Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

    NIce man, lekker vol.
    Jammer van dat mannetje maar goed iets meer ruimte voor de andere toch

    Grtz..
    Eens een paffer, altijd een paffer........

    Comment


      #47
      Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

      Nog een paar fotos genomen van de dames
      Zijn vandaag 37 dagen in bloei, de toppen beginnen toch wel wat dikker te worden
      Geef elke plant 300ml water, heb terwijl ook de dode/rotte blaadjes verwijdert..
      En er begint tog wel al een pakje THC op te komen en dat geurtje
      de grootste plant is toch wel een 90 cm & de rest tegen een 70 a 80 cm.
      Afb013.jpgAfb011.jpg

      Comment


        #48
        Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

        Wat een jungle.
        Planten met sativa achtige groei, kunnen meestal wat minder water gebruiken (later soms wat meer, hebben hoogte nodig). Door te veel water in de grond kan de plant de pH niet optimaal reguleren. Vaak zie je dan wat te veel hangende bladeren en voornamelijk omlaag gebogen bladeren en bladpunten, soms een beetje naar onder en naar binnen aan het krullen. Het kan ook aan voeding liggen (te veel), als de grond goed droog is zouden de bladeren niet moeten krullen dus.

        Comment


          #49
          Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

          mooie tuin

          ben een 14dagen achter je hehehe

          Comment


            #50
            Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

            Tijd voor een update'je
            48 Dagen bloei:
            Afb003.jpg
            Afb006.jpg Tora Bora Zijtop (de grote van een tennisbal bijna)
            Afb008.jpg Pure Ak
            Afb002.jpg Pure Ak
            Afb007.jpg Tora Bora
            Afb005.jpg Blueberry
            Afb004.jpg Xtreme Indica

            De 3 Pure Ak's ben ik al een weekje gewoon water aan het geven, had gelezen dat deze 48 dagen mochten bloeien maar zal nog een weekje bij komen want de haartjes zijn nog maar net beginnen bruinen..

            De 3 Xtreme Indica doen het ook goed, deze moeten een 60 tal dagen bloeien dus dat word nog wachten..

            Dan is er 1 Tora Bora de grootste van allemaal en het meeste THC van allemaal..
            deze moet ook een 60 tal dagen bloeien, maar deze is de enigste met de meeste bruine haartjes en echt wel zware toppen

            Dan is er de Blueberry, deze is ook bezig met zijn toppen te vullen en zijn bladeren verkleuren ook.. deze moet een 63 dagen bloeien.. moet wel zeggen dat deze echt wel een goed wietje is, heb het zaadje gekregen van een kennis en bij hem was deze al klaar en was er echt stoned van

            & als laatste is er de Onbekende
            Deze heb ik uit een van mijn zaden collectie gepakt.. (uit een wietje gegrind)
            Denk dat het toch ook een Indica is want deze volgt de lengtes van de Indica's.

            De rest van de planten dat langer moeten staan geef ik nog altijd het bloei schema van hesi mee.
            Denk ook de dames vast te maken aan stoken want deze wegen tog wel al wat dat ze niet breken:o
            Peace

            Comment


              #51
              Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

              wat foto's van betere kwaliteit
              iphone 004.jpgiphone 003.jpgiphone 002.jpgiphone 001.jpgiphone 005.jpg

              Comment


                #52
                Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

                Ze hebben in ieder geval genoeg stikstof zo te zien, nou mogen ze wel wat extra fosfor en kalium gebruiken.

                Comment


                  #53
                  Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

                  Oorspronkelijk geplaatst door heaven View Post
                  Ze hebben in ieder geval genoeg stikstof zo te zien, nou mogen ze wel wat extra fosfor en kalium gebruiken.
                  Ik geef ze allemaal al water afgezuurd naar 6.0..
                  Nog iets bijvoegen bij het water dan?

                  Grtz

                  Comment


                    #54
                    Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

                    Yo Kstar,

                    Zien er idd mooi groen uit! je kan overwegen om booster toe te voegen tenzij je al niet gebruikt

                    Gaan de goede kant op.

                    Eens een paffer, altijd een paffer........

                    Comment


                      #55
                      Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

                      Oorspronkelijk geplaatst door Paffy View Post
                      Yo Kstar,

                      Zien er idd mooi groen uit! je kan overwegen om booster toe te voegen tenzij je al niet gebruikt

                      Gaan de goede kant op.

                      Bedankt
                      Ik schat dat ze nog een 2 weken moeten staan voor ze af mogen dus geef ik ze nu gewoon water..
                      Gebruik het gamma van hesi maar heb maar 1 booster van plagron Top Activator dacht ik.. Kan kwaad als niet van zelfde gamma is of niet?
                      Zou anders wel de top activator nog willen geven want is wel nog een goed productje

                      Grtzz

                      Comment


                        #56
                        Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

                        Moet eingelijk niets uitmaken, zelf gebruik ik Hypro voeding en Greensensation en vind het prima werken.
                        Als ze nog 2 weken moeten staan dan zou ik geen voeding meer geven enkel water voor een goede taste.

                        Rustig,
                        Eens een paffer, altijd een paffer........

                        Comment


                          #57
                          Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

                          staat mooi vol,met mooie soortjesikke jaloerszijn nog mooi groen ook.

                          Comment


                            #58
                            Re: 3 Pure AK - 1 BlueBerry - 1 Purple Haze X White Widow - 1 Tora Bora 3de binnenkweekj

                            Geef ze maar gewoon water ibderdaad.
                            Ik bedoelde extra P (fosfor) en K (kalium). Dit is voeding en de voeding bestaat eigenlijk uit grotendeels N (stikstof) P K + Ca/Mg/S + nog meer stoffen in kleine hoeveelheden. Dus een PK 13/14 voeding, is eigenlijk geen booster, maar gewoon voeding, sterker nog het zijn normaal maar twee stoffen.
                            De rest zijn allemaal leuke booster stoffen, zoals het fleske zegt, suikers, aminozuren, extra vitaminen (gedeeltelijk voeding), soms hormonen (wortelstimulator).

                            Comment

                            Bezig...
                            X