Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Takketoellies Tententuintje: Do-si-Dos, Mazar, Wembley en Brainstorm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    'Avond same



    Een kleine tussenstand, want er moeten wat knopen gehakt worden. Ik schrok wel een beetje toen ik de tent weer eens openritste na 3 dagen....

    20200630_201523.jpg
    Dat is pas strekken

    20200630_201604.jpg20200630_201812.jpghttps://www.biobestrijding.nl/produc...g-van-trips-2/

    Gelukkig is het nu niet zo warm, ik vraag mij af hoe dat zou gaan. Wantzen in de hitte van laatst versturen...




    Zouden jullie ook croppen??



    Grote groeten!!









    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Heb al een paar keer succesvol bestreden met neemolie. Beestjes een paar keer geprobeerd maar tijdens het uitstrooien niks zien bewegen. Ze waren of al dood of ze hebben er geen geleverd

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Gelukkig is het nu niet te warm. Ik heb ze een keer eerder succesvol gebruikt, nu hoop ik op hetzelfde resultaat Duimen!

      Bij mij gingen ze vrijwel direct op jacht! Mooi om te zien

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      die orius werken beter als die neem is mijn ondervinding alleen duurder in aankoop maja alles voor de vrouwtjes he

    #17
    Enig idee waarom die strek ineens? stonden je cobs op 30% of is het gewoon de strain?
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ze is de korste bloeier, en dus (vaak) ook de snelste groeier. Geen idee eigenlijk. Heb ik eens eerder gehad met een Orange Bud meen ik.
      Strain denk ik
      Cobs staan op 100%

    #18
    https://www.biobestrijding.nl/bestrijding-trips/

    Omdat de preventieve versie ook werkt tegen de varenfuckingrouwmug en ik geen bezorgkosten had heb ik deze ook erbij gehaald, de VRMjes zijn ook weer present, vandaar.


    Lange lap tekst, tijd voor een foto

    20200701_220432.jpg
    Onderkant wat gesnoeid en gediefd. Behalve de Wembley.
    Die megabladeren nemen veel licht weg voor de ondergelegen scheuten, maar ik laat ze eraan zitten omdat het van die megabladeren zijn die veel licht opvangen.

    Of niet dan?



    .... ....


    20200701_220423.jpg
    Oh ja, de strek...

    20200701_222207.jpg
    Opgelost!

    20200701_222215.jpg

    Knak. Knak. Knak. Knak.

    Toen de Dosidos:
    Knak. Knak. Knak. Knak.





    Grote Groeten







    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      misschien magere troost maar zit ook terug met de thrips, balen

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik las het ja...

    #19
    Stormtroepen zijn gearriveerd!!



    Die verpakking is wel 10x niks...
    20200703_195843.jpg

    Dat mag wel een beetje discreter...
    Vindt ik dus niksniksniksniksniksniksniksniksniksniks

    Was vorige keer geloof ik niet maar goed, ze zijn er

    Beide tenten zitten vol wantsen en mijten!!

    Overmorgen de rest van de troepen, duimen maar!!



    Grote Groeten
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      Die thrips die gaan eraan hahaha.
      Ja die verpakking, ik denk dat die bedrijven hun grootste klanten boeren en grootkwekers zijn en die gaan niet moeilijk doen over de verpakking.Ik denk maar een klein aantal wietkwekers dan gaan ze daar geen rekening mee houden .Je kan een mail sturen voor een discretere verpakking maar zou dat slim zijn.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      10x niks...
      Mijn evt verhaal is dat ik mijn kamer en balkonplanten biologisch wil bestrijden met een of ander goedje dat niet schadelijk is voor mijn katten. Slaat misschien nergens op, maar ik wil gewoon een verhaaltje paraat hebben

      Ze zijn gisteren aangekomen, naar het front gestuurd en direct ten strijde getrokken

    • Jamzieman
      Jamzieman commented
      Editing a comment
      dan komt dat wel goed.succes met het uitroeien van die beesies

    #20
    Goedeavond samen!



    Eindelijk op de bank... tijd voor weer een tussenstand!



    20200707_201740.jpg
    De dames zijn goed hersteld van de supercrop. Een tak van de Dosidos heb ik nog wat omlaag gebonden, een tak van de Brainstorm wat hoger

    20200707_201746.jpg
    Al met al een stuk gelijker dan eerst, alleen de Mazar wil maar niet meekomen. Ik ga haar denk ik als enigste op een podium zetten. Staat ze wat hoger, en misschien krijgt ze wel sterallures. Wie weet!

    Linksvoor met de klok mee:
    Wembley, Dosidos, Mazar en Brainstorm


    Voeding zit nu op 3ml bloei, en 1x per week krijgen ze een half drup N en 3 drup CaMg. Alles per liter.

    Dit is afwijkend van wat ik normaal doe; eerst gaf ik iedere voedingsbeurt CaMg, nu 1x per week. Ik heb gelezen dat in een voedingsvat de CaMg reageert met andere (voedings)stoffen, waardoor er vanalles minder gaat werken. Blokkades en tekorten enzo.
    Ik probeer het gewoon ff zo uit. Omdat er N in CaMg zit en ik deze dus minder toevoeg doe ik er ook een half drupje N bij.
    Over een week krijgen ze 4ml bloei. Ze starten dan met bloeiweek 3



    20200707_201924.jpg
    Flinke wortelgroei onder de blumats! Dat vlekje onder het Brainstorm label zijn de mijten.

    https://www.biobestrijding.nl/bestrijding-trips/

    Het is vette Krieg hier in de tent!!
    De grondtroep-mijten zijn verdeeld over alle potten in beide tenten. Ze willen vocht, dus ik heb ook onder de blumat wat geschud. Ze vinden hun weg wel!!
    Ze vechten niet voor volk en vaderland, maar voor plant en kweker!!

    De wantsen hoor je te verdelen over de bladeren. Er zitten wat notenschalen ofzo bij als medium en wat een troep zeg! Was ik ff vergeten....
    Volgende keer maak ik plateautjes van deksels ofzo, en hang dit tussen de bladeren. Nu valt er hier en daar en her en der wat fijn gruis op de toppen...

    Ik heb de schalen op de grond al wat weggezogen; en met de stofzuiger op de laagste stand en dat klepje op de slag open zuig ik zonder problemen de toppen schoon! Das mooi meegenomen, gaat echt prima.
    Ik zag nog wat wantsen rondrennen, dus ik laat de schalen nog liggen. Straks als ze onderling gaan uitvechten wie het sterkst is en er geen meer zijn zuig ik de rest weg.

    Belangrijker is dat er geen vlekjes bijgekomen zijn zo te zien




    WEMBLEY
    20200707_202055.jpg
    De onderste bladeren heb ik een beetje naar onder geduwd. Mijn eerste ongetopte dus ik laat haar gewoon gaan. Al doende gaan wij leren!

    20200707_201753.jpg
    Hier zie je die schalen... en gruis....
    Maar wat vreemd; de rest staat nu bijna een week in bloei en zij laat nog nauwelijks wat zien.. mijn eerste 'ongetopte kweekles'? Komt helemaal goed!!

    ps
    Wat een bladeren he?



    DOSIDOS
    20200707_201759.jpg
    Een week in bloei dus. Supergecropt, en dat is goed gelukt!
    Alles staat meer gelijk en open.

    Geen topfoto, vergeten



    MAZAR
    20200707_201844.jpg
    Ze staat er nog echt hoor
    Totaal in de verdrukking. De meest tengere en iele dame eruit, en dus ook niet de sterkste. Waarschijnlijk hebben de trips daarom juist haar uitgekozen als startplant?

    20200707_202044.jpg
    Ze gaat zo goed als zeker wat de hoogte in, ik moet alleen nog ff kijken waarmee ik dat ga doen. Er past geen emmertje tussen... Ik moet wat baksten pakken voor mijn part




    BRAINSTORM
    20200707_201913.jpg
    Zij beslaat zowat de halft van de tent, en houdt de Mazar flink onder de wietbladvinger duim!
    Ook zij is goed hersteld van het gesupergecrop!
    Wel wat licht. Ze heeft iets meer voeding nodig denk ik


    .... ....


    Nou, dat wassieweer.
    Alles gaat goed eigenlijk. En anders doe ik wel alsof!




    Grote Groeten





    Attached Files
    "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
    "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
    "Ajeto" - Buurman en Buurman

    Comment


      #21
      Verry nice!!!
      succes weer meastro
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Danke Wes!

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Laat die beestjes maar lekker hun werk doen.
        Die zien er weeral ferm uit man mooi gerief.

      #22
      Goedenavond samen!



      Irritant he, die kleine letters.

      De katten hebben hun '5 minuten'. Duurt al bijna een kwartier...
      De hele dag de luie kat uithangen en dan alles ineens eruitgooien. Geweldige beesten



      Nou, waar waren we gebleven?

      20200717_222836.jpg20200717_222949.jpg
      Bloei!! Anderhalve week later als de rest. Ze doet gewoon haar eigen ding. Geen idee waarom ze dat zo langzaam doet, ze is ook nog steeds een beetje aan het groeien. Staat nu bijna net zo hoog als de rest!
      Is de plant linksvoor op de eerste foto.

      Ze heeft een beetje last van de hitte en lv, en ze drinkt ook niet zoveel. Ik vindt haar wat aan de donkere kant, ze krijgt 3ml bloeivoeding deze week





      DOSIDOS
      20200717_222933.jpg
      De mooiste, de gezondste! Zit al vol met trichjes, in bloeiweek 3. Das mooi

      20200717_222939.jpg
      Doet het super, mooi kleurtje. Ze krijgt 4ml bloei, wat voor mij de normale dosering is





      MAZAR
      20200717_223001.jpg
      Bijna de hele plant staat in de verdrukking, en ze steekt zowat alle energie in deze top. Duidelijk wat overvoedt, afgaande op de bladpunten.

      20200717_223008.jpg
      Geen sporen van trips meer te vinden, zij had daar het meeste last van
      Ze krijgt minder voeding dus, 3ml bloei. Het zal geen topoogst worden kwa hoeveelheid, kwa smaak??



      BRAINSTORM
      20200717_222924.jpg
      De oorzaak van de kleine Mazar... alle toppen op deze foto (behalve die kleine helemaal boven) zijn van haar!
      Maar wel erg lichtjes van kleur, ze krijgt wat meer voeding nu, 5ml. Kan ze goed hebben denk ik

      20200717_222944.jpg
      Toppen zijn goed aan het ontwikkelen, met lange sprieterige pistels.


      20200717_223026.jpg
      Grote dames hebben veel wortel nodig...


      20200717_223018.jpgGrote Groeten








      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Bedankt Flip!
        Tot nu toe geen getrips meer in de tenten.

        Ah, oke. Eerste keer dat er zoveel verschil zit met het in bloei schieten. Wembley is een mooie dame aan het worden

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Danke Joop
        Het is niet de makkelijkste keuze zo zonder scrog maar dat maakt het ook wel leuk eerlijk gezegd. En perfect gaat het al helemaal zelden; nu is Mazaartje de Sjaak. Ze zal zeker wat lekkers gaan geven daar niet van!

        Maar ook met een scrog gaat het niet altijd zoals gepland.. (QnQ )
        Sommige dames doen toch dat waar ze zin in hebben he

      #23
      Goedenavond!!




      Zou gvd tijd worden he? Ik weet ik weet....
      Snel maar weer verder.

      Er is erg veel gebeurt in de tent de laatste weken, lang niet alles ok. Warmte gerelateerd vooral. Ik zal het proberen kort te houden


      20200802_201139.jpg
      Dit is 2 augustus, drie weken terug....

      20200821_204328.jpg20200821_204420.jpg
      Das niet zo bijzonder wat ze presteert. Ze krijgt al een hele tijd geen voeding maar blijft donkergroen met omlaag krullende bladeren. Ze is de enigste ongetopte dame. Eerste, enigste, laatste. Dat gaan we niet meer doen denk ik.

      20200821_204425.jpg
      Flinke 'ik heb het te warm-vossestaart'! Onder zit ze vol fluff, dat zal ook bijdragen aan de kleine hoofdtop.





      BRAINSTORM
      20200821_204343.jpg

      Totaal verdort, geen witte pistels meer te vinden. Al weken niet meer. Kanoblad met omhoogstaande punten, hoezo te warm?

      20200821_204403.jpg
      De meest gele van het stel. Ik heb wat gespeeld met de voeding maar daar snap ik nog steeds de spelregels niet helemaal van...

      20200821_204348.jpg
      Jammer, ze is de grootste dame. Erg veel, teveel meegemaakt. Flinke bondage, supercroppen, trips, warmte, gekloot met voeding, trips....


      Nog een keertje trips ja. Terug van misschien wel nooit weggeweest. Geen anti-beestjes meer, als ik er niks aan doe halen ze het eind ook wel. Om ze te vertragen heb ik een knoflookoplossing gemaakt, en dit meegegeven met de voeding. Eerste keer 5ml per liter, daarna 1ml per liter.





      MAZAR
      20200821_204541.jpg
      Niet voor het eerst dat de schlemiel het het beste doet. Die bladpunten heeft ze al vanaf de start. Ze heeft nergens last van, behalve de trips. Als dalijk de Brainstorm de tent uitgaat krijgt ze ineens veeeel meer licht. Ze heeft ergens nog wat meer toppen verstopt




      DOSIDOS
      20200821_204442.jpg
      Ze heeft ook kanoblad en bruine pistels en is ook gesupercropt maar doet het nog best goed!

      20200821_204506.jpg
      Kogelharde toppen! En bomvol trichjes


      20200821_204455.jpg
      Maar..... wel 2 toprot...
      Bijna onvoormijdelijk met de lv uitschieters en het weer af en toe. Weggeknipt en afwachten! Ze mag nog een week of 2-3
      Erg goede beschrijving trouwens, toprot; het begint top en eindigt rot...



      .... ....


      Datwassieweer. Ik zal proberen het verslag wat beter bij te houden




      Grote Groeten!!
      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Mooie toppen! die dosidos ziet er zeer lekker uit!. Conclusie van de trips is dat je geen 50 euro aan roofwantsen moet hangen , maar knoflookoplossing werkt ze ook evenveel tegen ? 5weken en de wantsen dood, opnieuw 50 euro ? Jamzieman ook, of heb je veel effect voor je geld ? Ook bestaat er spray die blad onaantrekkelijk maakt voor trips , zou dit ook werken ?

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Slome Joop, kanoblad staan de zijkanten omhoog door de warmte.

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Kanoblad, logisch, ik had het zelf kunnen bedenken.....maar dat deed ik niet. Komt misschien ook doordat ik teveel werd afgeleid door dit beeld.

        https://www.youtube.com/watch?v=IwQKSmrwGCw



        Maar goed, weer wat geleerd en inderdaad, ook dat zie ik terug bij mijn eigen planten, vooral in de toppen.

      #24
      Conclusie trips...



      Ten eerste ben ik niet voorzichtig genoeg geweest. 90% kans dat ik ze van mijn balkon naar binnen heb gehaald, 10% van buiten schat ik zo

      In de groei zou ik met neemolie gaan spuiten, samen met knoflook. Enkel knoflook doet de trips alleen vertragen. Je kunt beide preventief geven, maar daar hou ik persoonlijk niet van. Als je zelf goed oplet krijg je ze ook niet in de tent!

      In de bloei wordt er niet meer gespoten, dus dan haal ik de wantzen en mijten. Ook weer samen met knoflook. Rogis verkoopt hier oplossingen van trouwens. Aan het eind van de bloei vindt ik de wantzen en mijten ook te duur zeg maar. Dan alleen knoflook.

      De bedoeling is dat 1000x (?) de benodigde hoeveelheid wantzen alle trips wel weten te vinden. Dat verwacht ik wel in ieder geval. 2x gebruikt, 1x succesvol. Nu was het waarschijnlijk ook succesvol, en heb ik ze weer naar binnen gehaald. Al weet je dat nooit zeker. Wel heb ik een aantal weken geen toename van vlekken gezien.

      Leuk man, het hele balkon vol met bloembakken vol met wilde bloemen enzo. Prachtig, vooral vanaf mijn ligbank. Daar horen beestjes bij.

      Trips en spint enzo ben je zelf schuld. Eigenlijk alle beestjes, behalve de VRMjes. Die krijg je gratis bij de potgrond



      editje: knoflook geef ik alleen met de voeding mee, geen gespuit. Thanks QnQ
      Last edited by Takketoelli; 22 August 2020, 20:51.
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Die orius roofwantsen krijg je 100 beestjesvoor 30 euro , of ben ik mis ? Wat een commerce zeg , zo duur ... ze kweken er 10.000 kostprijs 0 ,0001 cent ofzo. Hatelijk zo'n praktijken. En samen met nematoden voor de handige prijs van 50 euro.

      • Jamzieman
        Jamzieman commented
        Editing a comment
        Ja maar wel effectief

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Zit ferm in tweestrijd, ga toch bestellen denk ik.. ineens goed doen zeker...

      #25
      Als je roofmijtjes uitzet moet je geen knoflook spuiten he. Tis hetzelfde soort beestje als spint enzo, die vinden knoflook ook niet lekker
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Knoflook geef ik alleen mee met de voeding. Ruikt best lekker als je er eenmaal aan gewend bent

      #26
      Hallo!



      Goedenavond beste mensen, tijd voor een tussenstand. Een van de laatste alweer, deze ronde is ook alweer bijna klaar.

      Ik heb alle planten op spoelen gezet sinds een week. Dus niet schrikken....

      20200902_194917.jpg

      Tja....

      Geen temp en lv perikelen meer nu, wel nog een hoop trips. Vooral de Wembley zit vol! Alleen de Dosidos wordt tot nu toe gespaard.



      BRAINSTORM
      20200902_194931.jpg
      Ik ben blij als zij de tent uit is. Totaal aan het verdorren, al weken.

      20200902_194953.jpg
      Het is allemaal teveel geweest voor de dame, maar ze zit toch vol met redelijke toppen. Kwa kwantiteit dan, kwalitatief gezien is het waarschijnlijk niets. Goed voor een olie of bubblehash.

      Vanavond gaat ze eruit




      WEMBLEY
      20200902_195028.jpg
      Erg tegenvallend eerlijk gezegd. Daar gaat bijna niks vanaf komen. Ze zit vol trips onder. Op zich prima, daar zit ook een hoop fluff. Ze loopt een kleine 2 weken achter op de rest en gaat er dus als laatste uit.

      20200902_195031.jpg


      DOSIDOS
      20200902_195016.jpg
      De dame die deze ronde gaat redden, keiharde toppen bomvol trichjes. Mooie paarse verkleuring in de bladeren ook

      20200902_195023.jpg
      Gelukkig ook geen toprot meer gezien!


      MAZAR
      20200902_195036.jpg20200902_200257.jpg
      Kijk, dat ziet er alweer een stuk beterder uit!



      Grote Groeten!


      ​​​​​​​
      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • rookpuur
        rookpuur commented
        Editing a comment
        Dos si dos, mooie plant. Hij klinkt alleen al lekker vind ik

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ik heb mij inderdaad wat laten leiden door de namen bij bestellen!

        Wat vind je van Banana Blaze? Gisteren wat banaantjes uit geknipt, dat is wat minder maar ook wel grappig

      #27
      Nog effe

      ik zie er naar uit om het eind resultaat te zien , da ga goed mee vallen denk ik !!


      Beestjes ik heb er schrik van , zie maar dat je de andere lading groen niet besmet !?i
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Canaboid
        Canaboid commented
        Editing a comment
        Dat de nieuwe ook al besmet zijn is echt balen zeg.
        Zo kom je er ook nooit vanaf....

        Gelukkig heeft die Dosidos er weinig last van.
        Hopelijk red ze deze ronde voor jouw.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Ze halen het allemaal wel, alleen die lv.... sinds gister is die 68% binnen!
        Stoken!

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Fijn als adviezen/tips worden gebruikt.

      #28
      Het knippen is altijd shit als ze verdord zijn maar als ze geknipt zijn zie je daar niks van terug. Eenmaal door de grinder al helemaal niet


      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Das waar Flip!
        Wembley valt mij tegen dit keer

      #29
      Allohalloha



      Eerste oogst zit in de potten!!

      De Brainstorm is nu net de potten in gegaan. Ontzettende hooigeur. De 'smerigste' tot nu toe. Ze was ook helemaal verdort maar zoals Flip al aangaf hierboven....

      20200907_200318.jpg
      .... ziet ze er helemaal niet verkeerd uit!


      20200907_201415.jpg

      Ik hoop dat ze na het rijpen stukken beter ruikt maar vooral smaakt. Alhoewel ik haar nog niet gerookt heb verwacht ik er op dit moment niet veel van.

      Drie toppen zijn gesneuveld aan toprot, en ik hoop dat ik niks merk van al het knoflook dat ik tegen de trips met de voeding mee gegeven heb. Aan het aantal dagen spoelen kan het niet liggen.

      Ik laat haar het langst rijpen, en als het dan niet lekker is maak ik er hash van ofzo. Het mooie is dat ik deze wiet straks waarschijnlijk over heb als ik mijn nieuwe ronde oogst!


      20200907_201824.jpg
      De lv zal nog stijgen, die stonden op 40% toen ik ze in de potten deed. 55% is weer het streven.


      Smaaktest volgt dus nog, maar....

      Trommeldetrommelroffeldetromtrom:


      82 gram schoon aan de tak!


      Das weer mooi


      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Echt?
        Wauw, tegek man!!
        Dan moeten we binnen 2 weken afspreken. Ik meld mij op de PM!

        Stoer!

      • kurkentrekker
        kurkentrekker commented
        Editing a comment
        Congrats man, geniet ervan! Vandaar dat je zo aan het Brainstormen was in mijn topic vandaag...
        Last edited by kurkentrekker; 8 September 2020, 22:33.

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Met hoofdletter!

      #30
      Goedemorgen samen




      Eindelijk: de tent is leeg!!
      De laatste 2 dames, de Wembley en de Mazar, hangen nu met de voetjes omhoog te drogen.

      De Do-Si-Dos zit ondertussen al in de potten en er wordt al flink van gerookt

      20200922_085928.jpg20200922_090024.jpg
      De bladeren zaten ook helemaal vol, dus ik heb ze in 2x geknipt. Hierboven is na de eerste knip. Alles zonder trichjes is verwijderd

      20200922_090335.jpg
      Dezelfde toppen, schoongemaakt. Normaal gaan ze zo de pot in maar ik heb de laatste tijd erg weinig energie. Dus maak ik ze schoon als ik ze wil gaan roken.....

      20200922_090344.jpg
      ....en verzamel het blad apart. Daar ga ik straks icehash van maken


      Enorm compact dus. Flinke stoned ook trouwens. Het gewicht is niet helemaal juist omdat er dus nog wat blad op de toppen zit. Alhoewel sommigen dit gewoon roken, wat ook goed kan.


      Roffeldetrommelderoffelderoffeltrom:

      104 gram!!
      Yeah!!

      Samen met de net geoogste dames kom ik zeker boven de 200 grammen uit! De Brainstorm en Dosidos samen zijn 186 gram. Dus weer een 1op1 ronde. Met cobs is mij dat elke ronde nog gelukt



      Vanavond gaan de andere dames geknipt worden; aan het eind van de week zullen ze in de potten zitten.





      Grote Groeten
      Attached Files
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Dat ziet er lekker uit! Heb je de Brainstorm ook al geprobeerd?
        Er was nog een derde kwart gevulde pot; die is in rook opgegaan....

        Ja lekker, nu blijf ik dus met het vraagstuk zitten wat er dan met die 3de pot gebeurt is??

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Leuk he, woordgrapjes..

        Yep Brainstorm is erg goed aan het bijtrekken in de pot. Ben ik nu vooral aan het roken, is een lekker licht wietje kwa effect. Als ik de Wembley en de Mazar in de potten heb komt er nog een eindverslag met de 'stonetjes-beoordeling'!
    Bezig...
    X