Wanneer zou ik ze in bloei moeten zetten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stonerski
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2017
    • 130

    #1

    Wanneer zou ik ze in bloei moeten zetten

    Korting op 420shop
    Hoi allen

    hier ben ik weer plantjes zijn nu van zaad tot nu 39 dagen oud Vind ze nogal groot worden dus wanneer best in bloei zetten en nu volgens het boekje van de lamp zou ik ze nu 80/100 cv boven de dames moeten hangen Maar deze hoogte haal ik niet kan dat kwaad wat zijn nadelen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
  • Stonerski
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2017
    • 130

    #2
    Oops foutje in de topic moest bloei zijn in plaats van groei

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      1: Wat zijn het
      2: Welke lamp is het precies
      3: Je plaatst dit in het kweekverslagenforum. Is dit een kweekverslag of was dat ook een foutje ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #4
        Hup in de bloei met die handel,en nog een keertje toppen
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • Stonerski
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2017
          • 130

          #5
          Toppen voor ze in bloei gaan en en ja het is 1maal chocolope 1 maal Tom kush og en 2 maal quick critical en weet nie altijd goed waar ik met mijn vragen moet zijn daarom ik het zo doe QnQ

          Comment

          • Stonerski
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2017
            • 130

            #6
            En lamp is viparspectra r900

            Comment

            Bezig...