Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ball Kush, Blue Cheese en Purple haze in de tuin.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ball Kush, Blue Cheese en Purple haze in de tuin.

    Korting op 420shop
    Omdat vorig jaar mijn auto flower goed is bevallen en paps en opa vroeger ook hebben gekweekt. Dacht ik, volgend jaar weer!

    Ik ben begonnen in midden maart, dit keer geen autoflowers maar normale planten. Purple haze en Ball kush. Al mijn zaadjes komen van: wietzaadjes.nl

    De zaadjes ontkiemen gewoon in een kleine 4 kant bakje van 10cm bij 10cm. Deze gevuld met stek-aarde! Rond eind april waren ze mooi groot en mochten ze van mij wel buiten staan. Hier gingen ze over in potten van 30 en 40 liter. Gevuld met de grond:

    Growmix van plagron
    kippenmest van het land van me opa en oma

    verder heb ik qua voeding Terra bloom en grow en green sensation, dit alles van het merk plagron.

    omdat in april ijsheilige nog niet weg was heb ik ze op gevoel in de schuur gezet. Dit heeft ze uiteindelijk goed gedaan!!

    Ook heb ik in mei een nieuw zaadje gekocht, blue cheese.

    In mei en juni zijn de planten gigantisch gegroeid. Namelijk

    Purple haze van 50cm naar 120. Deze plant is 2x getopt!
    Ball kush van 20 naar 70 cm. Deze plant is 3x getopt en heb ik LTS bij toegepast.
    Blue cheese van 1 cm naar 25cm.

    De purple haze is een mooie boom aan het worden
    De Ball kush een mooie struik
    bij de blue cheese ga ik niets doen. Wilde graag het verschil zien!

    Ook krijgen de planten allemaal terra grow de een wat meer dan de ander. De een is namelijk groter dan de ander.

    Ook is de ball kush gescheurd bij het toepassen van LTS. Deze scheur met tyraps vast gemaakt en laagje kaarsvet over de scheur gedaan. Deze is mooi hersteld en groeit mooi verder!

    De purple haze is sinds vandaag in het verduisterhok gegaan. De rest laat ik buiten afbloeien. De rede: de purple haze is al belachelijk groot en hoog!

    Verder zou ik dit verslag bij werken, wordt vervolgd dus!
    Attached Files
    Last edited by Dovesmokerrr; 24 June 2020, 18:53.

    #2
    Leuke soortjes, ze staan er prima bij.
    En ook verduisteren. Het gaat goed met de buitenwiet deze zomer
    Succes!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Dovesmokerrr
      Dovesmokerrr commented
      Editing a comment
      Beste QnQ,
      Een vraagje, ik wil green sensations halen. Dit is nog al een gecontesteerde booster? Wat raad jij aan te geven per week? In liters dus. Dacht zelf aan 1 liter of 2 per week. Planten zijn 120 en 70. Best forse planten. Kan nergens vinden wat de voeding per week is namelijk. Alvast bedankt!

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Antwoord op al je vragen over Green sensation kun je waarschijnlijk hier vinden : https://www.plagron.com/nl/producten/green-sensation

    #3
    QnQ Dat is dus juist niet wat ik bedoel...

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Je wil weten hoeveel ze nodig hebben, dat kun je op de site van Plagron vinden.
      En anders snap ik waarschijnlijk niet wat je bedoelt.
      Ik gebruik zelf geen Plagron dus als het antwoord daar niet staat weet ik het waarschijnlijk ook niet.

    #4
    QnQ Dat snap ik! Ga het gewoon op gevoel doen denk ik. Dus in de 4/5de week van de bloei 1ml green sensations toevoegen bij elke waterbeurt. Samen met de basis voeding, dus Terra bloom. En we zien wel wat er gebeurt. Heb toch nog 2 planten staan, van proberen kan je leren zullen we maar zeggen!

    Comment


    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Je kan ook met iets lager dosis beginnen, als het goed gaat opvoeren naar de max dosis.

    #5
    Old dawg Top bedankt voor de tip.

    Comment


      #6
      Update!!

      De ball kush is nu 95CM! Dus redelijk gegroeid, de purple haze is 1,45 en de blue cheese 50 cm. De plantjes gaan best lekker, met het warme weer was water geven wel een gedoe. Binnenkort ga ik weer even nieuwe voeding bestellen en green sensations. De planten hebben namelijk aardig honger en zitten nog steeds in de vegetatieve fase, de purple haze staat nu bijna 1 week verduisterd. Het is dus rustig wachten op de groei haren. Wel word de plant al compacter!! De planten staan met dit vervelende weer zoveel mogelijk onder de veranda (veel regen en harde wind) Ook zat een plant vorige week vol met lieveheersbeestje beestjes helemaal top dus

      ik ga weer verder met kweken! Stay tuned!!

      Comment


        #7
        De purple haze begint teken te geven van bloeien, verduisteren gaat dus toch goed!! Hier even een foto van de planten! (Staan in schuur vanwege kut weer)
        Attached Files

        Comment


          #8
          Update!!!

          7/7/2020, de planten zijn vandaag gedieft, zodat alle toppen mooi boven in de plant blijven en de kleine scheuren dus geen energie kunnen stelen (diefjes dus)
          Attached Files

          Comment


            #9
            Plantjes gaan lekker! Purple haze staat vol in de bloei, maakt mooie toppen. Zowel de purple als ball kush zijn gediefd. De ball kush zelfs 2 keeer! Zo hard gaan ze.. alle planten zijn NON-Autoflowers. De purple haze is verduisterd en dit heeft goed uitgepakt

            De planten gaan best lekker voor eerste keeer kweken
            Attached Files

            Comment

            Bezig...
            X