Goedendag Beste medekweker,
Bij deze kondig ik aan dat er weer een nieuwe ronde Niet één Maar twee Tegelijk
,
In deze post komen dus twee verslagen te staan, eentje buiten en de de andere binnen,
er zal vaker gepost worden over de binnen kweek,
De buitenkweek zal bestaan uit:
- Een eigengemaakte kas, Foto's will come soon!!
- 5 40liter Emmers, genoeg drain gaten gemaakt onder in de emmers een laag hydro korrels
- water verdelers met besproeiingscomputer van de lidl weet niet of het goed is maarja wat kan er fout gaan
- 5x Royal Gorilla Auto van RQS
- Plagron Royal mix zo nodig gebruik ik flora nova bloom, in de bloei
En hopen op een goede uitkomst, en mooi weer!!
De binnenkweek zal bestaan uit:
- Een 90x90x180 Tentje
- Voor afzuiging Ram mixed-flow inline fan 100mm - met bij passende koolstof filter
- 4 40liter Emmers, genoeg drain gaten gemaakt onder in de emmers een laag hydro korrels
- Mars Hydro tsw 2000 300w, en miss gooi ik er een paar cfl's in de dooie hoeken
- 4x Zombie Kush x dosidos
- Plagron light mix
- kleine fan voor dansende plantjes
- flora nova grow en bloom
- ik ga 45 dagen groeien en dan zet ik ze in de bloei ( precies weet ik het niet misschien meer of minder)
- ph meet ik en houd ik tussen de 6/7 ik wissel dit steeds af
Dus ja, dit wordt hem voor de aankomende tijd, ik heb er erg veel zin in en ik hoop dat alles goed gaat!!
Bij deze kondig ik aan dat er weer een nieuwe ronde Niet één Maar twee Tegelijk
In deze post komen dus twee verslagen te staan, eentje buiten en de de andere binnen,
er zal vaker gepost worden over de binnen kweek,
De buitenkweek zal bestaan uit:
- Een eigengemaakte kas, Foto's will come soon!!
- 5 40liter Emmers, genoeg drain gaten gemaakt onder in de emmers een laag hydro korrels
- water verdelers met besproeiingscomputer van de lidl weet niet of het goed is maarja wat kan er fout gaan
- 5x Royal Gorilla Auto van RQS
- Plagron Royal mix zo nodig gebruik ik flora nova bloom, in de bloei
En hopen op een goede uitkomst, en mooi weer!!
De binnenkweek zal bestaan uit:
- Een 90x90x180 Tentje
- Voor afzuiging Ram mixed-flow inline fan 100mm - met bij passende koolstof filter
- 4 40liter Emmers, genoeg drain gaten gemaakt onder in de emmers een laag hydro korrels
- Mars Hydro tsw 2000 300w, en miss gooi ik er een paar cfl's in de dooie hoeken
- 4x Zombie Kush x dosidos
- Plagron light mix
- kleine fan voor dansende plantjes

- flora nova grow en bloom
- ik ga 45 dagen groeien en dan zet ik ze in de bloei ( precies weet ik het niet misschien meer of minder)
- ph meet ik en houd ik tussen de 6/7 ik wissel dit steeds af
Dus ja, dit wordt hem voor de aankomende tijd, ik heb er erg veel zin in en ik hoop dat alles goed gaat!!

Comment