoopt al jaren lampen dacht altijd dat de goedkopere er eerst aan ging.
            Heb de factuur teruggevonden was 119 euro plus 20 . Had ik kunnen investeren in iets beters had ik eerst hier geraakt, maar ja..
            nu het moet een kabel zijn die slecht contact maakt van de grow knop, als ik die niet aanleg is er ook geen gevaar denk ik. Zou de lamp opendoen maar dan vervalt garantie he. Ik kan niet aan alle delen met de eerste rij schroeven los te maken. Er komt verder niets warm van kabels. Zal er wel goed op letten.

            Maar nu een goede lamp vinden +_300 euro en snel geleverd, waar ik geen spijt van ga hebben... hmmmm

          #28
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Ganja always does the trick.

          Comment


            #29
            Dag 28 bloei

            Herkent er iemand de 2 bladproblemen ? Bijna volledige lijst maar deze 2 herken ik niet.

            Willekeurige topjes(weet niet meer wat wat is sorry !)

            De nieuwe lamp wordt de mars hydro sp3000. Ziet er een deftige lamp uit ! Hopelijk snel binnen. Heb de kapotte lamp terug in de doos gestoken, en een voorgroeilampje van boven(full spectrum) er eventjes bijgehangen voorlopig... green sensation om de 2-3 dagen toevoegen denk ik vanaf nu !

            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 9 photos.
            Ganja always does the trick.

            Comment


            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Bij mars hydro.com zelf, geen handelaar tussen. Met de code die je hier vindt nog 12 euro korting erbij. Alle beetjes helpen! Er kwam 5 euro bij maar geen verzendkosten. 368 euro betaald denk ik.

            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              Mooi mooi 230 Watt , juist geen 400 pingelings !! T'is te hopen dat deze wel werkt zoals het moet !!

              Vraagske !! Als je bij ali zo iets besteld , hoeveel in voer rechten moet je dan betalen , hebt ge daar een gedacht van ??

              Want hoe los je zo iets op met garantie van uit china ??

            • Wesley pipes
              Wesley pipes commented
              Editing a comment
              Remco Wel voor die king led zat ie plotseling vast bij dhl en moest ik 20 euro bijbetalen. Andere lamp ook van china , niets moeten bijbetalen.. nu heb ik kingled zelf gemaild en daar heb ik al respons. We zullen zien wie van de drie helpt he, fabrikant , verkoper of ali....dat was dus wel maar op een lamp van 119 euro dat er al 20 euro opleg was. Ge moet daar geluk mee hebben , extra betalen of niet.

            #30
            Had de plagron startersgids besteld, daar zat er een handige doseerdop in. 2 dagen later sta ik er al op. Kapot. Mailtje gestuurd image.jpg met de vraag of ik er een stuk of 5 kon verkrijgen of een paar. Weekje later gratis in de bus!

            image.jpg ultra handig dit! Dank u plagron!

            Goed product en goeie service mag ook es vermeld worden he. Verder zie ik weinig verschil want de lamp is kapot . Een van de zinnen van kingled was, we bevelen u aan om de lamp af te leggen en te wachten op een oplossing van ons ,ofzo ... tjah daar ben ik al veel mee he. Ik zit Mid-flower had ik gezegd...nuja die houden we dan als reserve he moest ik een nieuwe krijgen.
            Ganja always does the trick.

            Comment

            Bezig...
            X